Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 3 van 4 ErsteEerste 1234 LaatsteLetzte
Showresultaten 13 tot en met 18 van 24
Like Tree14Bedankt
Zwanger in Brazilië vragen om dringende hulp... nu maakte het te stoppen, als je een advocaat vraagt, natuurlijk, snelle huwelijk in D: Oi Marcus zodat een antwoord zo ingewikkeld krijgt is omdat ja wetten door advocaten altijd een kans zijn............. deshalb. Ik vrees echter dat in plaats van 100 paren EMD 100 respire overschot advocaten verstrekken van nieuwe bronnen van inkomsten. Kunt lijden
  1. # 13
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    19.07.2006
    Plaats
    Belo Horizonte

Standard AW: Zwangere vragen om dringende hulp in Brazilië... nu snel huwelijk in d

Oi Marcus
    Kunt u als antwoord eenvoudig, als je een advocaat vraagt, natuurlijk, is er altijd een kans............. deshalb ja wetten zo ingewikkeld gemaakt door advocaten.

Ik vrees echter dat in plaats van 100 paren EMD 100 respire overschot advocaten verstrekken van nieuwe bronnen van inkomsten. Lijden kunt u in Duitsland geen betaling van prestatiegerelateerde met advocaat vereinbahren als in Brazilië. De advocaat ook verdiend wanneer niets wanneer uit komt.

Het moet alstublieft geen misbruik van het recht, in ons rechtsstelsel, alles is mogelijk nu echt en de advocaat is altijd als een kans. Maar waarschijnlijk alleen een klein en duur.

En het woord "waterdichte" komt van de Fersehkrimi, zeker geen advocaat in de mond heeft genomen de

Vervolgens keer maakt zou het versteld zelfs als het werkt soms.

Tiradentes
    Marcus_JB zeg dank u.

• Reclame

2. # 14
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    02.02.2007
    Plaats
    Duitsland/NRW

Daumen hoch Tiradentes @ >> dank u voor uw antwoord

Hallo van Tiradentes,

uw antwoord is volledig correct. Ja, het woord "waterdichte" correspondeert met mijn eigen interpretatie. De advocaat gereageerd maar door analogie.

Ik heb het geluk te hebben gevonden een zeer angagierten advocaat, die maakt zich met name in het immigratie- en asielrecht zeer sterk en heeft een sociale streep. Hij een paar collega's en een klein aantal rechters, eens dat ons beleid hier doet dingen en eisen die zo verkeerd zijn. Zelfs als een kind op de weg (zoals in mijn geval), de ABH, hebben net een harde tijd. In mijn plaats, wordt de ABH beschouwd als een van de zwaarste in ons land. Hier, zijn de meeste uitspraken gedaan (Arnsberg), die gelden voor Duitsland op dit gebied. Helaas

Ik heb ook gelukkig dat mijn kosten zeer beheersbaar zijn. Voor het geld kan mijn verloofde bijvoorbeeld niet van Brazilië reizen naar Duitsland.

Ik wil dit later instellen hier het resultaat en alle hangende leden zodat anderen direct weten wat aandacht is en hoe het beter gaat. Dit bespaart anderen ook geld in ieder geval. Één keer in de strijd moet springen en in de zure appel bijten en shell het geld.

Je moet toegeven dat er is dat een reële kans hier is een op uit make die ´s tegen de Willkühr van sommige ABH gewoon kan stinken en snel en gemakkelijker de weg gebaand in een gemeenschappelijke toekomst voor het gelukkige paar.

Na de inzet van mijn advocaat en de vaste kosten, ik veronderstel dat niet door een kans klein en duur, maar ik neem aan dat door een günsten en een grote kans. In ieder geval heb ik ontworpen nu een plan (samen met de advocaat), hoe kunnen we het creëren dat mijn verloofde voor eeuwig kan blijven hier zeer snel. En dit is al geweldig.

In deze zin....
    Jouwe oprecht
    Marcus....!

3. # 15
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    19.07.2006
    Plaats
    Belo Horizonte

Standard AW: @ Tiradentes >> dank u voor uw antwoord

Zitat Oorspronkelijk Gepost door Marcus_JB Beitrag anzeigen
    Je moet toegeven dat er is een reële kans...!
    Ik geef op alles zoals, als het deze kwestie dient en ook de duimen druk op u. En er is altijd een kans....

Ik heb met de Pettition tegen het amendement van de Vreemdelingenwet ondertekend, wetende, dat waarschijnlijk geen politicus of ambtenaar die processors brockt dat hebben, luidt. Maar het moet ja niets.
    Helaas, er zijn zelfs tot vandaag, geen besluiten van de rechters of de hele discriminerende amendement op alle met de was en de speciale bescherming van huwelijk en het gezin is compatibel. Tot nu toe heeft zij waarschijnlijk alle klachten van mensen die bereid zijn te gaan van het juridische proces, door discretie tevreden.
    En er is waarschijnlijk ook uw kans....Succes

Tiradentes

stoppen met ons alstublieft op de hoogte
    Marcus_JB zeg dank u.

4. # 16
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    Mar
    Plaats
    Einbeck

Standard AW: Zwangere vragen om dringende hulp in Brazilië... nu snel huwelijk in d

Ik heb gelezen de genoemde document of de instructies.

Op het tapijt blijft staan, zou ik veel hoop, etc. niet omdat het slechts een paar feiten duidelijk maakt. Problemen die ook eerder waren geen probleem normaal.

U moet weet documenten, precies lezen en begrijpen van de inhoud voordat u betreit reclame, dit geldt met name voor RAe.

Als een regel geldt die huwelijk mei geen belemmeringen zijn, alle documenten die nodig zijn voor het huwelijk beschikbaar zijn en worden getest met inbegrip van Ehefähigkeitszeugnis of vrijstelling van de Ehefähigkeitszeugnis. U moet gedaan hebben alles in het werk om te sluiten van het huwelijk zo snel mogelijk permanent.
    Een vaste datum te trouwen is dan van essentieel belang.

In dergelijke gevallen is een ABH nauwelijks teruggekeerd in de uitoefening van hun discretionaire bevoegdheid iemand.

Als gevolg van nog steeds gebrek aan voldoende kennis van de Duitse lees ik ook geen verbetering.
    Marcus_JB zeg dank u.

5. # 17
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    02.02.2007
    Plaats
    Duitsland/NRW

Standard Einbeck @ >>>> Bedankt voor uw demper:-)

Hallo Einbeck.

Dank u voor uw zeer correcte plaatsing. Ik was al zeer euforisch en gelukkig gisteren, na de "reclame" mijn advocaat, en wilde verlaten onmiddellijk al mijn nieuw verworven informatie om deel te nemen. Ik denk dat dit forum inderdaad woont.

Net nu ik kreeg ook een e-mail met een kopie van dit decreet en Einbeck, hebben nogmaals u sloeg de spijker op de kop. Wat je hebt geschreven, is de samenvatting van de 5-Seitigen-document. En aangezien het vanaf 2006 nog steeds de nieuwe Verfahrenansweisung van opstanden tegen juli 2007 is.

Nu is deze goedkeuring niet de basis van mijn benadering maar alleen. Dankzij de speciale omstandigheden van mijn verloofde, wordt hier aangenomen de een bepaalde periode zo kan worden overbrugd. Om zelfs de AE op later tijdstip dan heel juridische en officiële.

Hier moet een Trendfähige die het resultaat praktijk, zou ik nemen zoals allemaal uit. Misschien, de wetgever leert een rethinking vervolgens na enige tijd. Ik zou bijvoorbeeld de nationaliteit van Honduras (hoop thats correct gespeld), het zou niet nodig, hier A1 en sommige andere spullen voor mijn toekomst hier moet blijven. Iets grappig deze wet is niet het?

Ik zal houden zo het forum over alles anders. Ik denk dat de volgende belangrijke informatie uiterlijk aan het begin van juli.

Tot ziens....
    LG
    Marcus...!

6. # 18
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    Mar
    Plaats
    Einbeck

Honduras
    Ja, de Staten onder § 41 AufenthV,
    vooral priveligiert...

tijd wachten als het evolueert.
    Marcus_JB zeg dank u.

Pagina 3 van 4 ErsteEerste 1234 LaatsteLetzte