Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

Sivu 1 / 12 1234511 ... ViimeinenLetzte
67 Tuloksia 1-6
Prosessin ongelman työlupaa Brasilia: Inherit gente, joilla on kokemusta teoksen myöntämisestä sallia työvoiman Brazilian-ministeriön? Tämä työlupa on edellytys konsulaatti (Frankfurtissa oma asia) kautta vastaavan viisumin myöntämistä. Olen huomannut, että Brasilian työnantajan täytyy antaa vastaavan sovelluksen työvoiman ministeriölle. Voit tehdä tämän useimpia asiakirjoja on
  1. # 1
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    28.10.2003
    Paikka
    São Paulo
    Virkaa
    253

Standard Prosessin myöntävän työlupa Brasilia

Oi gente,

jolla on kokemusta työlupa työvoiman Brazilian-ministeriön myöntämisestä?

Tämä työlupa on edellytys konsulaatti (Frankfurtissa oma asia) kautta vastaavan viisumin myöntämistä.

Olen huomannut, että Brasilian työnantajan täytyy antaa vastaavan sovelluksen työvoiman ministeriölle. Suurin osa asiakirjoista, on tämä luo ja hakemuksen ministeriö toimittaa. Minun puolelta I on edistettävä mutta seuraavat asiakirjat (vähintään I kerätä että ministeriö työvoiman ja info here foorumi virallisilla verkkosivuilla työluvasta myöntämistä koskevat vaatimukset):
    -Jäljennös passi
    -Uni astetta
    -Viittaukset

Nämä asiakirjat on laillistettu etukäteen Brasilian konsulaatti ja ennakolta kurssin useita tutkinnot ovat tarpeen.
    Osalta University prosessin aste on tosiasiallisesti Poista minulle ensimmäisen etukäteen antamaa yliopiston kansainvälisen Office sitten oikeaksi 6.11.1995 Arnsberg (NRW) sitten käyttöoikeuksien hallinnan Kölnin, liittovaltion virasto ja sitten lopuksi, konsulaatti laillistamista varten.
    Jätän konsulaatti rekisteröity notaarin suorittamaa passport kopioita todentaa ja maahanmuuttolainsäädäntöä jälkeenpäin konsulaatti mukaan.
    Vaikeaa tehdä minulle kuitenkin viittaukset sertifikaatin kanssa? Kuka varmentaa, nämä, myös notaarin tai kauppakamari tai joku muu? On kokemusta, koska joku?

Toinen kysymys, joka avaa minulle on, että asiakirjojen käännös. Missä ja milloin asiakirjoja muunnetaan? Ennen laillistamista täällä Saksassa tai laillistamista konsulaatti jonka jälkeen Brasilia ennen kuin lähetät ne työvoiman ministeriölle?

Kolmas kysymys olisi ne asiakirjat, jotka tarvitaan lisäksi edellä tarkoitettu työntekijä tavallisesti työvoiman 3 ministeriön? Tarvitaan tarkastamis-sertifikaatti, rekisteröintitodistuksen, syntymätodistus, valokuvia tai mitään muuta?

Myöntävät työlupia prosessi on tiedossa. Viittaan viisumin Frankfurtissa konsulaatti kautta. Tarvittavat asiakirjat on käytettävissä Kyllä, konsulaatti Web-sivustossa.

Kiitos ja osalta
    ATE logon
    Pezinho

• Mainonta

2. # 2
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    ensimmäinen
    Paikka
    São Paulo
    Virkaa
    1.030

Standard AW: Prosessin myöntävän työlupa Brasilia

Moin Pezinho

On: Allekirjoitus yritys, jotka vastaavat kaupparekisteriin rekisteröity allekirjoittaja. Jälkeen notaarin yleisön notarization. Sitten legalizing braslianisches konsulaatti/suurlähetystö.

Braslianisches konsulaatti/suurlähetystö laillistamista kääntäminen. Mieluiten täällä BR, kuten edullisempia. On luettelo virallisista valot kääntäjät, São Paulo ja ympäristön Saksan-konsulaatti São Paulo Internetin kautta. Prima hintavertailuja.

Lopeta passi on laillistettu, on uusi minulle. Kuten aina Kopies passin lainaksi minulle tähän, BR kuin copia autenticada.

Asiakirjojen / työpäivän loma-viisumin asiakirjat kannattaa lukea täältä: http://www.MTE.gov.br/trab_estrang/G...cedimentos.pdf

Yleensä yrityksen BR tilasi työn hakemuksen käsittelystä Depachanten sallia. Joka antaa aina hyvin tarkasti tiedot, mitä asiakirjoja yksityiskohtaisesti vaaditaan.

Söi logo ja onnea täällä!

Vincent
    Muokata Vincent (ja 7 päivänä syyskuuta 2010) 12: 55-pm (Kello)

3. # 3
    Kokeneen käyttäjän
    Aiheen aloittaja

Liity päivämäärä
    28.10.2003
    Paikka
    São Paulo
    Virkaa
    253

Tuoterakenteen dia Stefan.

Kiitos ensin vastauksesi. MTE sivustossa on tiedossa. Pyysi minua siellä vaatimusten. Yritys on tai palkata jonkun, joka tukee tätä prosessia ja toivon, että se tarjoaa minulle kokoelma tarvittavat asiakirjat. Jälkeen mutta suojausta, todistuksen tutkintotodistuksen ja vaaditaan, halusin Käynnistä schonmal hyväksytään, jos haluat nopeuttaa prosessia.

OK ymmärtää. Se sitten laillistettu asiakirjojen jälkeen Brasilia Lähetä ne siellä käännetään ja sitten liitetty soveltamista varten työlupa voi.

Vatsakipu tehdä minulle melko viittaukset. Minun viimeinen työnantajan on HR-johtaja ja osaston johtaja on allekirjoittanut ja epäilen, että niiden allekirjoitus kaupparekisteriote on rekisteröity. Minun nykyinen työnantaja vain Zwischenzeugnis on allekirjoitettu mutta myös vain HR ja yksikön mukaan. On notaari todentaa kuitenkin jotka minua? Nyt minulla vanha työnantajalle siten, että uuden todistuksen myöntävänä toimitusjohtaja allekirjoituksella minulle? Lisäksi voi vielä Zwischenzeugnis minun nykyinen työnantaja (on Kyllä vielä ole peruutettu) salassapitosopimuksen voi myös allekirjoituksella johtokunnan, mutta joka kestää viikon, kunnes tämä on täällä kautta. Mikä PRtosiasiallisesti üft notaarin? Hän katseen asiaa ote kaupparekisteriote ja vertaa?
    ATE logon
    Pezinho

4. # 4
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    ensimmäinen
    Paikka
    São Paulo
    Virkaa
    1.030

Moin Pezinho

On oltava todennäköisesti tai voit uusia todistuksia voidaan antaa. Notaari tarkisti yritysten kanssa, onko yhtiön puolesta allekirjoitus / allekirjoittaneet ovat oikeutettuja / olivat. Se on ongelma, jos notaarin tietää henkilökohtaisesti allekirjoittajille. Notaarin läsnäollessa allekirjoitus on suoritettava ja allekirjoittajien on oltava vastaavasti.

Mutta ehkä sinun mainittujen hän antama prokuuravaltuutus henkilöiden ja allekirjoittaa kaupparekisteriote mukaan yrityksen on sallittu.

Zwischenzeugniss on yleensä riittävä. Mikä on ratkaisevan tärkeää on mitä hallintaoikeusmuodot todistukseen on dokumentoitu ja mihin aikaan vaaditaan Ministerio de trabalho. Tässä tapauksessa on olemassa yksi tai kaksi vuotta?

ATE

Vincent
    Muokata Vincent (ja 7 päivänä syyskuuta 2010) 14: 26 (Kello)

5. # 5
    Kokeneen käyttäjän
    Aiheen aloittaja

Liity päivämäärä
    28.10.2003
    Paikka
    São Paulo
    Virkaa
    253

Hei Stefan,

minun tapauksessa on 1 vuoden ammatillinen kokemus.

Sitten minä olen alkaa kertaa voit selvittää, onko kaupparekisteriote allekirjoittajien on rekisteröity, ainakin ne ovat allekirjoittaneet PPA: n kanssa. Katsotaanpa, miten tehdä. Elämä saattaa olla helppoa.

Vain varmenteet tunnustetaan tai työsopimuksen (hän oli allekirjoitettu toimitusjohtaja) tarpeeksi? Arvelisin ei kertaa, koska tämä sanoo mitään tietoja työllisyyden todellisen ajan.
    ATE logon
    Pezinho

6. # 6
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    ensimmäinen
    Paikka
    São Paulo
    Virkaa
    1.030

Moin Pezinho

....Comprovação da Qualificação e Experiência profissional deverá ser feita pela entidade requerente por meio de tutkintotodistukset, certificados ou declarações entidades nas quais o estrangeiro tenha desempenhado atividades demonstrando o atendimento de dos seguintes
    Requisitos.... Katso: http://www.MTE.gov.br/legislacao/Res...0081016_80.PDF

Minun tulkintaa, se on oltava jo muoto on samankaltainen kuin kirjallinen ilmoitus on / toiminnan havaitseminen. Työsopimus ei riitä, olen sitä mieltä. Sopimus sisältää tarball myös ei yksityiskohtaiset työn kuvaus ja myös allekirjoitetaan ennen työsuhteen. Todisteet toiminnasta tai sisältyy yksityiskohtainen kuvaus suoritettujen tehtävien ja tosiasiallisesti exercised ajan.

ATE Vincent

Sivu 1 / 12 1234511 ... ViimeinenLetzte

Samanlaisia säikeitä

1. Brasilian tietue - pituus ongelman?
    Mukaan GastimBW viranomaisten - Oficial foorumi
    Vastaukset: 1
    Viimeinen viesti: 29 Päivänä heinäkuuta 2008. 16: 29
  2. Permanencia prosessi
    Mukaan cerveijera viranomaisten - Oficial foorumi
    Vastaukset: 5
    Viimeinen viesti: 11. Heinäkuuta 2008. 01: 45
  3. Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 1. Helmikuuta 2008. 14: 04
  4. Oleskelulupa- ja työlupa!
    Mukaan dinadea viranomaisten - Oficial foorumi
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 17. Syyskuuta 2006 21: 24

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •