Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van de 24
Like Tree14Bedankt
Zwanger in Brazilië vragen om dringende hulp... nu snel huwelijk in D: Hallo voor alle vrienden van het Forum, mij nood een dringend hulp hoe ik zich correct moeten gedragen en sommige informatie. Het volgende gebeurd: mijn verloofde en ik zijn een grote gemeenschap sinds januari 2007. Grote liefde, trouw, alle klasse! Nu voor mijn probleem. Sinds oktober heb ik met de burgerlijke stand
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    02.02.2007
    Plaats
    Duitsland/NRW

Standard Zwanger in Brazilië... nu snel huwelijk in D. alstublieft dringend helpen

Hallo aan alle vrienden van het Forum

Ik heb nodig dringend hulp hoe ik zich correct moeten gedragen en sommige informatie. Het volgende gebeurd:

Mijn verloofde en ik zijn een grote gemeenschap sinds januari 2007. Grote liefde, trouw, alle klasse!

Nu voor mijn probleem. Sinds oktober heb ik in mijn geboortestad in verband met de burgerlijke stand. U, de bekende documenten vereisen voor het huwelijk. Die is echter geen kwestie of het of niet gedaan de cursus Duits van A1. Dat zeggen, dit is de taak van de ABH (immigratie kantoor). Volledige dossier is niets om te voorkomen dat een bruiloft.

Mijn verloofde is in 2007 van augustus tot oktober hier in Duitsland.

Helaas ik heb onlangs werkloos geworden, maar gebruikt de tijd om te Brazilië om te reizen.

In maart, heeft mijn verloofde zwanger worden. Nu in juni zal ik hen voor mij. Wij willen hier te trouwen. Ik wil dat ze haar baby overleden krijgt De Duitse cursus A1 heeft getroost, te weinig had maar 10 punten en niet is verstreken. Ik weet echter dat de geboorte van ons kind alles veranderd. Het recht van verblijf. Ik wil gewoon missen de prachtige tijd van zwangerschap en wilt me voorbereiden voor de ouders wordt samen met mijn verloofde en kijk uit.

Komst in juni, moet ze laten ons land meestal weer in augustus. Op dit moment is het alleen aan het einde van de 6 maand van haar zwangerschap.

Hoe kan ik dat ze uitgebreid en ons kind hier krijgt contacteren?

Hoe werkt de wet, omdat ik werd zo nu onverwacht werklozen?

Kan ik nu voor u maken met de ABH en zelfs ne een verbintenisverklaring als onderpand 2.600 euro betalen?

Mijn gezondheid insurance company heeft mij al, meegedeeld dat mijn verloofde in het geval is verzekerd, zodra we getrouwd zijn. Ook de kosten (ziekenhuis, bevalling, check-up) is vol van die overgenomen. Ongeacht de verblijfstitel.

Please help me, ik ben vrij wanhopig. Weet niet hoe ik moet gedragen om geen delinquent (in het geval van debetstand de 90 dagen Visafrei).

Misschien zijn er juridische leemten die ik kan gebruiken?
    Of is er misschien speciale visa voor zwanger?

Dank u bij voorbaat voor uw hulp en sorry, die ik zo veel geschreven heb!

Groet
    Marcus...!

• Reclame

2. # 2
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    Mar
    Plaats
    Einbeck

Standard

Sorry, zo lang als het kind niet geboren is en u hebt niet herkend vaderschap onder Duits recht, kind of zwangerschap door Duitsers ongehuwd geeft geen voordelen of verbetering.

Al tijden omdat dacht dat beter aan het huwelijk, in plaats van in oktober in juli, terwijl om te trouwen de visum-vrije 3 maanden in Duitsland?

In de Visafreien, Duits leren 3 maanden en trouwen dan gelden voor AE in ABH een mogelijkheid zou zijn.

Huwelijk van visum-vrije periode kan vertrouwen op artikel 39 par. 3 AufenthV en in D, de AE-verzoek.
    Toepassing kan treffen in Duitsland in de tijd om het huwelijk/toepassing van voor de AE verbeteren, dan moet u ook deze hindernis bij AE nu niet voldoende kennis van het Duits.

Huwelijk en toepassing tot en met AE gelieve binnen de visum-vrije 3 maanden niet daarna.
    belangrijk:
    Trouwen in Duitsland niet in Denemarken, alleen Duitsland zijn recht volgens § 39, lid 3 AufenthV
    Marcus_JB zeg dank u.

3. # 3
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    19.07.2006
    Plaats
    Belo Horizonte

Standard

Oi Marcus
    Helaas, er is geen speciale visum voor zwangere vrouwen, noch werkloosheidsuitkering voor uw zaak.
    Voor uw problemen met betrekking tot de instroom van uw vriend is enige en alleen, de immigratie kantoor van uw woonplaats.

Ja aan de rest Einback alles gezegd.
    Ik zie niet een probleem met de gezondheidsverzekeringsmaatschappij. Moeten worden genomen in het geval, één moet worden getrouwd en ingelogd zijn overleden Om dit te doen moet u wel hier maar juridische. Zoals in ons geval met FZF visum of in uw geval met???. In uw geval, zou u een staat Ja in afwachting van verduidelijking van de situatie van de verblijfplaats hebben en daardoor als dit verkeerd gaat, kost een hoog risico.

Is dat mijn zorgverzekeraar alleen na herhaalde follow-up heeft betrokken.

Groet
    Tiradentes

@ Oi Einbeck
    Dat is een manier, maar vermits u dienen AB de al heel erg veel begrip. Mijn vertelde me grade nog steeds, dat als u de plotselinge wens voor huwelijk gerechtvaardigd met zwangerschap, een zeer snel ontmoetingen opnieuw staat. Onze nieuwe sales associate voor asielzaken is echter zuständing (een ongelukkige situatie) die waarschijnlijk hun hart is verstokt. Gelukkig heeft ze familieleden Santa Catarina, die op zijn beurt goed voor ons is.

Veel groeten
    Marcus_JB zeg dank u.

4. # 4
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    14 December 2007

Standard

Nou, lijkt het u zetten er in een dilemma aan de ene kant sinds kan uw vriendin vanwege ontbrekende A1 get certificaat geen huwelijk visum, anderzijds omdat je wilt dat de geboorte in Duitsland plaatsvindt. Hiervoor moet u te trouwen, maar, omdat anders de KKV wordt ervan uitgegaan de kosten dat.
    Natuurlijk kunt u met een toeristenvisum, en u vervolgens trouwt. Wat ook HEIRATSTECHNISCH juridische en vormt geen probleem. ALLEEN de immigratie Office (ABH), zeker zal verlenen geen verblijfsvergunning (AE) na een huwelijk met toeristenvisum, omdat er geen huwelijk visum, dus is een indirecte Visamissbrauch onder u en dus geen AE verleend. Met andere woorden, zou u hebben om te reizen opnieuw na 90 dagen. Als het moet niet langer in aanmerking voor reizen op dit moment dankzij zwangerschap, kunt u een extensie op dit mei.
    Zodra het kind is geboren, de de AE kan worden aangevraagd omdat ja, afgezien van het huwelijk als gevolg van het kind (met Duitse nationaliteit) is een Anspruck op de AE.
    Is zeer riskant als alles in elkaar past dus tijd.

Het zou gemakkelijker zijn als het kind in BEHA is geboren. Na uw registratie met de bevoegde Duitse consulaat in BRA, de moeder voor zichzelf, kan een Familienzusammenführungs visum verzoeken om te leven met Duitse kind vader en Duitse kind in Duitsland. Voor dit, dan is ook niet A1 certificaat noodzakelijk.

In welke mate worden kan, dat de werkloosheid een probleem zou kunnen zijn, moet u verduidelijken gelieve met uw ABH, onder welke omstandigheden en in welke Konstelation die kan vereisen een bewijs van inkomen / mei.

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Marcus_JB Beitrag anzeigen
    Nu voor mijn probleem. Sinds oktober heb ik in mijn geboortestad in verband met de burgerlijke stand. U, de bekende documenten vereisen voor het huwelijk. Die is echter geen kwestie of het of niet gedaan de cursus Duits van A1. Dat zeggen, dit is de taak van de ABH (immigratie kantoor).
    Zeer nauwkeurig!
    Maak de fout en gooi de ABH en het kadaster, of visum en trouwen in een pot!
    Dit zijn 2 heel verschillende dingen, en dienovereenkomstig hebt met 2 filialen te doen.
    De ABH zorgt niet voor de documenten naar de marry en het register zijn ook geïnteresseerd in niet die in aanmerking voor een visum komen.

.... Ik weet echter dat de geboorte van ons kind alles veranderd. Ook het recht van verblijf. ...
    OK!
    Maar alleen zodra het kind GEBOREN is!

...Ik wil gewoon missen de prachtige tijd van zwangerschap en wilt me voorbereiden voor de ouders wordt samen met mijn verloofde en zijn gelukkig....
    Duidelijke en begrijpelijke, inconsequent voor de immigratie en verblijf alleen! Wat je wilt en wat de wet verstrekt zijn niet altijd om een hoed!

...Ik heb nu voor u maken een verbintenisverklaring met de ABH en zelfs ne garantie ten belope van 2.600 euro betalen?...
    Geen zin om als te leggen een verbintenisverklaring aan werklozen, want er niets is te halen!
    Afgezien van een dergelijke Veperpflichtungserklärung zou een visum verwerking alleen nuttig. Omdat uw vriendin maar geen A1 certificaat heeft zou een huwelijk visum hoe dan ook worden verleend.

Veiligheid??? Geen idee, nooit gehoord!

...Mijn zorgverzekeraar heeft reeds meegedeeld me, dat is mijn verloofde in het geval verzekerd, Zodra we zijn getrouwd. Ook de kosten (ziekenhuis, bevalling, check-up) is vol van die overgenomen. Ongeacht de verblijfstitel.
    ...
    Net zo snel als je getrouwd bent!

...Please help me, ik ben vrij wanhopig. Weet niet hoe ik moet gedragen om geen delinquent (in het geval van debetstand de 90 dagen Visafrei)....
    In geen enkele manier put op de toeristenvisum van uw vriend, die alleen ingewikkeld alles wat daarna komt. Zodat u alleen problemen bij de hals hebt te legaliseren van het verblijf van uw vriendin/vrouw, moeilijker zelfs een huwelijk zonder juridische verblijfsstatus.

Kijken naar jezelf keer om naar de volgende pagina: Auslnderrecht portaal door beoefenaars ´s er is ook een zeer nuttig FORUM voor alle de u met kan u alle vragen over immigratie en PUR.und wet in D!

Marcus_JB zeg dank u.

5. # 5
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    17.02.2005
    Plaats
    Jaboatão

Reden

Hallo.

Brasil kan meedoen alleen volledig COPA de verslag. Als het kind in Brazilië geboren, dan via gezinshereniging in Duitsland is zeker de meest ingenieuze oplossing.

Succes.
    Marcus_JB zeg dank u.

6. # 6
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    Mar
    Plaats
    Einbeck

Standard

Hallo
    Ja, de gezondheidsrisico's bij het huwelijk blijft.
    Anders blijf ik bij mijn verklaring. Sorry mensen, als er voldoende kennis van het Duits en de andere generaal verlenen criteria (§ 5 AufenthG en sectie 27, § 28 AufenthG) dan is er de AE van de ABH vervuld.

Op de A1-niveau die het eng is mislukt, kunt u de ontbrekende kennis in 3 maanden visum-vrije inhalen / verbeteren.

Op huwelijk in Duitsland (gelieve te doen niet Denemarken worden verward met) binnen de visum-vrije 3 maanden § 39 para 3 gebruikt AufenthG, dat wil zeggen direct na invoeren naar voren gekomen, voldoet aan alle eisen van de subsidie (Duitse kennis beschikbaar etc., geen straftäter, geen identificatie, geen toetredingsdrempel, geen risico voor terroristische Duitsland enz.). de AE moet de ABH verlenen.

Het artikel 39 par. 3 AufenthV igewährt als zijn strafbaar feit is voldaan, een uitzondering op de Visaerfordernis van de algemene subsidie eisen overeenkomstig § 5 para 2 AufenthG,.
    (normaal gesproken ze een huwelijk visum nodig, de vervulling van artikel 39 par. 3 AufenthV is verleend een uitzondering).

Tevreden deze keer bespreken met de ABH, AE zou toepassen voor en besluit, afhankelijk van de ABH met mondelinge informatie vragen.
    Kan mijn posting zoals afdrukken en meenemen waar.

Anders buitenlanders recht forum de tijden kijken info4alien
    Auslnderrecht portaal door beoefenaars over.

@ tiradentes
    Als alle subsidie eisen is voldaan en niet langer verwerpen huwelijk binnen 3 maanden visum-vrije recht te geven een AE via de ABH kan plaatsvond, die moet verlenen.
    Maar wees altijd vragen en vraagt voor schriftelijke kennisgeving niet alleen mondelinge informatie, inhalen.

Hier § 39 AufenthV

39 Prolonging van verblijf in Duitsland voor langerlopende doeleinden Die in de Vreemdelingenwetten geregeld gevallen daarbuiten een buitenlander verkrijgen een verblijfsvergunning in Duitsland of uitbreiden kan, als
    1. een nationaal visum)§ 6 Lid 4 van de wet op de woonplaats) of bezit van een verblijfsvergunning.
    2. Hij is vrijgesteld van de eis van een verblijfstitel en de vrijstelling op gedeelte van het onderwerp of een verblijf is beperkt tot niet meer dan zes maanden.

3. Hij burger een in Bijlage II Verordening (EG) 539 / 2001 van de staat bedoelde en zijn legaal in Duitsland of een Schengen-visum geldig voor korte termijn verblijven)§ 6 Para 1 nr. 2 van de residentie handelen) heeft, zolang de voorwaarden van het recht op een verblijfsvergunning verlenen ontstond na de post,.

4. Hij heeft een residentie toelating onder het asiel procedure act en de voorwaarden van § 10 Lid 1 of 2 van de residentie Act worden.
    5. zijn deportatie na sectie 60a van de residentie Act is blootgesteld en hij een recht te verlenen van een verblijfsvergunning op basis van een huwelijk in Duitsland of de geboorte van een kind tijdens zijn verblijf in Duitsland, heeft verworven.
    6. Hij heeft een door een andere Schengen-staat verleende verblijfstitel en recht heeft op basis van deze verblijfsvergunning verblijven in Duitsland, mits de voorwaarden van het recht op een verblijfsvergunning verlenen is voldaan; afdeling 41 Lid 3 is van toepassing.
    Marcus_JB zeg dank u.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLetzte