Hei siellä
ja voin piirtää vaimolleni lähitulevaisuudessa Brasilia ja olen nyt juuri menossa ratkaista minun asunto. Huonekalut ovat I myydä kaikki ja toteutettava mitään niistä. Minulla on kuitenkin ennen joitakin kodinkoneiden ottamiseksi jne. Vaimoni ja olen ajatellut parempi, ennakolta paljon jo, via DHL Brasilia Lähetä. Kuitenkin ei odotan yksinkertaisesti kautta, mitä nyt olen maksamaan tulli- ja mitä ei. Koska tähän mennessä olen kuullut erilaisia vastauksia. Onko kukaan valmistaja lähettää ennakolta ehkä asioita (ilman säiliötä)? Mitä haluan lähettää siirtyminen ovat: minun Bosch määrittää kahvinkeitin leivänpaahdin, vedenkeitin; muna kattila kaikki mikroaaltouuni PC valokuva tulostimen, oma PlayStation DVD-tallennin ja mahdollisesti minun Faksi/tulostimen/arkistotilat... ja muuten lopettaa edelleen osana ruokia, kupit, lasit jne... ja tietenkin vaatteita.
Miten oli, jos tällaisia asioita ovat toteuttaneet? Niiden tulli maksanut? Täytä erityisiä asiakirjoja tai samanlaisia? Tarkoitan, olen sooo paljon todella ei kautta. Ja verkkosivuilla koskevat tullit olen lukenut tullin, että mitään, joka palvelee yksityiseen käyttöön ei kiinnitettävä, ennen kuin se tekee aina tässä artiklassa. Koska olen hieman epävarma...
Niin, on super, jos joku antaa minulle tietoja tietoja tai voi sanoa, kuinka oli ´s, hänelle / itselleen.
Tervehdys,
Marcel

Aiheen aloittaja