Hallo aan alle vrienden van het Forum
Ik heb nodig dringend hulp hoe ik zich correct moeten gedragen en sommige informatie. Het volgende gebeurd:
Mijn verloofde en ik zijn een grote gemeenschap sinds januari 2007. Grote liefde, trouw, alle klasse!
Nu voor mijn probleem. Sinds oktober heb ik in mijn geboortestad in verband met de burgerlijke stand. U, de bekende documenten vereisen voor het huwelijk. Die is echter geen kwestie of het of niet gedaan de cursus Duits van A1. Dat zeggen, dit is de taak van de ABH (immigratie kantoor). Volledige dossier is niets om te voorkomen dat een bruiloft.
Mijn verloofde is in 2007 van augustus tot oktober hier in Duitsland.
Helaas ik heb onlangs werkloos geworden, maar gebruikt de tijd om te Brazilië om te reizen.
In maart, heeft mijn verloofde zwanger worden. Nu in juni zal ik hen voor mij. Wij willen hier te trouwen. Ik wil dat ze haar baby overleden krijgt De Duitse cursus A1 heeft getroost, te weinig had maar 10 punten en niet is verstreken. Ik weet echter dat de geboorte van ons kind alles veranderd. Het recht van verblijf. Ik wil gewoon missen de prachtige tijd van zwangerschap en wilt me voorbereiden voor de ouders wordt samen met mijn verloofde en kijk uit.
Komst in juni, moet ze laten ons land meestal weer in augustus. Op dit moment is het alleen aan het einde van de 6 maand van haar zwangerschap.
Hoe kan ik dat ze uitgebreid en ons kind hier krijgt contacteren?
Hoe werkt de wet, omdat ik werd zo nu onverwacht werklozen?
Kan ik nu voor u maken met de ABH en zelfs ne een verbintenisverklaring als onderpand 2.600 euro betalen?
Mijn gezondheid insurance company heeft mij al, meegedeeld dat mijn verloofde in het geval is verzekerd, zodra we getrouwd zijn. Ook de kosten (ziekenhuis, bevalling, check-up) is vol van die overgenomen. Ongeacht de verblijfstitel.
Please help me, ik ben vrij wanhopig. Weet niet hoe ik moet gedragen om geen delinquent (in het geval van debetstand de 90 dagen Visafrei).
Misschien zijn er juridische leemten die ik kan gebruiken?
Of is er misschien speciale visa voor zwanger?
Dank u bij voorbaat voor uw hulp en sorry, die ik zo veel geschreven heb!
Groet
Marcus...!

14Bedankt
Oi Marcus

Geen idee, nooit gehoord!