Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Bekijk poll resultaten: Die luchtvaartmaatschappij vliegt haar normaal of kiest u binnenkort?

Deelnemers
35. U mag niet stemmen in deze enquête
  • TAM of Air France

7 20,00%
  • TIK OP

7 20,00%
  • Lufthansa of VARIG (direct)

12 34,29 %
  • altijd de minst dure (goedkoopste)

4 11.43 %
  • Zwitserse

2 5,71%
  • British Airways

1 2,86 %
  • KLM

1 2,86 %
  • Alitalia

0 0 %
  • Iberia

1 2,86 %
  • waar er nog kamer

0 0 %
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLetzte
Resultaat 1 tot en met 6 van 7
Luchtvaartmaatschappijen: Sommigen zweren op directe, sommige nemen de goedkoopste, sommigen dat zij nog steeds sommige hoe dan ook krijgen, altijd hetzelfde, en het maakt niet uit op een aantal. Is uw vertrouwen over de luchtvaartmaatschappij. Na de kraan ja gewoon iets onder de wielen is gekomen... misschien hier komen nog andere & quot;.Brummer & quot;
  1. # 1
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    28.10.2003

Standard Luchtvaartmaatschappijen

Sommige mensen zweren bij directe, sommige nemen de goedkoopste, sommigen dat zij nog steeds sommige hoe dan ook krijgen, altijd hetzelfde, en het maakt niet uit op een aantal.

Is uw vertrouwen over de luchtvaartmaatschappij. Na de TIK OP Ja net iets onder de wielen is gekomen... misschien ja hier andere "Brummer" komen.

Ciao.
    Mineiro

• Reclame

2. # 2
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    28.10.2003

Standard TIK...

.. .because er is in het noordoosten geen redelijk alternatief (vooral Flugzeittechnisch).
    Groet frankieb66 Thomas
    www.brasilmen.de

3. # 3
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    28.10.2003

Standard Re: tik...

Zitat Oorspronkelijk Gepost door brasilmen
    TIK OP .. .because er is in het noordoosten geen redelijk alternatief (vooral Flugzeittechnisch).
    Ik zeggen helaas! De kraan was zodra goede en aangezien de countdown op de enkele vlucht heeft gespeeld niet zo belangrijk, want het ziet er nog steeds te komen! MAAR moeilijke tijden met een paar kinderen op de weg terug regelmatig de Vlucht te missen op de volgende vlucht is volgeboekt en u meer dan 8 uur een verdere vervoer te wachten. Op een gegeven moment, heeft de charme van een kleine tour verloor van Lissabon!

Als alles beter met de VARIG is blijft twijfelachtig, aangezien de omweg meer "Sitzfleisch" op het vliegtuig vereist. U kunt gewoon doen het omdat het maakt ook stoppen in Rio, of proberen te slapen de hele tijd! Een Handvest is niet betrokken vanwege rebooking opties en 20 kg bagage limiet (de vrouw zou protesteren!)!

Zal maar ik kijken, of de kraan weer verbeterd en beslissen of ik vlieg opnieuw met de kraan.

Hans

4. # 4
    Ervaren gebruiker
    Onderwerp starter

Join Datum
    28.10.2003

Standard

Kan iedereen herinneren zelfs op de schoot en vloog met hen. Linhas Aventuras Perigosas... , ne Linhas Aéreas para guayanas of zo. Ze vloog omhoog in de vroege jaren 1990 uit Rio via SP met een Boing 707 na Asuncion/Paraguay. Van daar ging met een Douglas via Dakar/Senegal + Madrid onder andere Frankfurt. De luchtvaartmaatschappij had precies vier machines, elke 2 x 707 en Douglas.

Ik was op mijn eerste vlucht terug in maart 1992 een van de passagiers die dan k.o. in Tenerife werden opgeschort na vliegtuig technische (misschien ook iemand op die reis horror was?)

Er daarom nu niet langer de luchtvaartmaatschappij (waarschijnlijk?) ). Maar in vergelijking met het, alles is eerste klas.

Ciao.
    Mineiro

5. # 5
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    12.01.2005
    Plaats
    Münsterland

Standard

Is er niet een luchtvaartmaatschappij

Dus zweer ik op MartinAir.
    omdat het einizge mijn kennis na de rechtstreekse vlucht vanuit Europa naar Fortaleza is. Zo, het thema heeft Vlucht na iets meer dan 9 uur gedaan. Dankzij de "nabijheid" Amsterdam voor mij ook gemakkelijk te bereiken.
    Ik heb geen problemen met de zogenaamd krappe ruimtes in de 767. De laatste datum die ik had zelfs een 3-serie voor mij alleen

Met de TIK OP over Lissabon en zelfs stop in Recife Ik heb eens, die daarna gaf me

Vampeta

6. # 6
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    28.10.2003

Standard

Zitat Oorspronkelijk Gepost door vampeta
    Is er niet een luchtvaartmaatschappij

Dus zweer ik op MartinAir.
    omdat het einizge mijn kennis na de rechtstreekse vlucht vanuit Europa naar Fortaleza is. Zo, het thema heeft Vlucht na iets meer dan 9 uur gedaan. Dankzij de "nabijheid" Amsterdam voor mij ook gemakkelijk te bereiken.
    Ik heb geen problemen met de zogenaamd krappe ruimtes in de 767. De laatste datum die ik had zelfs een 3-serie voor mij alleen

Met de TIK OP over Lissabon en zelfs stop in Recife Ik heb eens, die daarna gaf me

Vampeta
    Je hebt gelijk, als u alleen dit doel hebben en wil nemen geen korte termijn mogelijkheden voor de overdracht te voltooien. Dit Handvest vliegt maar niet vaak en aangezien geen invoer van het tarief in het is slecht toegankelijk voor de meeste Duitsland, waar toch over het Handvest vaak tijden in de korte termijn tijden de vertrektijden zijn veranderd, net als een vriend die vloog en had plotseling in Fortaleza te blijven, een week, omdat hij vertrek kwam te laat en de volgende al (slechts twee) met deze regel volgeboekt was Vluchten (tijdens de week). In feite nemen mooie, maar werk (datum van werk) en geld problemen hebben in de niet zo aangenaam gedaan! Het zou bijvoorbeeld dom zijn wanneer er iets op de manier waarop al gebeurt en zoals gezegd, slecht voor gezinnen, en alleen met 20 kg bagage registratie.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLetzte