Welkom op het Forum van de Brazilië Web
... in heel Brazilië op een pagina
Join …simple
PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!
Hotel Jangada in de Rua dos Andradas ik denk dat 45,00 per dag. Top notch
Kan je boek reizen Tabatinga tegenover u. Wees voorzichtig met de laag geprijsde aanbiedingen in de haven
http://www.freewebs.com/eco_tours/
Bedankt voor de tip, ben al in de contactpersoon, omdat de Hotels
Welke heist moet ik voorzichtig zijn in het boek een dag reis in de haven van Manaus Volgens tabatinga? -Ik dacht (en lezen in elke reisefuehrer en sommige forums) it vertegenwoordigt dat op de boot op de master, paar uur of een dag voor het vertrek sinds en is gokken zijn schorsing mat op enz.?????
Dat zelfs als u niet kunt boeken passage in de stad, weet u dan per ongeluk verlaten wat kost dat, en wanneer de boot na tabatinge?
Groeten, rotsachtige
Als de boot in Manaus arriveert al de passages voor de afdaling via reisbureaus en ambulante verkoper zijn verkocht. De prijs is dat hetzelfde voor alle en ook niet veel kan gebeuren wanneer de ambulaten zijn heel eerlijk alleen verkopen ze lieve Mall gen dat hogere Commissie brengen en dit zijn schepen die minder kwaliteit leveren en vervolgens het schip overbelast. Ik betalen als ik de meeste van de Hälft, moet de hangmat op de motor loopt vast rijden ben, maar omdat de plaats vrij nauw op deze kleine goedkope schepen is.
Een goedkoop ritje, met hangmat (u moet hebben in Manaus, één kosten ongeveer 20 echt is van dunne rayon) betaalt u R$ 265.00, in de cabine met ventilator 600,00 in cabine met airconditioning 700,00
Voedsel en mineraalwater is opgenomen, en seks is niet mogelijk omdat alle kijken. De reis duurt 7 dagen.
Hey bedankt voor de info, vooral met het geslacht aan boord....
U weet wanneer de schepen laten, aangezien ik de 02.10 het land verlof moet?
Zoals ik zie je nog een reisbureau, kon ik passage dan ook boek met u?
maaltijd Rocky
Volgens Tabatinga gaan de boten door Manaus elke maandag, vrijdag en zaterdag middag af. Zullen moeten nemen enzovoort 25,9. maandag de boot in Manaus.
U kunt dat Hotel, boeken van de reis en nog iets met mij, storting is niet nodig, kijk op de site in het Duits, we hebben pakketten, want alles inbegrepen vanaf de aankomst op de luchthaven is totdat u bij de afrit (afgezien van de seks times)
schrijven naar de e-mail
Eco-Discovery@bol.com.br
Ik koop al je hangmat (enkele of dubbele geschorst)![]()
Robert