Welkom op het Forum, de gemakkelijk maken Registreren?
  • Login:

Welkom op het Brazilië Forum (Nederlands).

Welkom op het Forum van de Brazilië Web

... in heel Brazilië op een pagina

•  » Vragen en antwoorden vinden
  •  » Foto's, Bekijk en upload uw eigen
  •  » Vakantie of emigratie
  •  » Schrijven van uw eigen blog
  •  » Brazilië vinden in Duitsland

Join …simple

Ja! Ik wil nu registreren!

PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLetzte
Weergegeven resultaten: 1 tot en met 6 van 43
Like Tree2Bedankt
Leven in Brazilië - zoals beginnen?: Hallo, ik (39) was in Brazilië op de weg de laatste paar maanden en ik ben geïnspireerd door de mensen en de mogelijkheden van het leven daar. Omdat ik ga door nu harde tijden als een journalist in Duitsland, ben ik overweegt te gaan naar Brazilië voor enige tijd. Als een plek om te wonen en ik kon me Curitiba of
  1. # 1
    Nieuwe gebruiker
    Join Datum
    26.02.2004

Standard Leven in Brazilië - als start?

Hallo
    Ik (39) was de laatste maanden in Brazilië op de weg en ik ben geïnspireerd door de mensen en de mogelijkheden van het leven daar. Omdat ik ga door nu harde tijden als een journalist in Duitsland, ben ik overweegt te gaan naar Brazilië voor enige tijd. Als een plek om te wonen en ik zou kunnen me zijn Curitiba of milieu, maar ook het gebied tussen Rio en São Paulo aanwezig. Het moet in de buurt van de stad. Om te kunnen werken. Eigenlijk ik wil als een freelance journalist worden nog actief (voor Duitse bladen) en daarnaast voor bedrijven PR Werk over te nemen. Uiteindelijke doel is maar een eigen Pousada. Mijn vriendje is Braziliaans. Niettemin, maar ik heb hulp nodig. Hoe kan ik krijgen een verblijfsvergunning en werkvergunning, zonder te trouwen? Wanneer ik kom niet te trouwen rond, hoe werkt dit in Brazilië (in het Duits bureaucratische Heiratsdschungel met buitenlanders die uit ik mezelf al weet)...
    Ik zou bij voorkeur zo snel als mogelijk zeil hier, maar uiterlijk verwijderen tot einde van het jaar. Wie kan me tips geven?
    BEIJOS
    Elise

• Reclame

2. # 2
    Yenz
    Beoordelingen

Standard Re: Leven in Brazilië - als start?

Geeuw.

Groeten Yenz

3. # 3
    Anonymous
    Beoordelingen

Standard

Investeren maar gewoon keer zo snel 200 $000US in zijn eigen bedrijf (bijvoorbeeld) PR-Agentschap)

4. # 4
    Anonymous
    Beoordelingen

Standard

Oi Elise,
    Ik denk dat mensen willen om aan te geven dat hier veel is geschreven over dit onderwerp, hebben u keer gebruikt de zoekfunctie? Gibts zelfs info in de wiki.
    Cheers, marco

5. # 5
    Alexander
    Beoordelingen

Standard

Hallo Elise!

Om dit te doen, zijn er een paar manieren!

Ofwel u heiratest als dit is gebeurt u kunt vinden zeer gemakkelijk lokaal, is ook op het waar u heiratest, hetzij in een dorp of een grote hoofdstad, meestal u zou moeten huwen er waar uw vriend zijn verblijfplaats heeft.
    Wat de papieren te relateren, zodat het zoals gezegd gaat over waar het is getrouwd in sommige steden moet u niet zelfs record zetten uit Duitsland, andere, meestal een uit Brazilië nodig, zeggen u wilt afdrukken een je hebt en dat u tot nu toe niets in Brazilië hebben ingehuurd, enz... Oh ook een bewijs dat je bent single of gescheiden, weduwe enz... kan het nodig zijn... (in Brazilië, dit is gewoon altijd relatief ten opzichte van Zie, soms het wordt vereist, en als je het hebt op het laatste moment, maar niet hier, een oogje wordt gedrukt om te stoppen, Let op, niet altijd...)
    Thou ja een brasil. Vriend deed, ik denk dat hij die u zeker helpen kan, vooral omdat hij vooraf tijden voor u kan leren.

Nu dat u inderdaad vraag, als u voor uw papieren (verblijfs- en werkvergunning) komen zonder huwelijk, nb want er ook verschillende manieren zijn.

Aan de ene kant dat u als een investeerder stap omhoog en investeren ten minste $200.000 in het land, meer bepaald in uw bedrijf als hoofdstad.

Of, dat u zwanger bent en uw kind op brasil. Bodem is geboren, dan u het recht de verblijfplaats hebt en de werkvergunning na de moeder ook.

De snelste manier om de woonplaats en werkvergunning te komen maar ten minste $200000 is een als het gaat om Brazilië als belegger, die moeten doen.
    Sneller is dat als u de werkvergunning door een baan in Brazilië krijgen, echter, dit is een zeer moeilijke weg, vooral omdat u enige ne bedrijf die men ook kan gebruiken moet zoeken en voor zijn plaats die geen Brazilianen in vragen kunnen komen.

Wens u veel geluk en succes in Brazilië komen.

Verdere vragen ik heb je op elk moment beschikbaar.

Tot dan
    Alexander

6. # 6
    Ervaren gebruiker
    Join Datum
    28.10.2003

Standard

Hallo elise.

in Brazilië Er zijn al ervaren correspondent/journalist jens van glüsing, matthias mattussek, carl d. goerdeler waaruit grote Duitse kranten en tijdschriften voor alle artikels over Zuid-Amerika. dat als concurrentie, het zeer moeilijk zijn zal, dat vooral moet u Ja verbindingen.
    honderden had al het idee met de pousada. u moet geld en geluk, en moet het land, de mensen en mentaliteit. weet u zeker dat u live Brazilië, en dat er echt voldaan?
    Het is niet kwaad, maar voor een 39 klinkt een beetje naïef
    .Vasco

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLetzte