Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

Sivu 1 / 12 1234511 ... ViimeinenLetzte
67 Tuloksia 1-6
naimisiin Saksassa: Hi yhdessä. Olen uusi täällä ja tarvitsee apuasi. Ystäväni on aika uudelleen Brasiliassa, mutta ne tulevat syyskuun takaisin minulle. sitten haluat meidän heiraten.wer voi auttaa minua, mitä on marraskuun, tehdä kaiken ja mitä he tarvitaan kun olemme naimisiin täällä Saksassa
  1. # 1
    Uusi käyttäjä
    Liity päivämäärä
    13.06.2010
    Virkaa
    1

Standard naimisiin Saksassa

Hei yhdessä. Olen uusi täällä ja tarvitsee apuasi.
    tyttöystäväni on aika takaisin Brasilia, mutta se tulee syyskuun takaisin minulle.
    sitten haluat meidän, marraskuussa heiraten.wer auttaa minua mitä täytyy tehdä kaiken ja mitä he tarvitsivat jos haluamme naimisiin täällä Saksassa? Mitä on tehtävä traung täällä Saksassa jälkeen että lykätä tässä kanssani?

vastaa käyttäjän koskaan-Kiitos etukäteen

• Mainonta

2. # 2
    Käyttäjä
    Liity päivämäärä
    25.07.2010
    Virkaa
    46

Daumen hoch AW: naimisiin Saksassa

Moi
    En tiedä kuinka paljon, sillä välin tietoon, koska kysymys on jo jonkin verran pidemmät tähän forumissa, mutta kokemukseni aika pian tämän ohjeaiheen kuvauksessa.
    Minulla oli idea ja jopa paniikki sinua ei mitään. Kun sitten luin miten vaikeaa, mutta avioliitto, jossa ulkomaalaisia Saksassa, että jotkut keskustelualueet minun paniikki tuli jopa suurempi. Tänään voin vain sanoa "on syödä mitään niin kuuma kuin se Kypsennetty". Oma kaupunki siviili rekisterin Office meni ja Lue minut siellä ilmoitti yksityiskohtaisesti kirjaajan.

Avioliiton tarvitaan: henkilötodistus ja rekisteröintitodistuksen rekisterin Officessa

Vaimoni avioliiton tarvitaan: syntymätodistus (Certidao de nascrimento), rekisterin (Registro Civil) kanssa käännös
    Edellisestä avioliitosta käännöksen, (jos hän oli koskaan naimisissa) avioliittotodistus, jos Kyllä, avioeroa todistuksen käännöksen tai kuoleman todistuksen käännöksen
    Siviilisääty todistuksen käännöksen (saa asuinpaikkansa rekisterin-toimistossa)
    Passportin käännös

Se oli jo olemassa. Unohda mutta pyytää, jos jotain on edelleen epäselvä, kirjaaja parempi liian paljon kuin liian vähän.
    Minun oli jo Ärsyttää, koska I usein kutsutaan häntä ja halusi kysymykset on ratkaistu. Kuitenkin hän oli erittäin ystävällinen ja toimivaltaiset. Brasilia on helpoin maiden, kun se tulee mennä naimisiin Brasilian/Brasilian.
    Jälkeen avioliiton aikana soitat maahanmuuttoviranomaiset ja paras erkundigst, miten on meneteltävä edelleen. Eli on eri valtioiden.

Tervehdys,
    Jürgen

3. # 3
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    13. Tammikuuta 2009
    Virkaa
    435

Standard AW: naimisiin Saksassa

Moikka!

Mukaan niille virkamiehille, se tarvitsee todennäköisesti Ledigkeitsbescheinigung, eivät välttämättä liikkeeseen niiden Cartorio, koska se faktaa Brasilia ei ole olemassa. Onko tämä käytettävissä kahden todistajan mutta sitä ilmoitus vastaanotetaan Saksan virkamiesten Brasiliassa. Hän yrittää hankkia toimittamien osittain Cartorios Ledikeitsbescheinigung kertaa. Tietenkin voit olisi selvennettävä, mitä tarkalleen on tarpeen kansalaisyhteiskunnan rekisterin Officen kanssa.

Häiden jälkeen, siirry Town Hall ja anna näytteille yhteisen todistuksen raportoinnin, jos molemmat kantaa se. Näin ollen maahanmuuttoviranomaisille ja AE pyytää. Sitten tulee yksinkertaisesti yhä merkinnän Brasiland, mutta tämä ei ole merkitystä nyt.

Tervehdys
    Jakobo

4. # 4
    Käyttäjä
    Liity päivämäärä
    25.07.2010
    Virkaa
    46

Daumen hoch AW: naimisiin Saksassa

Zitat Alun perin lähettäjä Jakobo Beitrag anzeigen
    Moikka!

Mukaan niille virkamiehille, se tarvitsee todennäköisesti Ledigkeitsbescheinigung, eivät välttämättä liikkeeseen niiden Cartorio, koska se faktaa Brasilia ei ole olemassa. Onko tämä käytettävissä kahden todistajan mutta sitä ilmoitus vastaanotetaan Saksan virkamiesten Brasiliassa. Hän yrittää hankkia toimittamien osittain Cartorios Ledikeitsbescheinigung kertaa. Tietenkin voit olisi selvennettävä, mitä tarkalleen on tarpeen kansalaisyhteiskunnan rekisterin Officen kanssa.

Tervehdys
    Jakobo
    Tähän todistuksen siviilisääty vain virheiden välttämiseksi, on, sama kuin Ledigkeitsbescheinigung. Jakobo on myös täysin oikeus, hän sanoi kahden todistajan ilmoituksen tietoja. Itse asiassa kaikki kolme nimet ovat ja samassa asiakirjassa. Vaimosi olisi kaksi ihmistä Tartu ja mennä niiden kanssa Cartorio. Osoitus ja allekirjoittaa niiden siviilisääty... .sprich sitten yhden käyttäjän nainen virkamies läsnäollessa Eronnut, tai verwitwert.
    En voi puhua muiden valtioiden, mutta Saarlandin, minun rekisterin tämän asiakirjan hyväksyttiin.
    On hyvä mutta toisinaan olla Saksan....
    Terveisiä ja paras,
    Jürgen
    Muutetaan toisen käden (26 heinäkuuta 2010) 21: 38 (Kello)

5. # 5
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    17. Huhtikuuta 2009
    Paikka
    Essen, NRW; Abreu E Lima, BRA ja PE
    Virkaa
    288

Olen hieman ennen avioliiton.
    Okei mitä tullen on kirjoitettu.
    Loput on selvennettävä (asun Nordrhein-Westfalenissa) viime torstaina.
    Näe, koska minun vähän täytyi kirjoittaa käsin (lisäksi) nimi, oleskeluluvan, siviilisääty, selittää, joka on eronnut, vaikka kaikki asiakirjat mallit jne ja poiminta leima on Saksan konsulaatti.
    Näin ne taiteen lakisääteisen vakuutus ohjelmassa.
    Kustannukset tänään: 176 RS.
    Kanssa legalização...
    Tervehdys jorchinho

Mecker, uudelleen yksi Saksan virkamiesten (ei mitään am)

6. # 6
    Käyttäjä
    Liity päivämäärä
    25.07.2010
    Virkaa
    46

Zitat Alun perin lähettäjä joerch Beitrag anzeigen
    Näe, koska minun vähän täytyi kirjoittaa käsin (lisäksi) nimi, oleskeluluvan, siviilisääty, selittää, joka on eronnut, vaikka kaikki asiakirjat mallit jne ja poiminta leima on Saksan konsulaatti.
    Näin ne taiteen lakisääteisen vakuutus ohjelmassa.
    Kustannukset tänään: 176 RS.
    Kanssa legalização...
    Tervehdys jorchinho

Mecker, uudelleen yksi Saksan virkamiesten (ei mitään am)
    TOSI, da on joerch oikealle. Vaimoni oli allekirjoittaa valaehtoinen ilmoitus. Kuitenkin Saksa rekisterin-toimistossa. Ole aavistustakaan, mitä on vielä maksaa.

Sivu 1 / 12 1234511 ... ViimeinenLetzte

Samanlaisia säikeitä

1. Avioliittojen Saksassa
    Mukaan Franci Forum avioliitto ja perhe
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 6. Huhtikuuta 2011 08: 12
  2. Häät Saksan kanssa turistiviisumilla???
    Mukaan Tobi Forum avioliitto ja perhe
    Vastaukset: 4
    Viimeinen viesti: 2. Maaliskuuta 2011, 21: 08
  3. naimisiin Saksassa
    Mukaan *** viranomaisten - Oficial foorumi
    Vastaukset: 14
    Viimeinen viesti: 22. Kesäkuuta 2009. 07: 43
  4. Häät Saksassa
    Mukaan timbu viranomaisten - Oficial foorumi
    Vastaukset: 1
    Viimeinen viesti: 30. Marraskuuta 2008 21: 27
  5. Brasilia - Saksassa asuva avioliitto
    Mukaan trödel viranomaisten - Oficial foorumi
    Vastaukset: 16
    Viimeinen viesti: 21 Päivänä lokakuuta 2006 02: 41

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •