Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

9 1 Sivu 12345 ... ViimeinenLetzte
50 Tuloksen 1-6
Natsien orjia Brasiliassa: mielenkiintoinen, todennäköisesti artikla: & quot; Minulla oli edes nimi & quot;. -ominaispiirteillä NATSIEN SKLAVEN Brasilian & quot; Minulla oli edes nimi & quot;. Morter UNTERM hakenkreuz: alisteinen-palvelinfarmin Brasilian NS seuraajia pidetään orpojen 1930-luvulla kuin & quot;.Numeron ihmiset & quot; myöhemmin perillisten Krupp juhli tähän luonnonvaraisen jet set osapuolet. Eloonjääneiden entisen alisteinen puhuu nyt ensimmäistä
  1. # 1
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    10. Syyskuuta 2008
    Paikka
    Maceio
    Virkaa
    2.677

Standard Natsien orjia Brasiliassa

Mielenkiintoista, todennäköisesti artiklan:

"En ole edes nimi" - rakkautesi joskus

NATSIEN SLAVES IN Brasilia
    "En ole edes nimi"
    Morter UNTERM hakenkreuz: alisteinen-palvelinfarmin Brasilian NS seuraajia pidettävä orpojen kuin "Määrä ihmisiä" 1930-luvulla, Krupp myöhemmin perillisten juhli tähän luonnonvaraisen jet set osapuolet. Eloonjääneiden entisen alisteinen puhuu ensimmäisen kerran kärsimyksiä Natsi-Hacienda. Tekijänä Jens Glüsing. Rio de Janeiro
    Maceió Terveisiä
    Thomas
    Huoneistot Maceio:
    www.maceio.at

• Mainonta

2. # 2
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    tallentaa
    Virkaa
    750

Standard AW: Natsien slaves Brasiliassa

Artikkelin voi olla erittäin mielenkiintoinen, on ole lukenut sitä. Olen syntynyt 1967 ja kuulla edelleen vain Natsi Lyra. Kuinka mukavaa tekosyy rogue-valtioille Brasilia, tämä on itse asiassa tähän päivään. On bugging hitaasti. Onneksi jotkut on itse marginalized "yhdistymisen" esimerkiksi WK sota-syylliseksi jälkeen. Oma kotisatama, synagogiinsa ja yksi suurimmista juutalaisten kuntien Saksassa oli Berliinin ja yksi tärkeimpiä Frankfurt. Sivusto oli, kuten niin monet torched. Edelleen melko vähän juutalaisten oli päättänyt sodan jälkeen tulevat Saksa tai palauttaa. Näin ollen oli useita työtoveriesi kanssa juutalainen uskossa (joka on rehellinen, kaikki sanoi ja ne jopa, ne ovat "Juutalaisten"). Yhden nyt toimitusjohtaja, oli erityisen hyviä ystäviä. Muistan, hyvin Karismaattinen hänen isänsä oli Iso kaveri, hän oli menetti koko perheensä Holokausti ja oli nyt istuu hänen valkoinen nahka sohva ja tiesi mitään sanottavaa. Tämä ei ollut minulle, eikä hänen poikansa, Anna yksin, koska hänelle, mutta huono omatunto, jotka lähettävät toimittajat Wanker ja muiden busybodies vielä yrittää. Monumentit ovat ehdottoman Okei, mutta ei aina tämän vihjeen!
    Guandu, Sveto ja amozinho1974 sanoa kiitos.

3. # 3
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    31.05.2005
    Paikka
    Rio de Janeiro
    Virkaa
    594

Siellä ovat edelleen tänään slave-tilojen vain on epäoikeudenmukaista, että Brasilian joutuivat omien Maanmiehet, ja on olemassa kertaa mitä lehdistössä.
    Muutama kuukausi sitten, jotkin vapautettiin uudelleen "Dono", jotka hänen "orjia" kohdella eläinten oli parlamentin jäsenen muuten Brasilia.
    Ja kaikki doubters: hän oli ei Saksan maahanmuuttajien

4. # 4
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    11. Lokakuuta 2007
    Paikka
    Hannover/Baixa Sachsen/Saksa s natal/RN/Brasil
    Virkaa
    597

Erittäin mielenkiintoinen artikkeli ja uudelleen osoittaa, että Homosexualism ja fasismin kaikkialla Länsi maailmassa on pantu laajasti.
    No, olivat Aasiassa ja ei riitä muiden, vähemmän julma järjestelmän.
    Mutta jotain siellä uudelleen ja uudelleen, niin kauan kuin ihmiset täyttää tämän planeetan - mies on melko paljon sordid hyödyntämistä, joka toi kehitys.
    Poikkeukset Vahvista sääntö.

Jos haluat well-groomed viikonloppu - Surfistas

5. # 5
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    17.12.2005
    Virkaa
    1,412

Zitat Alun perin lähettäjä guandu Beitrag anzeigen
    Siellä ovat edelleen tänään slave-tilojen vain on epäoikeudenmukaista, että Brasilian joutuivat omien Maanmiehet, ja on olemassa kertaa mitä lehdistössä.
    Nämä tarinat terän minulle nyt, koska mitä yksi lukee lehdistössä, kuulostaa on vain koskaan suurta skandaali, lempeän vastakkaisella puolella ("Kyllä, mutta...") tai asianomainen osapuoli mutta sitten ("No...") aikoina lähemmäksi, huomaat, että lehdistö mukaan oikeutettua relativization suuri skandaali on tosiasiallisesti saada pienempi kunnes usein tutustumassa lopuksi joilla olisi tosiasiallisesti tällaisia tarinoita virheellisesti... Päätelmä: yleensä mikään ei miten se esittää itse nopeasti ulkoasun! Ja schonmal garnicht, miten lehdistön usein haluaa myydä meille!

6. # 6
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    01.08.2006
    Paikka
    Manaus Amazonas Brasil
    Virkaa
    1.401

Zitat Alun perin lähettäjä supergringo Beitrag anzeigen
    Olen syntynyt 1967 ja kuulla edelleen vain Natsi Lyra. Kuinka mukavaa tekosyy rogue-valtioille Brasilia, tämä on itse asiassa tähän päivään. Se on hitaasti bugging
    (1) vuonna... Tämä Roistovaltio hyökkäsi synagoga eikä juutalainen hautausmaa edelleen moskeija eikä Holokaustin muistomerkki tänään, kuten desecrated, oman "merkityt oikeuksien valtion".
    (2) myös wannabe kirjoittaja Saastainen verlogene sukupuoleen kommentoinut kirjoitti Teutsch Domptörbuch musiikki Eurogeldgierige koneen sexspiele. (Jotain kukaan lukee eh.)
    (3) Sch.... Me täällä, mitään ungut, Kriaturen, kuten voit mutta tyhmää ja täysin brasilien unrelevanten kommentit rasittava monissa yhteyksissä.
    Prost
    AMAZON TOURS, MATKATOIMISTO, BUSINESS KUULTUAAN
    Skype "' Robert Wolfgang Schuster

9 1 Sivu 12345 ... ViimeinenLetzte

Samanlaisia säikeitä

1. Korvauksiin ensimmäisen kerran ehemlaige orjia!
    Mukaan brasilmen Foorumin sosiaaliset kysymykset
    Vastaukset: 9
    Viimeinen viesti: 24. Helmikuuta 2006. 13: 00

Tagit

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •