Hallo iedereen!
Wie heeft ervaring met de geest genezer João de deux? Die genezen was? Die was genezen van oogproblemen (retina)?
Dank u vooraf voor elke letter!![]()
Welkom op het Forum van de Brazilië Web
... in heel Brazilië op een pagina
Join …simple
PS: Voor geregistreerde leden, het Forum is ad-free!
Hallo iedereen!
Wie heeft ervaring met de geest genezer João de deux? Die genezen was? Die was genezen van oogproblemen (retina)?
Dank u vooraf voor elke letter!![]()
Nou, ik veronderstel dat tijden dat de Heilige Geest was genezen van het. Daarom, nu is hij gesprekken geest genezer.![]()
Hallo Phoenix1966,
Hij heeft gelijk: João Teixeira da Faria of ook
João de Deus
U kunt vinden sommige literatuur en andere informatie onder de Duitse
website:
http://www.staette-der-Heilung.de/
De operatoren zijn echter absolute fan van João en daarom
zeker niet neutraal.
Ik persoonlijk denk niet aan mijn landgenoot en zou mij ook functioneren niet van hem.
Brasileiro
Hallo Phoenix1966,
de aarde oase touroperator organiseert reizen naar João de Deus. Lees door toeval in hun nieuwe reisbrochure 2004 die. Welke tijd Stuur een e-mail en vraag naar Heilerfolgen. U moet weten maar veel als ze reizen naar hem organiseren. Ik kan niet vertellen het hele is echter hoe neutraal.
Het webadres is: www.Earth-Oasis-Travel.de , er is momenteel alleen de reizen programma van 2003 om te kijken waar trips naar João de Deus nog steeds niet aangeboden.
U kunt meer info krijgen ook Zie: Tel. 0221 / 9128888 of Info@Earth-Oasis-Travel.de
Misschien is wil help u Ja wat
Bye.
Gabriele
HalloOorspronkelijk Gepost door Brasileiro
Dit is niet langer tot geloof of het niet geloven, te talrijk zijn de genezingen, omhoog tot nu toe hebben plaatsgevonden die zijn tienduizenden in de. Het feit is ook dat niet iedereen die een bezoek aan deze plek is genezen, want gezondheid is en een geschenk van God blijft, wat niet kunnen worden gekocht of verdiend door een loutere aankomst op een plaats.
Jouwe met vriendelijke groet,
Alex