Kaikki Auswandern suuntautuneita ja niille, jotka ovat jo tähän onnellinen elämän mahdollisuus parantaa Brasilia entistä houkuttelevampi:
Bahia kaunis ranta minun yritykseltä mikäli teosten myynnin olen. Olivenga on paikka sijaitsee noin 300 km etelään Salvador10 km etelään Ilhéus (kanssa kansallisten lentoasemien) ja 100 km pohjoiseen Canavieiras pieni kaupunki tiedossa VOX Näytä.
Olen itse löytää minun deal super, joka perustuu seuraavat kurssin ja odotan innolla palautetta foorumilla.
Niin hinta on hyvä. Tarjoan myyntiin on niin täydellinen, että aloittaa on lähes välittömästi mahdollista. Mielekkäitä toiminnan tekemään hyvää elämää mahdollisuuksia on taattu.
Miksi en ole edes, leipä paistamisen? Vakuutan myös että seuraavasti.
Ja nyt enemmän faktat:
Leipomo on ominaista erittäin hyvälaatuisia, suuri valikoima, tunnelmaa ja hyvät hinnat. Valmistamme myös patonkeja, voisarvet, kokonaisina jyvinä tuotteiden, Apple pussit, piiraat ja luomuksia Brasilian standardien (pao de SAL-käyttöoikeuden, pao de milho, pao doce, pao de queijo, sonhos, empadas, PAE recheados jne.) ja työn aivan kuten kahvila- ja Lanchonete kanssa.
Olivenga on sitoutunut markkinoiden useita rannat resort, Itabuna, Canavieiras, jonka valuma-alue Vitoria Conquista... laajentaa Ilhéus ja houkuttelee matkailijoita alkaen kaikkialta Brasiliaan ja ulkomailla. Erityisesti rahaa voidaan asianmukaisesti takaisin toimintaa kesällä tehdä ja leipä-tuotanto on levinnyt koko vuoden myös hyvä leipäostojen!
Seuraavassa on nyt "Paketti" myyntiin:
Kaikki koneet ja laitteet, me tällä hetkellä käsitellä
The reseptit
Henkilöstö-tiimin, joka toimii kanssani jälkeen kaksi tai kolme Fromring ja on jo sanonut, että se haluaa olla edelleen aktiivinen
Toimittajan yhteystiedot
Noin kahden viikon johdanto kurssin, niin yhteisen toiminta näyttää koneiden ja reseptit
Tietoa talouden ja rahoituksen kehittymistä ja kolmen viime
Asiakaskunta ja leipomo hyvä nimi
Vakuuden on tuottoisa liiketoiminta
Tämä paketti pyydän 30 000 euroa ja 70 000 R$, joka vastaa summaa, joka voi luoda kuin voiton jälkeen vain yhden ja puoli vuotta (lisäksi voit pysyvästi arvo, koneet ja taitotiedon) arvon.
Niille, jotka ovat kiinnostuneita, olisi epäröi ei liian kauan, koska haluan on tämän liiketoiminnan päivään kesäkuuta 2010.
Minä olen siirtänyt yli kolme vuotta sitten tyttöystäväni, Saksa Brasilian, Brasiliaan. Kathrin, nimi, hyvä, Saksassa, kokki koulutettu ja nosti niin paljon tietoa.
Valitettavasti suhteemme kuin love affair, molemmat meni. Toimimme leipomo edelleen yhdessä, elää molemmat Olivenga ja niin edelleen, on koottava yhteen meihin niin melko, saimme tämän tasapainottaa erottaminen ja yhteisen liiketoiminnan, mikä merkitsee, elävät ulos. Kuitenkin tämä tarina on tietenkin optimaalisen perusteella myös edelleen niin hyvin peräkkäiset nähden ja keskenään liiketoiminnan harjoittamista. On juuri parempi tehdä tämän yhteisen hankkeen rauhassa.
Minulle, jotka puhuivat tuolloin vain vähän Portugali ja Brasilia tiesivät vain kaksi loma lentoa, oli 2006 / 2007 seksikäs haluaisin paistamisen ajatus, koska näin mahdollisuus tehdä rahaa, jonka I on pääavaimen kieltä ensimmäistä kertaa ei hyvin toimeen. Leipä myyntiä ensimmäisen tiedon alueen nopeasti! Ja niin se oli myös siunaus erstmal brasilialainen käsityöläisten rakentaa kaiken ja sitten yhteystieto useiden asiakkaiden kanssa ja oppia kieltä niin. Koska olen itse voi nyt merkittävästi paremmin kommunikoida I et luota minuun myös muita tehtäviä. Olen luterilainen, työskenteli rauhan liikkuvuuden Saksassa ja tekee sitten Seuraava uudelleen ehkä täysin erilainen kuin Baker minulle kokeilla jotain.
Taloudellisesti on vähän argumentteja, nyt saat käytöstä, se on todella hyvä lähde tulot, joka oli kauan sitten lypsetä vielä ole äärimmäisen saakka liiketoiminnan loppui. Tulot olivat aina parempi kolmen vuoden aikana, aina enemmän työtä tehokkaita, aina toimivien aina tiedossa leipomo työntekijöiden jne. Meillä oli ja on edelleen erittäin hyvä sanan suussa, joka toimii tietenkin hitaammin kuin jos olet (ainakin täällä) Bahia (Kyllä myös valitettavasti tavanomainen) yksi näiden mainonnan autojen kanssa meluisassa äänijärjestelmä katolla vuokraavan tai tekee muita "meluisassa" mainontaa. Meillä oli hienovaraista maine perustuu ja tulevat näin ollen leipomo, jopa tänään asiakkaat, vaikka lähellä elin, vaan vain, nyt sai vorgeschwaermt Ystävien kanssa ja nyt edes halua vakuuttaa itsesi. Myös siellä on vielä paljon mahdollisuuksia saada.
Täällä tuttu päivittäin normaaliansioiden alueen / työntekijä on 30-50 R$. Joista suuri osa väestöstä asuu tähän. Jos niin me keskimäärin päivässä, leipomo oli aloittanut verrattuna (sen jälkeen, kun maksu kaikki laskut, palkanlaskennan, vuokra jne.), 200 R$ n omien taskut voitaisiin Liitä (100 Kathrin, 100 minulle), on muovi, että meillä ei ole rikas eikä huono, mutta voitaisiin edelleen johtaa hyvä elämä. I ristiriidassa minulle nopeasti: Osalta paikallisten olosuhteiden olemme pikemminkin rikkaampi kuin yleisilmausta, joka tapauksessa, koska tämä on vain kilpailukykyinen palkka.
Lopuksi vielä ainoa Huomautus: edellisen Geschaeftsraumes vuokranantajan on kirjautunut nyt omaan käyttöön meidän kolmivuotisen sopimuksen päätyttyä, joten meillä on hakea kaikki säilön loppui kesäkuun 30 päivään. (Kaikki on se, tosiasiallisesti kuuluu meille ja osana siirtokelpoisia.) Tämä on asioiden valtion tällä hetkellä. Se tuo tarve löytää mahdollisuuden laajentaa edellisen käsite uuden tilan kanssa. Tähän pieni Olivenga on vaihtoehtoisen tarjouksen tila, jossa siirtyminen olisi mahdollista muutaman päivän kuluessa ilman ottaen haittoja (esimerkiksi asiakkaiden menettäminen). Ja jopa Ilhéus siirtäminen tulee kyseisen niille, joka harkitsee interventio: Ilhéus on suuri kaupunki, jos routiert enemmän rahaa, monet asiakkaat tulevat siellä ja Työntekijämme ovat jo lupasi myös Siirrä, leipomon kanssa tämä pitäisi tulla asiakkaan kyseisen.
Siirrä siirtyä kesäkuun loppuun vaihe - yksin ostaja, päätöksessä on yksinkertaisin koska meidän puolelta tuotettu välittömästi (puhui liian kurssin esittely kone-ja ruokareseptit jne.) voidaan käynnistää kanssa "toimitus" - olen varmasti valmis liittymään aktiivisesti ja taitotietoa. Heinäkuun alussa I mutta fly Saksa ja tulla takaisin syyskuun loppuun asti.
Olen iloinen siitä, vaatimuksiin ja vakavan korot. Minun on välittää 1. hyvissä käsissä, tämä mahdollisuuksien päivään kesäkuuta 3rd kanssa Kathrin tämän projektin loppuun ja 2 leipomon., tällä hetkellä, jos me 30 000 euron määrä ja 70 000 R$ jakaa joukossamme.
Nyt te n puolestaan!
Tervehdys-Daniel.

8Kiitos
ostojen!
: Osalta paikallisten olosuhteiden olemme pikemminkin rikkaampi kuin yleisilmausta, joka tapauksessa, koska tämä on vain kilpailukykyinen palkka.
Aiheen aloittaja