Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

Sivu 2 2 ErsteEnsimmäisen 12
Näytä 7-10 10 tulos
Hotels in Iguazu: Also an dem Tag wo wir rüber sind standen jede Menge Busse an der Grenze und entsprechend lange Warteschlangen - zum Glück hatten wir einen Mini- Bus und einen Insider als Fahrer, das ging ruck-zuck, die Stadtbusse fahren nach Puerto Iguazú und von dort muß man einen anderen Bus zum
  1. # 7
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    20. 4.2006
    Virkaa
    2.711

Standard P AW: Hotellit kaupungissa Iguassun putoukset

Joten jos me päälle on runsaasti linja rajalla päivä oli
    ja mukaan pitkät jonot – Onneksi meillä oli mini
    Bussi- ja sisäpiirikaupoista ohjaimena, joka oli Gersdorf - nopein, jotka ratsastaa linja-autoja
    Puerto Iguassun ja sieltä on oltava toisessa väylässä puisto
    toteutettava. Sisäänpääsymaksu voi maksaa vain pesoa (Exchange!) - minun tapauksessa olen maksanut maahanpääsyä virallisen hinnan todellinen ja
    Round-Trip kustannusten 25 reais - PN osoitteessa, haluan antaa tietoja.

Pieni matkatavaroiden lentoasemalta kanssa toteutettava kaupunki-väylä
    Taksit kustannusten 70 reais ja lisää....

Paraguay toteutettava yksinkertaisesti kaupunki-väylän ja päälle (yhteensä kaaos)
    ovat pyytäneet minua ei reunassa. Vastineeksi tullitarkastuksia väylän tai myös Fußänger silta on tapahduttava.

• Mainonta

2. # 8
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    23. Huhtikuuta 2008
    Virkaa
    204

Olin Hotelli "Turrance Green) Turrance Green Hotellit Foz do Iguaçu - Terra Cataratas
    Majoitus- ja oli erittäin tyytyväinen.

Pysäytä väylä on 100 metrin päässä ne Porto de Iguassun putoukset Argentiinan puolella ilman Fila ja on jotain tuollaista kustannusten 3 r $.
    Terminaalista se jatkuu väylän puistoon.
    Viimeisimpänä palata Brasilia On kuitenkin klo 18: 00.
    Sen jälkeen, kun se on Paraguay käynnissä tapaan valvonta oli, ei mitään, se nousi lyhyesti
    Baeamter, yksi ja kysyi, onko kaikki henkilötodistukset on.

Edelleen kuuluu Vihje: lΣhtee Argentiinan 2-puoli
    Päivän ajoittaa, koska alue on paljon suurempi kuin Brasilian puolella ja ei veneen kiertue Brasiliassa, koska tämä on huomattavasti edullisempi ja mahtava Argentiinan puolella. Valuutanvaihto, olen ei ollut myös nolla ongelmia tai paljon r alueen todellinen kaikkialla hyväksytyksi $ kunnioittaa ja tietenkin kun Valuutanvaihto oli hieman halvempia.

3. # 9
    Käyttäjä
    Liity päivämäärä
    20.10.2005
    Virkaa
    61

Suositellaan, koska ehdottoman lentoaseman sulkemiseksi:
    > http://www.canzicataratashotel.com.br/localizacao.htm

Auch der Vogelpark ist nebenan, und einen ca. 4stündigen Ausflug wert. Das Hotelli hatte uns damals auch einen VAN mit Hin- und Rückfahrt zu den Wasserfällen auf der argentinischen Seite organisiert, war klasse!

s.

4. # 10
    Uusi käyttäjä
    Liity päivämäärä
    27.02.2010
    Virkaa
    28

Ich kann das Hotelli del Rey empfehlen: Hotel em Foz do Iguau Economico, Foz do Iguau, Economicos hotéis Hotel del Rey
    War da und war vollkommen zufrieden. Preislich recht günstig fand ich (natürlich teurer als Hostelli) und sehr gut gelegen. Bushaltestelle ist fast direkt vor der Tür und der Bushof ist auch nur wenige hundert Meter entfernt. Da kommt jeder Bus an.

Vastaanottotiskiltä oli myös erittäin ystävällinen ihmisiä ja jos se toimii Portugalin ei ole, niin puhut englanti hyvin

Aamiainen oli melko suuri ja maukkaita.

Huone oli mukava järjestyksessä, voisi voit vuokrata turvallisen muutaman reais seuraavana päivänä. Hotelli on myös Internet-Café (8 R$ tunnissa).

Tien alaspäin on myös kaupungin parhaat churrascaria. Jotka on liitetty 50 R$, mutta melko kallis. Tämä Hae tarjoamat, mutta myös mitä. Oli jopa 2 päivän edelleen ne Halvat churrascaria 12 R$ kylässä löydettiin. Seuraava päivä minulla oli myös ruoansulatuskanavaan ongelmia. En tiedä, onko linkki. 2 Päivän jälkeen minulla oli jälleen kerran Immaculate

Jos haluat ajaa hotellilta National Park Brasilian puolella, ota bussi, jossa dick lentoasema on sitä (pieni on, koska myös jonnekin Parque kansallisten dran, että olet huomiotta mutta kerran ja tämä ole kirjoittanut am syystä ensimmäisen kerran...)

Tilanne etuna on myös, että Linja-autoasema kulman. Sieltä olet hyvä ilman kalliita taksimatkan Argentiinan puolella. Voit varata ne kiertue tietenkin myös hotellissa.

Yksi voidaan mielestäni jälkeen tapa tallentaa Paraguay. Olen pois vain, koska minun kamera on katkennut. On jonkin verran alhaisempi kuin vuonna sähkö kohteet Brasilia, mutta silti kalliimpia kuin Euroopassa. Osta mitä siellä niin vain hätätilanteessa. Ja tällöinkin vain oikea ostoskeskus, ei koko highwaymen yli rajojen mukaan!
    Se on yksinkertaisesti vain ruma. Mutta myös vähän adventure
    Muutettuna Christoph1 (ja 18. elokuuta 2010) 15: 41 (Kello)

Sivu 2 2 ErsteEnsimmäisen 12

Samanlaisia säikeitä

1. Iguassun Rio matka-vihjeitä
    Mukaan koepy Forum kaupungit ja alueet
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 26 Päivänä toukokuuta 2011. 10: 50
  2. Foz de Iguassun Sarda
    Mukaan tempo74 Forum-Travel Brasiliaan
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 8. Lokakuuta 2006, 20: 37
  3. Majoitusta Foz de Iguassun
    Mukaan tempo74 Forum-Travel Brasiliaan
    Vastaukset: 6
    Viimeinen viesti: 24 Päivänä toukokuuta 2006. 06: 24
  4. Sarda Iguassun putoukset
    Mukaan Unregistriert Forum-Travel Brasiliaan
    Vastaukset: 4
    Viimeinen viesti: 6. Maaliskuuta 2006. 18: 43
  5. Foz Iguassun
    Mukaan kris Forum-Travel Brasiliaan
    Vastaukset: 1
    Viimeinen viesti: 14. Heinäkuuta 2005. 00: 13

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •