Hei ihmiset!
Etsin linkit kiireellisesti Portugali ilmoittaa, että Rooman ja Lissabonin Länsi-Euroopassa sijaitsevien lentoasemien avattiin 18.04.2010, koska ansiota tuhka-solmuryhmän jäljellä kansainvälisillä lentoasemilla lukittiin.
Tausta on tuomioistuimen Brasiliassa, jos me meille uusi rahaa Lennon -Rooma Lisboa - Brasil-.Belo Horizonte haluat hakea. Se toimi hyvin lopussa tasapeliä, ja nyt olemme ensisijaisesti tuomari esittää kaikki asiakirjat ja todistusaineisto, että vain tapaa Rooman ja Lissabonin jälleen tuli Brasil, tänä päivänä kyseisen. Haluamme tehdä tämä täysin, koska ilman muita tutkimuksia tuomari esittää lakipaketista.
Halusimme 18.04 saavuttaa. Münchenissä lentoaseman että Lady tullin NAPAUTA nykyisten lippujen Leipzig München Lissabonin Belo muuntaa edellä mainitut reitin pitkällä aikavälillä, koska vain yksi avoin lentoasemien olivat tämä. Nainen evätä tämä, henkilökohtaisesti Meimung rakastettu, että myös olisi Rooman suljettu viimeistään iltapäivällä. Hänestä tuli tämän lausunnon N24 Internet-portaalin tekeminen.
Siksi meidän oli pakko ostettava lisää Menolippu 1450 tyttöystäväni voisi olla takaisin toimimaan Internetissä, itse maanantaina.
Minulla on muutamia linkkejä jo yhdessä, jos se pääasiassa tulee kyseisen Merkelin ansiota tuhka pilvi oli lentää Lissabonin Roomaan reitillä.
Nyt vain toisen linkin Portugalin olisi apua! Minun kielitaito on riittävä jokapäiväiseen tarpeisiin, mutta kun jotain on inin Portugalin valitettavasti katsella.
Valitettavasti tyttöystäväni voi tutkimus, ei edes tämän vuoksi hänen äitinsä sairaalaan ja se erittäin huono on hänen ja hän viettää näin olemassa ilmainen minuutin.
Kiitoksia paljon!
PS.: I oli kirjoitettu jotain tässä tämä jo:
http://Brasil-Web.de/Forum/31349-vulkanasche-2.HTML

Aiheen aloittaja