Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenLetzte
28 Tuloksen 1-6
Taloustavaroiden tulli: Hei, eli I Vedä lähitulevaisuudessa vaimoni jälkeen Brasilia ja ratkaista minun asunto aion nyt oikealle. Huonekalut ovat I myydä kaikki ja toteutettava mitään niistä. Minulla on kuitenkin ennen joitakin kodinkoneiden ottamiseksi jne. Vaimoni ja olen ajatellut, on paljon parempi, jo ennakko mukaan
  1. # 1
    Uusi käyttäjä
    Liity päivämäärä
    28.12.2006
    Virkaa
    11

Standard Taloustavaroiden tulli

Hei siellä

ja voin piirtää vaimolleni lähitulevaisuudessa Brasilia ja olen nyt juuri menossa ratkaista minun asunto. Huonekalut ovat I myydä kaikki ja toteutettava mitään niistä. Minulla on kuitenkin ennen joitakin kodinkoneiden ottamiseksi jne. Vaimoni ja olen ajatellut parempi, ennakolta paljon jo, via DHL Brasilia Lähetä. Kuitenkin ei odotan yksinkertaisesti kautta, mitä nyt olen maksamaan tulli- ja mitä ei. Koska tähän mennessä olen kuullut erilaisia vastauksia. Onko kukaan valmistaja lähettää ennakolta ehkä asioita (ilman säiliötä)? Mitä haluan lähettää siirtyminen ovat: minun Bosch määrittää kahvinkeitin leivänpaahdin, vedenkeitin; muna kattila kaikki mikroaaltouuni PC valokuva tulostimen, oma PlayStation DVD-tallennin ja mahdollisesti minun Faksi/tulostimen/arkistotilat... ja muuten lopettaa edelleen osana ruokia, kupit, lasit jne... ja tietenkin vaatteita.

Miten oli, jos tällaisia asioita ovat toteuttaneet? Niiden tulli maksanut? Täytä erityisiä asiakirjoja tai samanlaisia? Tarkoitan, olen sooo paljon todella ei kautta. Ja verkkosivuilla koskevat tullit olen lukenut tullin, että mitään, joka palvelee yksityiseen käyttöön ei kiinnitettävä, ennen kuin se tekee aina tässä artiklassa. Koska olen hieman epävarma...

Niin, on super, jos joku antaa minulle tietoja tietoja tai voi sanoa, kuinka oli ´s, hänelle / itselleen.

Tervehdys,
    Marcel

• Mainonta

2. # 2
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    03.02.2009
    Paikka
    Balsthal / Yata
    Virkaa
    271

Standard AW: Tulli taloustavaroiden varten

Moi

Koska on niin paljon näkymiä, mitä järkeä ja mikä on ei, missä ja mitä ei, käyttämällä Etsi-toimintoa kuitenkin lopussa voit tehdä edelleen epävarmaa.
    — Hab vakiintuneen kertaa minun virkaa linkittäminen aiheesta voit http://Brasil-Web.de/Forum/30801-ang...geschafft.HTML, jos haluat lisätietoja, voit allekirjoittaa.

Paljon menestystä, Nick tervehdys

3. # 3
    Uusi käyttäjä
    Aiheen aloittaja

Liity päivämäärä
    28.12.2006
    Virkaa
    11

Hei Nick!
    Ensimmäinen kiitos vastauksesta. Olen iloinen, että kaikki on toiminut niin super kanssasi. Mutta te olette toimittamalla kaikki tehdyt, tai? Ja oman tuumaa...-asiakirjoihin on te da pelkästään ´ ne keruu tehdään tai tiettyjen täyttää lomakkeet? Tai joka on tehnyt myös välittäminen viraston? Ostin nyt 5 valintaruudut noin 30 kg minulle, sitten lähetän DHL kautta. DHL poimia kaiken sillä perusteella, että jne. No muussa tapauksessa mitä hätätilanteessa tapahtuu, paitsi että Polícia liittovaltion Brasilia, laatikot pitää ensin itselleen, ja me maksamme sitä sitten uudelleen juuri mitä. Meillä oli jo että uudelleen, kuten olemme vaimonsa ´ ne uuden digitaalisen kameran syntymäpäiväni veli päälle on toimitus. No sitten minä Jatka käsittelyssä kertaa. Mutta kerran kaunis ja myös kaikki paras Brasilia!

Marcel

4. # 4
    Valvojan
    Liity päivämäärä
    29.03.2004
    Paikka
    Rio/Saarland / Schwaben
    Virkaa
    4.393

Zitat Alun perin lähettäjä Marcelinho78 Beitrag anzeigen
    Minun Bosch määrittää kahvinkeitin leivänpaahdin, vedenkeitin; muna kattila kaikki mikroaaltouuni PC photo printer, oma PlayStation DVD-tallennin ja minun Faksi/tulostimen/kopiokoneen...
    ja olet schicher että Brasil funzen asioita? 60 Hz ja toisen videon järjestelmän...
    Rio de Janeiro on likainen kaupungin...

5. # 5
    Uusi käyttäjä
    Aiheen aloittaja

Liity päivämäärä
    28.12.2006
    Virkaa
    11

Bosch-asioita niin ehdottomasti ja joka tapauksessa PlayStation. Bosch ohjeiden on 220-240 watti ja 50-60 Hz... niin kaiken pitäisi toimia. Mikro- ja DVD-tallennin, en ole täysin varma. Muuten aina pysäyttää BR rommin, mutta ottaa mukaasi halusin jo kerran. Aion luultavasti koskaan anna tähän faksilaitteen...

6. # 6
    User_11889
    Vieras

No "Watt" kuuma "V" todennäköisesti.

Mitä virtalähde on Brasilia? Vähintään kaupunginosan, jossa se menee? Tämä on luultavasti vain kertaa tärkein.

Jos laitteiden vain 220-240 V kaistoille, ne suoritetaan 110 V vain muuntajan erittäin setzt 220 jännite. Ja muuntajien olisi suunniteltava tietenkin 1,5 kertaa laitteen kulutus oikeus olla yhteydessä!

Muussa tapauksessa oli meidän teknisiä eroja foorumin jo syy ja maanpinnan Tässä keskustellaan (vain Etsi etsiminen kanssa "Käyttöihin").

Faksilaite on todennäköisesti on kytkentävirtalähde virtalähde (100-240 V, 50/60 Hz), ja se toimii joka tapauksessa tässä, koska Faksi-standardi on maailmanlaajuisesti. Se olisi oltava yksi vanha lämpöherkän kopiopaperin kuitenkin, vika saattaa olla tarjonnan roolit, jotka ehkä.

Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenLetzte

Samanlaisia säikeitä

1. Tulli- ja Brasiliasta soittimia koskevat maksut
    Mukaan pedrobrasil Forum rahaa asioissa/Brasilian kanssa
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 5. Toukokuuta 2009. 14: 05
  2. pieni taloustavaroiden BRA mitnehmen... aber kuten??
    Mukaan leonardo Forum maastamuutto Brasiliaan
    Vastaukset: 16
    Viimeinen viesti: 22. Maaliskuuta 2009; 13: 27
  3. Paketti: Tiedot tulli
    Mukaan Unregistriert Forum-tiedonannossa
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 13. Lokakuuta 2007, 13: 33
  4. maksaa kunnianosoitus Brazilian?
    Mukaan Anonymous Forum sisäpiirikaupoista vihjeitä
    Vastaukset: 17
    Viimeinen viesti: 5. Heinäkuuta 2007. 01: 15
  5. Tuuma
    Mukaan pettar Forum sisäpiirikaupoista vihjeitä
    Vastaukset: 8
    Viimeinen viesti: 4. Tammikuuta 2007. 05: 58

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •