Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 15
MD-11 echt zo verschrikkelijk?: Hallo allemaal samen! Na enkele problemen met het reisbureau, was mijn vlucht naar Brazilië nu omgeboekt op de VARIG (helaas geen andere projecten zijn meer). Track: München São Paulo met een machinetype MD-11. Aangezien ik een liefhebber ben van vliegen niet rang heb ik einbißchen cursus op het Internet
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    Teknival

Standard MD-11 echt zo verschrikkelijk?

Hallo allemaal samen!
    Na enkele problemen met het reisbureau was mijn Vlucht Na Brazilië nu overgebracht naar de VARIG (helaas geen andere projecten zijn meer). Track: MünchenSão Paulo met een machinetype MD-11.
    Aangezien ik een liefhebber ben van vliegen niet rang maakte ik me natuurlijk slimme einbißchen op de machine op het Internet.
    Helaas moest ik lees alleen absolute horror Beoordelingen. Uit de losse seat op ontbrekende bandjes, die werden zat door zetels enz... alles Vluchten met de VARIG MD-11.
    En volgens de statistieken, de MD is. 11 Ja zogenaamd de minst veilige passagiersvliegtuigen voor een lange tijd.
    Mijn afwachting van de vlucht is nu om eerlijk te zijn, maar waren zeer zeer zeer klein omdat ik heb echt grote angst en deze verslagen niet doen rang voorspellen een aangename reis.
    Aangezien u reeds gevlogen met de MD-11 van de VARIG? Wat zijn uw ervaringen?
    Ik dank u zeer!

• Reclame

2. # 2
    Gebruiker
    Join Datum
    27.05.2004
    Plaats
    Verloren in vertaling

Standard

Alle vier MD-11, waar ik ging, vond ik heel gemakkelijk.
    Abraços
    Careca

"De realiteit ver overtreft alle verwachtingen van onze dromen."
    (uit "1492", Christopher Columbus)

3. # 3
    jev
    jev está offline
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    28.10.2003
    Plaats
    Muelheim Ruhr

Standard

Hallo strähnchen, niet bang dat md - 11 is een zeer robuuste vliegtuig als ook oude. de grootste flugunfall was mijn kennis met een machine van swissair. een daaropvolgend onderzoek had aangetoond dat de bekabeling/elektronica in de cockpitbereich was beschadigd. het was de luchtvaartmaatschappijen door de fabrikant in de buurt van de bedrading in regelmatige voorwaarden instellen uit om te bepalen als volgt uit. voor deze moet controle de hele cockpit echter de machine worden opgesplitste. kosten natuurlijk veel tijd en tijd is geld in de luchtvaartmaatschappijen! en geld heeft dat varig momenteel weinig! of dit een pflichtprogramm voor de luchtvaartmaatschappijen is kan ik niet vertellen u als zo u aannemen kunt dat alles goed is. maar het is een algemeen probleem van veel luchtvaartmaatschappijen matching. Waarom moet het maar net op uw vlucht geven problemen? de route naar muc-gru van de varig werd stopgezet en alleen van fra vliegen is veel belangrijker voor u. moedigen jezelf beter om een umbuchung op fra-gru!

LG Jürgen

4. # 4
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    03.11.2005
    Plaats
    München

Standard

ben deze route gevlogen met deze machine hoewel slechts tweemaal, maar de Vluchten waren ok. Natuurlijk, zijn de machines oude en als je kijkt naar zelfs de hen, vooral in de faciliteiten. Ze zijn nauw stoelen met 3 - 4-2.

Het was altijd zeer rustig vluchten.

p

5. # 5
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    17.02.2005
    Plaats
    Jaboatão

Standard

De MD-11 was een zeer betrouwbaar en snel. Dus wees niet bang!
    De VARIG heeft ook ervaren piloten. Er zijn aanzienlijk slechter
    Luchtvaartmaatschappijen.

6. # 6
    Nieuwe gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    Teknival

Standard Hey...

dus aangedreven Bedankt voor... u bent een grote lafaard, ben helaas echte pakken wat vliegen!
    De Varig vliegt niet langer via München, ik heb ook bijgevoegd in een reisbureau, maar zij heeft mij verzekerd dat de lijn als opnieuw wordt onderhouden door naar de wereld kopje ook de VARIG Vluchten zijn rang zeer druk. Rebook Frankfurt werkt niet goed, omdat sinds de klasse, heb ik in de dagen al sei.... fragt me niet geboekt, dat was een zuiver ronde met mijn vliegtickets en geproduceerd sinds een Monat.... da zo veel mis is gegaan van de reizen ongelooflijk!
    Maar met betrekking tot de vluchten München São Paulo u andere informatie hebt gegeven?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLetzte