Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

11 1 Sivu 12345 ... ViimeinenLetzte
61 1-6 Tuloksia
Uusi toimeentulon? Myydä leipomo!: kaikki Auswandern suuntautuneita ja niille, jotka ovat jo tähän onnellinen elämän Brasiliassa, entistä houkuttelevampi mahdollisuus parantaa: minun yritykseltä mikäli teosten Bahia kaunis ranta myydä. Olivenga on paikka ja sijaitsee noin 300 km etelään, Salvador, 10 km etelään
  1. # 1
    Uusi käyttäjä
    Liity päivämäärä
    10.03.2010
    Virkaa
    9

Ausrufezeichen Uusi toimeentulon? Myy leipomo!

Kaikki Auswandern suuntautuneita ja niille, jotka ovat jo tähän onnellinen elämän mahdollisuus parantaa Brasilia entistä houkuttelevampi:
    Bahia kaunis ranta minun yritykseltä mikäli teosten myynnin olen. Olivenga on paikka sijaitsee noin 300 km etelään Salvador10 km etelään Ilhéus (kanssa kansallisten lentoasemien) ja 100 km pohjoiseen Canavieiras pieni kaupunki tiedossa VOX Näytä.
    Olen itse löytää minun deal super, joka perustuu seuraavat kurssin ja odotan innolla palautetta foorumilla.
    Niin hinta on hyvä. Tarjoan myyntiin on niin täydellinen, että aloittaa on lähes välittömästi mahdollista. Mielekkäitä toiminnan tekemään hyvää elämää mahdollisuuksia on taattu.
    Miksi en ole edes, leipä paistamisen? Vakuutan myös että seuraavasti.
    Ja nyt enemmän faktat:
    Leipomo on ominaista erittäin hyvälaatuisia, suuri valikoima, tunnelmaa ja hyvät hinnat. Valmistamme myös patonkeja, voisarvet, kokonaisina jyvinä tuotteiden, Apple pussit, piiraat ja luomuksia Brasilian standardien (pao de SAL-käyttöoikeuden, pao de milho, pao doce, pao de queijo, sonhos, empadas, PAE recheados jne.) ja työn aivan kuten kahvila- ja Lanchonete kanssa.
    Olivenga on sitoutunut markkinoiden useita rannat resort, Itabuna, Canavieiras, jonka valuma-alue Vitoria Conquista... laajentaa Ilhéus ja houkuttelee matkailijoita alkaen kaikkialta Brasiliaan ja ulkomailla. Erityisesti rahaa voidaan asianmukaisesti takaisin toimintaa kesällä tehdä ja leipä-tuotanto on levinnyt koko vuoden myös hyvä leipäostojen!
    Seuraavassa on nyt "Paketti" myyntiin:

Kaikki koneet ja laitteet, me tällä hetkellä käsitellä
    The reseptit
    Henkilöstö-tiimin, joka toimii kanssani jälkeen kaksi tai kolme Fromring ja on jo sanonut, että se haluaa olla edelleen aktiivinen
    Toimittajan yhteystiedot
    Noin kahden viikon johdanto kurssin, niin yhteisen toiminta näyttää koneiden ja reseptit
    Tietoa talouden ja rahoituksen kehittymistä ja kolmen viime
    Asiakaskunta ja leipomo hyvä nimi
    Vakuuden on tuottoisa liiketoiminta

Tämä paketti pyydän 30 000 euroa ja 70 000 R$, joka vastaa summaa, joka voi luoda kuin voiton jälkeen vain yhden ja puoli vuotta (lisäksi voit pysyvästi arvo, koneet ja taitotiedon) arvon.
    Niille, jotka ovat kiinnostuneita, olisi epäröi ei liian kauan, koska haluan on tämän liiketoiminnan päivään kesäkuuta 2010.

Minä olen siirtänyt yli kolme vuotta sitten tyttöystäväni, Saksa Brasilian, Brasiliaan. Kathrin, nimi, hyvä, Saksassa, kokki koulutettu ja nosti niin paljon tietoa.
    Valitettavasti suhteemme kuin love affair, molemmat meni. Toimimme leipomo edelleen yhdessä, elää molemmat Olivenga ja niin edelleen, on koottava yhteen meihin niin melko, saimme tämän tasapainottaa erottaminen ja yhteisen liiketoiminnan, mikä merkitsee, elävät ulos. Kuitenkin tämä tarina on tietenkin optimaalisen perusteella myös edelleen niin hyvin peräkkäiset nähden ja keskenään liiketoiminnan harjoittamista. On juuri parempi tehdä tämän yhteisen hankkeen rauhassa.

Minulle, jotka puhuivat tuolloin vain vähän Portugali ja Brasilia tiesivät vain kaksi loma lentoa, oli 2006 / 2007 seksikäs haluaisin paistamisen ajatus, koska näin mahdollisuus tehdä rahaa, jonka I on pääavaimen kieltä ensimmäistä kertaa ei hyvin toimeen. Leipä myyntiä ensimmäisen tiedon alueen nopeasti! Ja niin se oli myös siunaus erstmal brasilialainen käsityöläisten rakentaa kaiken ja sitten yhteystieto useiden asiakkaiden kanssa ja oppia kieltä niin. Koska olen itse voi nyt merkittävästi paremmin kommunikoida I et luota minuun myös muita tehtäviä. Olen luterilainen, työskenteli rauhan liikkuvuuden Saksassa ja tekee sitten Seuraava uudelleen ehkä täysin erilainen kuin Baker minulle kokeilla jotain.

Taloudellisesti on vähän argumentteja, nyt saat käytöstä, se on todella hyvä lähde tulot, joka oli kauan sitten lypsetä vielä ole äärimmäisen saakka liiketoiminnan loppui. Tulot olivat aina parempi kolmen vuoden aikana, aina enemmän työtä tehokkaita, aina toimivien aina tiedossa leipomo työntekijöiden jne. Meillä oli ja on edelleen erittäin hyvä sanan suussa, joka toimii tietenkin hitaammin kuin jos olet (ainakin täällä) Bahia (Kyllä myös valitettavasti tavanomainen) yksi näiden mainonnan autojen kanssa meluisassa äänijärjestelmä katolla vuokraavan tai tekee muita "meluisassa" mainontaa. Meillä oli hienovaraista maine perustuu ja tulevat näin ollen leipomo, jopa tänään asiakkaat, vaikka lähellä elin, vaan vain, nyt sai vorgeschwaermt Ystävien kanssa ja nyt edes halua vakuuttaa itsesi. Myös siellä on vielä paljon mahdollisuuksia saada.

Täällä tuttu päivittäin normaaliansioiden alueen / työntekijä on 30-50 R$. Joista suuri osa väestöstä asuu tähän. Jos niin me keskimäärin päivässä, leipomo oli aloittanut verrattuna (sen jälkeen, kun maksu kaikki laskut, palkanlaskennan, vuokra jne.), 200 R$ n omien taskut voitaisiin Liitä (100 Kathrin, 100 minulle), on muovi, että meillä ei ole rikas eikä huono, mutta voitaisiin edelleen johtaa hyvä elämä. I ristiriidassa minulle nopeasti : Osalta paikallisten olosuhteiden olemme pikemminkin rikkaampi kuin yleisilmausta, joka tapauksessa, koska tämä on vain kilpailukykyinen palkka.

Lopuksi vielä ainoa Huomautus: edellisen Geschaeftsraumes vuokranantajan on kirjautunut nyt omaan käyttöön meidän kolmivuotisen sopimuksen päätyttyä, joten meillä on hakea kaikki säilön loppui kesäkuun 30 päivään. (Kaikki on se, tosiasiallisesti kuuluu meille ja osana siirtokelpoisia.) Tämä on asioiden valtion tällä hetkellä. Se tuo tarve löytää mahdollisuuden laajentaa edellisen käsite uuden tilan kanssa. Tähän pieni Olivenga on vaihtoehtoisen tarjouksen tila, jossa siirtyminen olisi mahdollista muutaman päivän kuluessa ilman ottaen haittoja (esimerkiksi asiakkaiden menettäminen). Ja jopa Ilhéus siirtäminen tulee kyseisen niille, joka harkitsee interventio: Ilhéus on suuri kaupunki, jos routiert enemmän rahaa, monet asiakkaat tulevat siellä ja Työntekijämme ovat jo lupasi myös Siirrä, leipomon kanssa tämä pitäisi tulla asiakkaan kyseisen.
    Siirrä siirtyä kesäkuun loppuun vaihe - yksin ostaja, päätöksessä on yksinkertaisin koska meidän puolelta tuotettu välittömästi (puhui liian kurssin esittely kone-ja ruokareseptit jne.) voidaan käynnistää kanssa "toimitus" - olen varmasti valmis liittymään aktiivisesti ja taitotietoa. Heinäkuun alussa I mutta fly Saksa ja tulla takaisin syyskuun loppuun asti.

Olen iloinen siitä, vaatimuksiin ja vakavan korot. Minun on välittää 1. hyvissä käsissä, tämä mahdollisuuksien päivään kesäkuuta 3rd kanssa Kathrin tämän projektin loppuun ja 2 leipomon., tällä hetkellä, jos me 30 000 euron määrä ja 70 000 R$ jakaa joukossamme.

Nyt te n puolestaan!
    Tervehdys-Daniel.

• Mainonta

2. # 2
    User_11889
    Vieras

Standard AW: Uusi toimeentulon? Myy leipomo!

Hei Daniel.

ensimmäinen Tervetuloa Tervetuloa foorumi täällä!
    On minulle liian valitettavasti (löydy tähän Bahia, Teixiera de Freitas eteläkärjessä), muuten olisi ollut kuin todellista etua.

Uusi aloittelijoille kurssille hieno asia, jos ei hitaamman kanssa ennakoitavissa olevassa Eikö vuokraus loppuun. Joten seuraaja on enemmän tai vähemmän pakotettu Etsi huone hyödyntää mahdollista vol l asiakkaan verkon Sulje.

Mikä on mielenkiintoinen joka tapauksessa jatkajalle, on uuden tyyppisiä leipää Brasilian hidas kokeiluihin. Aina näy uudelleen, jos et ole tarpeeksi nopeasti, aina vähän kokojyväviljaa leivät ovat Gersdorf - äkillisesti pois. Kuitenkin on sanoa, se ei ole kokojyväviljaa leivät, jota käytetään Saksan hänen Baker- mutta vain brasilialainen maku, vastaavat toisiaan.
    Se ei myöskään ole ongelma antaa läpi nopeasti vain 10 kg ruutuun yhdistelmä täysjyväleivän (mukaansa Brasilian maku, tietoja R$ 50) olemassa olevien koneiden kanssa ja Kastenformen baked kanssa, tarjota.

Ja jos sitten vielä saada täydellinen tiedotustilaisuuden edellisellä omistajalla pienten ja suurten salaisuuksien paremmin!

Dauemen painamalla kurssin työn myyntiä ja ostajan ehdottomasti! "Futterei" on aina hyvin käynnissä liiketoiminnan joka tapauksessa!

3. # 3
    Uusi käyttäjä
    Liity päivämäärä
    08.01.2009
    Paikka
    Feldberg/Blumenau
    Virkaa
    23

Olen käsittelemään me todella hyvä käsitellä väistämättä kanssa paistamisen täällä, mutta vain omiin tarpeisiinsa, jotta se kattaa. I 'm sijaitsee Campinas ja Blumenau, UNICAMP, jos minulla on talo vaimoni, että olisi hienoa ja lupaava yrityksen vieressä Campinas täällä. Valitettavasti en ole vielä osalta vakavasti katsovat siirtää, koska Blumenau sisäänajettu kirvesmiehen tuotteet. Mutta ystävä, joka on valmis emigrate toimittaa tämän mainoksen. Ehkä se olisi hyödyllistä, jos voit kuvailla laitteet lähemmäksi, joten koneita jne voinut kuvitella, että Ostotarjouksesi täyttää erittäin kiinnostunut.Sääli, että se on liian aikaisin minulle

4. # 4
    User_11889
    Vieras

Luzin30 on sittemmin herättänyt tärkeä kohta: tilat!
    Uuni olisi erityisesti kertaa kiinnostavaa tietää, onko puun tai Kaasuvalaistus. Vain tiedä, että meidän jonka kulman (valitettavasti varten terveyden vuoden syistä liian) oli turvallisuusongelmia ja korvata vuoksi vastaan kaasukäyttöiset Verkkoympäristö-puun polttaminen uuni.
    Puun käynnistyy saattaa kuulostaa vanhahtava mutta kuka tietää, se ei, sähkön on myös edelleen osa lämpötilan valvonta-ja "Turbo" (periaatteessa kuumailma-uunien).

5. # 5
    Uusi käyttäjä
    Aiheen aloittaja

Liity päivämäärä
    10.03.2010
    Virkaa
    9

Kiitos toiveita ja mainittu tuki!
    Lisään välittömästi joskus "varaston", joka on hyvin laajoja. Itse asiassa kuten Hebinho, uunin on uuni, joka on lämmitetty puun kanssa ja sitten yksi tarpeen keinotekoisena turbiini, jonka sisällä sekä uunin kuuman ilman jakautuvat tasaisesti ja veden jakelu höyry. Muussa tapauksessa sämpylöitä eivät ole rapeaksi!
    Tässä on täydellinen luettelo koneet ja laitteet, joissa on osa "pakettia" on (toistaiseksi kerran Portugalin, koska minulla on - toistaiseksi vain luodaan lähitulevaisuudessa sitten myös saksalaisten!):

1 Forno lenha (Tedesco Turbo FTT 300 l), 1 Amasseira de pão (15 kg, LIEME), 1 Cilindro (LIEME), 1 Modeladora (LIEME), 1 Batedeira (5 kg, LIEME), 2 käsivarren ários de pão de sal, 28 assadeiras de pão de SAL-käyttöoikeuden 1 armário de pão doce, 38 assadeiras de pão doce, 1 mesa de trabalho de mármore (n. 2x1m), 1 mesa de trabalho pequeña, 1 balanÇa Filizola 1 balança Urano, 1 exaustor, 1 geladeira kaksipuolista CCE grande, 1 geladeira konsuli grande, 1 pakastin Esmaltec grande, 1 pakastin konsuli pequeño, 1 cafeteira, 1 espremedor de laranja, 2 liquidificadores, 1 estufa com 6 bandejas, 1 calculadora, 1 puhelin, 1 fogão Ibiza com ascendimento automático, 1 Fun on kaikkialla, 1 botijão com válvula de duas, Saídas e mangueiras, 1 extintor grande, 1 relógio de parade esittäjä2 UMA, 1 ventilador, Chaminé de manilha (6 m), 2 mesas redondas de madeira / 8 cadeiras de Madeiran, 4 mesas de madeira quadradas / 16 cadeiras de Madeiran, 1 cadeirão de madeira, 1 sofá, 1 mesa de Máquina de costura com tampo de mármore, 1 mesinha de centro de Madeiran, 2 mesas de parede de Madeiran, 4 bancos grandes de Madeiran, 10 banquinhos de madeira2 lâmpadas florescentes compridas 5 lâmpadas florescentes, 6 lysterit rústicos, 1 espelho, 1 lâmpada Sijaiten rauhallisella kadulla com caixa ja 1 pia de Madeiran com Kuuban DEKA e torneira, 1 porta papel toalha, 1 taustakuva palha, 1 mictório com válvula, 1 vaso sanitário com caixa de descarga, 1 torneira de pia, 1 filtro de Água, 2 estantes expositoras de Madeiran artesanais, 12 metrot de prateleiras com 23 cantoneiras1 tábua de Madeiran de angelim para balcão (conversar) 1 quadro negro pequeño 2 quadros negros médios, 1 quadro negro grande, 1 quadro negro pra propaganda, artigos de decoração, 1 vidro temperado pra vitrine, 1 vidro, cestas de pão 6 cestas de pão médias grandes, 2 cestas redondas 1 cesta pra patonkeja, 20 cestas de pão pequenas 2 cestas de pão de sal grandes 1 porta canudos de inox1 porta ovos, 10 porta guardanapos, 12 açucareiros, 1 garrafa térmica de 1 litro, 1 bandeja, 16 xícaras grandes, 5 xícaras de cappuccinoa com pires, 8 xícaras de expresso com pires, 8 pratos coloridos pequeños, 17 copos de 300 ml, 3 copos de Alumínio, 4 tigelas grandes 4 3 tigelas pequenas 20 garfos 15 facas 15 colheres grandes 20 colheres pequenas facas de cozinha1 pegador de pão grande 3 espátulas, 1-roolista de macarrão, 2 pegadores pequeños 1 escorredor de Louça, 1 escorredor de talheres, Utensílios de cozinha, 1 tábua de Madeiran, 1 leiteira com tampa, 1 leiteira, 1 frigideira, 1 panelinha 2 panelas grandes 4 galões de plástico de 5 litros, 9 formas de pão pequenas 1 forma de bolo redonda com fundo removível grande3 formas de bolo redondas com fundo removível pequenas, 1 forma de bolo quadrada grande, varios potinhos plásticos 1 lixeira grande de 100 litros com tampa, 1 balde litros de 40, 3 baldes de 20 litros, 2 cestos de lixo de palha pequeños, 2 cestinhos de lixo de banheiro, 2 escovas de banheiro, 1 caixa de engradado de Coca Cola (garrafinhas)20 panos de prato, 16 aventais amarelos, 16 aventais de Täyttömitta amarelos, 16 aventais de chita, 4 aventais brancos, 1 rastelo, 2 vassouras, rodos 2, 2 torneirinhas, 1 machadinho, 4 luvas grossas (coisas pra pegar quentes), 2 paletas de madeira e outras coisas...

6. # 6
    Uusi käyttäjä
    Liity päivämäärä
    08.01.2009
    Paikka
    Feldberg/Blumenau
    Virkaa
    23

Kyseinen aika-promt kutsun reseptit on tausta-welchen?
    et ole, kuten itse koulutetun baecker kuin voit avata uuden leipomon ajatus kirjoittaa? olet theologe, kuinka paljon aikaa on tarpeen, jotta maukkaita leivonnaisia tai paremmin kysyttyjä, sinun on varattu aiemmin? Luulen, että se ei ole niin helppo antaa Laitamme jne kahvaa ja yhtenäisen laadun. on ilmeisen noudattaminen joka tapauksessa, voit sitä hallinnoidaan paikallisen toiveen täyttämiseksi. mikä tarvitaan voit? Ehkä voit voitaisiin kuvailla tämä lyhyesti koska uusien tulokkaiden tahto on kaiken tämän, mitä kustannuksella, kanssa varmasti paljon byrokratiaa on liitetty. mutta ehkä ei niin vaikea? kuormitus, toimii stehgreif, tuntuu minusta hieman naiivi, erityisesti zugereiste osalta. Voit ehkä tehdä tähän suuntaan avoimuutta. Olen pahoillani, tämä on tapa erotella olen teidän nainen ja. Ehkä se oli liian paljon kerralla.
    Jumala suojaamaan
    Stefan

11 1 Sivu 12345 ... ViimeinenLetzte

Samanlaisia säikeitä

1. myyntiin myydä leipomo Bahia idyllisessä Beach
    Mukaan dansteiger Forum Classifieds - secos e molhados
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 10. Maaliskuuta 2010. 17: 37
  2. baeckerei/konditoreieroeffnung
    Mukaan Karl-heinz Forum maastamuutto Brasiliaan
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 18. Huhtikuuta 2007 15: 19
  3. Myydä 2 Flugutscheine
    Mukaan Anonymous Forum-Travel Brasiliaan
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 1. Elokuuta 2004 17: 12
  4. Myydä Inherit kartta
    Mukaan Anonymous Forum-tiedonannossa
    Vastaukset: 12
    Viimeinen viesti: 20 Päivänä toukokuuta 2004. 23: 01

Tagit

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •