Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLetzte
Weergegeven resultaten: 1 tot en met 6 van 61
Laugenbrezel: Hallo! In Duitsland zou ik heb nooit het idee om te bakken pretzels thuis. Daar gaan snel aan de Baker, en dus het is geworden. Maar hier miste ik snel de goede pretzles. U kunt bakken maar ook zelfs dat! Vervolgens hebben onderzocht op het Internet en
  1. # 1
    Moderator
    Join Datum
    20.03.2004
    Plaats
    Württemberg / São Paulo

Blinzeln Laugenbrezel selberbacken

Hallo!
    In Duitsland zou ik heb nooit het idee om te bakken pretzels thuis. Daar gaan snel aan de Baker, en dus het is geworden. Maar hier miste ik snel de goede pretzles. U kunt bakken maar ook zelfs dat!

Vervolgens hebben onderzocht op het Internet en ook enkele gevonden.
    Bijzonder aanbevolen:
    www.Andreas-Boerner.de - pretzles en loog gebak
    Schwbische keuken - les 8: pretzles

Na kwam ik uiteindelijk natriumhydroxide, ging’s op de pretzel bakken. De eerste pogingen zijn echter jammerlijk mislukt. Resultaat werd gebakken uit en harde dingen; van echte Zwabische pretzels geen spoor. En de Kauapparat Daarnaast werd beweerd door de ruwe koken zout.
    In juni heb ik dan in Duitsland van sommige bakkers tips geven mij. En sommige gewinkeld: duur van folie, Pretzel zout en natuurlijke zuurdesem bakken.

En nu ik bak mijn eigen heerlijke pretzles me hier:

500 g meel, gist 20 g, 10 g zout 30 g Fett(Öl) 250 ml water, natuurlijke zuurdesem
    40 g NaOH opgelost in 1 liter water (beveiligingsadviezen gelieve!)

Ik ben geen deeg zoals in Duitsland, maar shuffle allemaal samen. Hier ist’s zo warm die de gist zo „arbeitet“. Van de natuurlijke zuurdesem ik alleen de helft van de opgegeven set anders schmeckt’s teveel aan volkoren toegeven. Nadat ik heb goed gekneed door het deeg, laat ik hem 30 minuten gaan spelen deeg door middel van het weer en wachten nog 30 minuten. Vervolgens, ik deel het deeg in 8 stukken, uitrollen naar ongeveer 50 cm lang, dikker in de Midden-strengen en deze forme Brezelteiglinge, natuurlijk met de beroemde „Doppelschlinge“.
    Ik gefriere een onmiddellijk het deeg. De bevroren deeg stukken kunnen beter worden drank en absorberen niet zozeer loog. Ook kun je dus enkele dagen ze.
    De bevroren deeg duik ik kort in de natriumhydroxideoplossing (aan de drank worden ik op handschoenen me), leg ze op de bakplaat bekleed met bakken folie (worden deeg laugte niet direct op aluminium bakken blad plaats!) en Pretzel zout correct is toegevoegd.
    Ik bak in de voorverwarmde Warmwatertoestellen 30 minuten de krakeling (tweede hoogste temperatuur instelling, boven het spoor - u moet uitproberen).

Groet
    Thomas

En het resultaat:
    Miniaturansicht angehängter Grafiken Miniatuur van bijgevoegde afbeeldingen Laugenbrezel-brezelgross.jpg  
    Bewerkt door sfio (ongeveer 30 augustus 2010) 20: 00 (Klok) Reden: 2. Verbinding bijwerken
    plattenboss zeg dank u.

• Reclame

2. # 2
    Moderator
    Join Datum
    29.03.2004
    Plaats
    Rio/Saarland / Swabia

Standard

Ah, een concurrent. Ik dacht dat ik was de enige succesvolle "Baker" hier in het Forum...

Waar zijn je grijpen uw zuurdesem? Wil je hem, zoals ik ook doe, jezelf aan? Of hebt u een bron waar u het kunt kopen. Ik heb 30% Commissie namelijk ca. Wanneer ik ga op zichzelf zitten. Groei, hoewel ik volg 1000 dicas Mould (van zure deeg forums en tientallen brood bakken boeken).

Goede nacht en Prost (zal waarschijnlijk een zekere mate aan de pretzel tilt?)
    Ursinho

3. # 3
    Moderator
    Onderwerp starter

Join Datum
    20.03.2004
    Plaats
    Württemberg / São Paulo

Standard

Ik heb de zure deeg uit Duitsland gebracht.
    Labels: "zuurdesem (gedroogd)" "gistextract" of "Natuurlijke zuurdesem." "Teigsäuerungsmittel". Zijn er in alle health food winkels (Alnatura, Ark) en ook in de supermarkt (goede & graag).
    Zelf mengen was te onzeker voor mij, heb ik nog niet geprobeerd.

Groet
    Thomas

4. # 4
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    28.10.2003

Standard

Hi mensen...

Parabenen voor deze krakeling... Dat zou nu precies voor onze Weißwurst....

Iemand een hint kan geven mij waar ik hier in Brazilië Deze loog pretzels make kunt organiseren en middelen.... zoals in Portugees

Lieve groeten uit Brezellosen Canoa Quebrada....

Mani

www.pousadavialactea.com

5. # 5
    Moderator
    Onderwerp starter

Join Datum
    20.03.2004
    Plaats
    Württemberg / São Paulo

Standard

NaOH heet hier "hidroxido de silicaat".
    Contact beste op de chemische afdeling van een universiteit of een ziekenhuis laboratorium en vroeg me af of ze u kunnen bestellen het. [--------------]. Niet zeggen, eerder, dat je het gebruikt voor krakeling. Hidroxido de silicaat hier meestal gebruikt voor het schoonmaken van het toilet
    Groet
    Thomas

Bewerken.:
    Verwijzing naar NaOH weg kwaliteit

Onthoud
    http://Brasil-Web.de/forum/ShowPost....6 & postcount\\u003d25 = 32

6. # 6
    Moderator
    Join Datum
    29.03.2004
    Plaats
    Rio/Saarland / Swabia

Standard

Oi haar 2 master Baker!

Ik zal, proberen als ik terug in Rio, keer een succesvolle zuurdesem drogen. Ik kon u vervolgens sturen aan het poeder. Herinnert u me, als ik het opnieuw vergeet? When I 'm in Brasil mijn gedachten die de eerste weken aan andere dingen (nice omcirkelen)...

Blijven leven
    Ursinho

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLetzte

Tags

Forumregels

• Het is u niet toegestaan, om te schrijven nieuwe thema's.
  • Het is u niet toegestaan, om te reageren op berichten.
  • Het is u niet toegestaanUpload bijlagen.
  • Het is u niet toegestaan, bewerken van uw berichten.
  •