Oi gente,
jolla on kokemusta työlupa työvoiman Brazilian-ministeriön myöntämisestä?
Tämä työlupa on edellytys konsulaatti (Frankfurtissa oma asia) kautta vastaavan viisumin myöntämistä.
Olen huomannut, että Brasilian työnantajan täytyy antaa vastaavan sovelluksen työvoiman ministeriölle. Suurin osa asiakirjoista, on tämä luo ja hakemuksen ministeriö toimittaa. Minun puolelta I on edistettävä mutta seuraavat asiakirjat (vähintään I kerätä että ministeriö työvoiman ja info here foorumi virallisilla verkkosivuilla työluvasta myöntämistä koskevat vaatimukset):
-Jäljennös passi
-Uni astetta
-Viittaukset
Nämä asiakirjat on laillistettu etukäteen Brasilian konsulaatti ja ennakolta kurssin useita tutkinnot ovat tarpeen.
Osalta University prosessin aste on tosiasiallisesti Poista minulle ensimmäisen etukäteen antamaa yliopiston kansainvälisen Office sitten oikeaksi 6.11.1995 Arnsberg (NRW) sitten käyttöoikeuksien hallinnan Kölnin, liittovaltion virasto ja sitten lopuksi, konsulaatti laillistamista varten.
Jätän konsulaatti rekisteröity notaarin suorittamaa passport kopioita todentaa ja maahanmuuttolainsäädäntöä jälkeenpäin konsulaatti mukaan.
Vaikeaa tehdä minulle kuitenkin viittaukset sertifikaatin kanssa? Kuka varmentaa, nämä, myös notaarin tai kauppakamari tai joku muu? On kokemusta, koska joku?
Toinen kysymys, joka avaa minulle on, että asiakirjojen käännös. Missä ja milloin asiakirjoja muunnetaan? Ennen laillistamista täällä Saksassa tai laillistamista konsulaatti jonka jälkeen Brasilia ennen kuin lähetät ne työvoiman ministeriölle?
Kolmas kysymys olisi ne asiakirjat, jotka tarvitaan lisäksi edellä tarkoitettu työntekijä tavallisesti työvoiman 3 ministeriön? Tarvitaan tarkastamis-sertifikaatti, rekisteröintitodistuksen, syntymätodistus, valokuvia tai mitään muuta?
Myöntävät työlupia prosessi on tiedossa. Viittaan viisumin Frankfurtissa konsulaatti kautta. Tarvittavat asiakirjat on käytettävissä Kyllä, konsulaatti Web-sivustossa.
Kiitos ja osalta

4Kiitos

Tarjous vastaa
Aiheen aloittaja