Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

49 1 Sivu 1234511 ... ViimeinenLetzte
Tuloksen 1-6 päivästä 289
Uutisia Sepetiba: ympyrä sulkeutuu. Lemi ennen jonkin aikaa niiden taustalla oli lähtenyt District Leme Rio ja mutated mg, hän katkaisee jälkeen purjehtii käyntien Bahia ja Liebelei Geist“ Setiba „Heiligen kanssa uudelleen vanha Aseta jälkeen: Rio de Janeiro! Mutta ei kuten
  1. # 1
    Valvojan
    Liity päivämäärä
    28.10.2003
    Paikka
    Belo Horizonte
    Virkaa
    1,633

Standard Uutisia Sepetiba

Ympyrä sulkeutuu.

Ennen jonkin aikaa niiden taustalla oli lähtenyt District Leme Rio ja mutated mg, se rikkoo jälkeen alla tarkastuskäyntejä tehtiin Lemi jälkeen Bahia ja Liebelei uudelleen vanhaa kotona Setiba Geist“ „Heiligen kanssa: Rio de Janeiro!

Mutta ei kuten ensimmäistä kertaa tehdä hänen ensin kokemuksia Brasilian naisten, mutta tällä kertaa työvoimaa syöttötapa Sepetiba... täsmälleen Thyssen-Krupp sivusto, jonka johtaja äskettäin AF-447 Lennon Air Francen kaatui kuolettavasti.

Onko se vererst viimeisen Lemis station Brasilia voidaan päättää vain hänen tehtävänsä suorittamisen jälkeen. Vähintään on tuo päätelmä ottamiseksi toiseen osaan Brasilian rauta-Malmin tuotannonalan toimintaa.

Nimi-RIO kuulostaa aivan loistava! Mutta kumpikaan työn eikä Majoitus sijaitsee todellisen. Sepetiba Bay, Santa Cruz lähiö kanssa sijaitsee noin 70 km kohteesta: Rio ´s Centre pois, mutta helppo Avenida Brasil on tai Recreio ja Barran.

Olen maanantaiaamuna noin 12 ° c: ssa paikalliseen Temp, Belo Horizonte kohdassa omat VW ummehtunut Sitio GOL Viime viikonloppuna. Nyt olen olivat vaihtaneet minun 1.0 L-moottori-Antrieb vastaan kuohuviiniä 1.6 L-GOL mitä pitäisi vaikuttaa merkittävästi matka-aika ja 450 meripeninkulman matkan mukavuutta koska lopuksi 1.6 L-versio oli myös ohjaustehostin. Mitä ylellisyyttä! Hän ei kuitenkaan ole juuri säästöjen ihme 12 litraa 100 km (käyttämättä ilmastointi) kulutus.

Kun minulla oli vasemmalle GOL 7 kertaa yöllä viime kuukausina tiellä, hän täsmälleen 7 kertaa oli Romutettu, mutta ainoastaan ensimmäisen ajan (ei korvataan, koska tiesin, että se varastaa joka tapauksessa uudelleen) auton radio menettämiseen, I halunnut viettää pitkä aseman ilman Lindenberg-CD ja sijoittivat uusi radio ennen lähtöä. Ei että toivon, että asia Rio ei olisi pinched minua, mutta Lemi itse sanoi: „Neue toivoa, uusi Glueck“... ja todella Br.

Kun I kuuluisa notorious tällaisen tragedies oli elää BR 101 ja BR-262, sekä niiden krooninen ylikuormitusta mukaan teillä ja kuolema, joka jättää minulle lukuisia onnettomuuksia on ei ole tuntematon BR-040 saumattomasti sarjassa katastrofien-BR ´s.

Santos Dumont, siellä syntynyt (jälkeen julkisen Brasilian lausunnon) keksijä ilma-alusten, jopa „mein Jumalan nimetty ennen arvelin nämä käyrät olisi joka myös suoristaa ulos jotain enemmän "ja jo sain dazzled Gegenverkehrs ensimmäisen Lichthupen edessä. Periaatteessa tämä voisi tarkoittaa ainoastaan kaksi asiaa: poliisi- tai onnettomuus. Jälkimmäinen oli asian. Vain yksi näistä tiukka käyrät, kuorma-autolla oli koskevat hänen broadside. Poliisi- ja onlookers olivat jo sillä perusteella. Enemmän kuin vierekkäisten väestön toimintaan oli lähempänä kohde kehitykseen. Melko arvokas kuorma-lastin oli jo osaamisalue ammattitaitoisen „entsorgt“ (katso valokuva - nuoli). Kaikki nojalla poliisi silmät ilmeisesti ikävystynyt. Niiden funktio näytti ainoastaan voidaan valvoa, että kaikki asukkaille enintään varastettu pussin... täsmälleen, olivat sementti säkit!

Kun olen jo selvitys ulos jogurtti ja hiili-kuorma-auto oli nähnyt ´s, oli nyt paljon Brasilian tavaroille aluksella Polttoneste kuorma-autojen ´s. Mitä Brasilian dreams ole „Casa PRopria“, talon sisäisiä, ja jos se vain jossakin Favela Santos Dumont on. Melko olet, jos myös kiistanalainen isä ilmailun laitteiden (veljekset Wright Yhdysvalloista toteutettava ilma-aluksen oikealle keksijät sekä suorittamiseen!) antanut varmasti reunasta tulee suorempi suoritetaan hänen kaupunki, ei vähiten, kaikki hänen harrastus, juoda alla (ja myös purkaminen).

Mutta Brasilia olisi ei Brasilia, jos se voisi muuttaa hänen kasvonsa hetkessä. Muutos tuli muutaman kilometrin myöhemmin Juiz de fora. CONCER ilmoitti isot kirjaimet „Hier Mautstrecke“ yritys alkaa. Nyt oli sama tieliikenteessä purkkiin yhdellä kahdesti verovelvollisen: kun auton vero- ja toisen kerran suoraan yli muodossa valtion seuraavan 200 km jaetaan 3 maksullisen plazas. Summa 21.60 r olivat kaikki $. Tämä oli sitten mutta täydellinen asfaltti 2 lane-tiellä. Kuoppia poissa.

Aiemmat Mercedes-kasvien jos tällä hetkellä vain sprinter-pieni-truck ´s merenpinnan ovat valmistettu gings serpentine RTF tavaratonnin 1000 m ü. Serra kautta M. korkeus Rio alaspäin. A Toyota Corolla, jotka me näytti yhtäkkiä cocky „verfolgte“, jo koko reitin ja putken painaminen ja overtook minua. Otin haaste ja niin se meni DreamRyderX renkaat hyvin rakennettu serpentine alamäkeen kohti Bay Guanabara kautta. Varmasti ei tarvitse mainita, että vain toinen voittaja Toyota oli...

Aiemmat rag matto myyjien, kullan banaanien Metsikköjen ja myöhemmin monta huonekalut tallentaa se meni Linha-Vermelha kohti. Tunnettu Lemi maastossa. Lopuksi hän oli tehnyt hänen ensimmäisen conquests oikeassa. Marta District Maracanã oli jälkeen „Barbarella hänen conquests Juliana“ numero 2 luettelossa (huoletta... tehdä ei luettelon nimiä). Tosin se oli vähemmän conquest Juliana, mutta hänen käyttöoikeus ja hänen alkuperäinen amerikkalainen kasvojen ominaisuudet (puhumattakaan niiden merkki) oli veti minut täysin mukaisesti oikeinkirjoituksen. Hän oli joitakin raubtierhaftes ja alaviivalliset mukaan niiden mekko tiger ihon rakennenäkymässä. Puhtaasti optisesti täydellinen nainen. Marta oli niin erilainen. Ensi silmäyksellä hän oli jonkin verran vähärasvaisen ja oli myös ei erityisesti kauniit kasvot, mutta hän on Lemi tehdä hullu eroottinen näyttää ja mielikuvia lupaukset ominaisuus. Se oli melkein väistämätöntä, että 2 tuntia olemme jo yhdessä olivat jälkeen meidän kohtaavat bed. Marta oli kokenut. Ja tuolloin vielä lähes viattomia Lemi, jotka siihen asti vain visuaalisesti, mutta harvoin fyysisesti oli havaittu Brasilian naiset, tämä oli kullan arvo. Voit kutsua myös alustava, koska siitä lähtien tämän rodun anna mennä sitä enää.

Tekosyitä. Huomaan jo... käytöstä. Olin myös tehdä juuri sitä tällä hetkellä, koska lukuisia favela sotien tiedossa Linha amarela Kirjaudu nakita. Meanders alussa melko lähellä Linha amarela kautta, saat Gänsehaut tunne. Vasemmalle ja oikealle näennäisesti ulottuvillesi, kuten helmet kaulakoru favelas ylimpänä. „Perlen“ on väärä sana, tietenkin. Ovat smelly viemäreiden, jotka joskus lähes romanttinen vaikutus kautta muutaman väriläikkiä väri joissakin viime seinät rakennusten tiili muuten loputon mereen. Mutta kaukana. Tämä on vain vähän tekemistä Romantic. Koska maahanmuuttajien ammattiyhdistysliikkeessä, Brasiliasta favela uloskäynnit jatkuvalta rivillä ylimpänä, köyhyyden ja rikollisuuden tällaisen kaupungeissa kuten Rio on ja São Paulo vuosittain huonompi ja erityisesti hallitsemattoman!

Mutta vielä, tapahtuu, ihme. Yhtäkkiä rakenne ilmenee favela mereen, joka on muotoiltu modern Architecture ja minun takaisin nykäistä enemmän ja enemmän ajatuksia valtioiden, Glum voi olla. Oikealla puolella I João Havelange Stadium Katso rakennettu pidetyn Rio 2007 Panamericano peleissä.

Kaupunki on nyt muutettu jatkuvasti. Keskiluokka district, favelas, korkea kerrostalo rakennuksia, shopping center ja sitten tunnelin Barra da Tijuca jälkeen. Aiemmin on edelleen 3,60 R$ Firefox tietulli. Kun tunneli oli saapumistullitoimipaikkaa, tunsin Pohjois-Amerikan modernin kaupungin keskustassa. Se oli uskomattoman, kuten Rio voi muuttaa hänen kasvonsa.

I bog mutta suoraan käytöstä Recreio, suunta, mitä vielä tiedä pari tuntia ennen saapumista Rio, kunnes minun majoitus olisi sijaittava.

Rakennusalan sivuston neuvontapalvelu kehotti tapa Rio ja Mietitkö, jossa mentävä tosiasiallisesti oli. Hän antoi häiritsemättä julkaistun sähköpostiosoite minulle, jotka tulisi poistaa kuin on todellinen ylellisyyden esteitä. Se on yksi tämän Aparthotel kanssa kaikki bells ja vihellyspillit uima-allas, kuntosali, Espaço gourmet jne. Näytä mereen, jos kaverit halusi niiden lainelautailu-taitojen huonetta. Silmissä oli kaunis (katso valokuva - nuoli). Se oli todella kuin loma, mutta on viimeisen kerran, että olisi nauttia tämän näköpiirissä. Nyt oli sanoi jättää uudelleen rakennustyömaalla päivittäin ja että merkittävästi muun muassa talon before the dawn ja kirjoittaa auringolaskun jälkeen.

Välittömästi Beach toi minulle niin mitään olennaisia. Ehkä muutaman päivän ajan hyvin ja Nizzan, mutta Lemi on ihmisiä ja on paikka Santa Cruz, lähellä Sepetiba-sivuston haku. Saada läpi tämän yrityksen joitakin vainoamaan on todennäköisesti tarpeen. Ei-kustannukset syistä, mutta suojaus BEDENKEN.

Edelleen, määritetään...
    Miniaturansicht angehängter Grafiken Liitteenä oleva grafiikan pikkukuva Neues aus Sepetiba-p6225007.jpg   Neues aus Sepetiba-p6225009.jpg  
    Muutettuna Lemi (31 päivään lokakuuta 2009) 08: 38 (Kello)
    Voit nähdä
    lower-luokkiin.

• Mainonta

2. # 2
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    24.01.2007
    Paikka
    RJ / RP
    Virkaa
    258
    Blogimerkintöjen
    1

Standard P AW: Uutiset Sepetiba alkaen

Oi Lemi
    Kiitos raportin.
    Mutta ei hyväksy kaksi asiaa:
    1. stadionin jätetään, jos Linea Vermehlo lähtöisin ja
    2. Pedagio kustannukset $3.85 RS.

Mutta muuten hieno, hyvä raportti ja kaikki tulee niin, toivoa enemmän.

Chris

3. # 3
    Valvojan
    Aiheen aloittaja

Liity päivämäärä
    28.10.2003
    Paikka
    Belo Horizonte
    Virkaa
    1,633

Zitat Alun perin lähettäjä swisschris Beitrag anzeigen
    Mutta ei hyväksy kaksi asiaa:
    1. stadionin jätetään, jos Linea Vermehlo lähtöisin ja
    Does täydellinen... se jäi.

2. Pedagio kustannukset $3.85 RS.
    On tietenkin myös totta. Olin liian laiska Comprovante ja samalta. Oli yksinkertaisesti liian paljon muistiinpanoja samana päivänä, että olen yrittänyt oluen illallinen 2-3 muistiin.

Mutta muuten hieno, hyvä raportti ja kaikki tulee niin, toivoa enemmän.
    Olen itse eteenpäin...
    Voit nähdä
    lower-luokkiin.

4. # 4
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    tallentaa
    Virkaa
    750

Niin, Lemi, jotenkin... meillä vaellus melko usein samaa Paths... Papagaio (MG), Recreio/Barran (RJ), Santos (SP), Sepetiba (RJ), Setiba ja Meiape (ES)...

5. # 5
    Valvojan
    Aiheen aloittaja

Liity päivämäärä
    28.10.2003
    Paikka
    Belo Horizonte
    Virkaa
    1,633

Zitat Alun perin lähettäjä supergringo Beitrag anzeigen
    Niin, Lemi, jotenkin... meillä vaellus melko usein samaa Paths... Papagaio (MG), Recreio/Barran (RJ), Santos (SP), Sepetiba (RJ), Setiba ja Meiape (ES)...
    Pian myös ja NNM... myös nimissä, kun meidän ex Namoradas siellä on outo similes... Juliana vielä ymmärtää, mutta mahdollisuudet sitten hitaasti lakkaa osoitteessa Keity.

Olen täysin tänään oikealle minun ensimmäinen hyödyntämiseen tour läheisyydessä jotka Favela puhdasta geschlittert. Ei 50 m ajoradan ja jo sijaitsi sisällä. Uskon, että se oli nimeltään "It", olen mutta ei. Näin tämä maininta sen pääteasemalla muutaman busseihin.

On kaikki elokuvan ennen minua kuin umpeutuu. Polttaminen roskat, karaoke baareja juovuksissa tyyppejä, mielekkäitä etsii Negerinnen kaduilla (valkoinen naisten gabs: n) ja sen jälkeen, kun pilaama munien Güllegestank. Se rakennettu välittömästi sisäinen jännitys tekstissä. Odotettiin salaa on pistooli kaulan ja pohtii, joka sitten ei tapahdu. I tilapäisesti pidättymään retki takaisin alleys. En tiedä vielä kukaan ja varmasti on liian vaarallinen. Aberes ei ole kaikki päivän iltana ja kerman ranta tai rakennuksen perävaunun meidän pesu-lady saan lippu, favela epäilemättä nopeasti riippumatta. Yksi asia on jo selvää: Favelados ovat huomattavasti tummempi, Belo Horizonte. Sinulla on mutta samalla ylpeys ja saman edessä silmissä. Elämä taianomaisesti houkuttelee minulle. En tiedä miksi. On adrenaliinia ammutusta tai jopa uteliaisuus. Joka tapauksessa on syytä nähdä Barran shoppailu fanciest esittelyssä.
    Voit nähdä
    lower-luokkiin.

6. # 6
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    tallentaa
    Virkaa
    750

Hihi Lemi, Recreio ("kaupunki") siellä ovat lähes mitään favelas, mutta voit stolperst välittömästi kohteessa. Kourallinen löytyy mielestäni länsipuolella joka. luonnollinen (Chico Mendes) ja muiden kourallinen pitkin AV. Americas.

Recreio (erityisesti ympäröivälle maaseudulle), mutta on todellisuudessa irrre. AV. pohjoisosan Historia on edelleen suhteellisen kehittymätön. On satunnaista (mutta vähintään varmasti, kaksi tusina) tilitys spotted (poispäin valtatie;) Vargem Grande ja pequeña). Uusi varakas, rikas ja super-rich ylimpänä Slummi tilitysten vieressä. Muiden kuin "River City", koska tasainen.

Tutustu joskus, mutta ei vain yksin (olin Pescadores pieni Ilha dos) Barran peräisin Ilhas ja tehdä matkaa Itanhangá. Vasemmalla (ei km kautta Lagoa sillan jälkeen) on Discoteca, jonka olisi oltava väitetysti melko hyvä (osoitteessa Golf Club). Kävin suosikki. Cambalacho.

Mutta eteenpäin! "Menin aamulla minun"ystävä", Cidade de Deus", oli avoinna auton. Yhtäkkiä ajoradan jaettiin neljään osaan. Jälkeen muutaman mittareissa vasemmalle (kisan Ayrton Senna,), vain pois (-Barran) oikealle (jatkaa main street) tai juuri oikealle. Omat "Namorada" sanoi "oikea", mutta tuntui "jälkeen muutaman metrin, oikea". Voisi enää muuta radan ups takia betonin base, ja meillä oli yksi suurin Lähi-osassa Ostoskorin kanssa schwupps Favela oli epämiellyttävä... myös minun tyttö hän asuu jossain muualla.
    Muutettuna supergringo (24th kesäkuuta 2009 ympärille.) 12: 37 (Kello) Syy: Virheitä poistettava (ei poistettava)...

49 1 Sivu 1234511 ... ViimeinenLetzte

Samanlaisia säikeitä

1. Uusi Parajuru
    Mukaan touchwood Foorumin sosiaaliset kysymykset
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 5. Huhtikuuta 2011, 12: 36
  2. Uutiset DuSouto alkaen natal
    Mukaan Surfistas Forum musiikkia ja tapahtumat
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 14. Syyskuuta 2009 13: 49
  3. Kauhu Brasilian sähkötekniikka kabinetti uutisia!
    Mukaan User_11889 Forum sisäpiirikaupoista vihjeitä
    Vastaukset: 35
    Viimeinen viesti: 14. Syyskuuta 2007 12: 55-pm
  4. Lähdöt 6 kuukauden kuluessa BR uuden Tourivisum, kun
    Mukaan Verena Forum-Travel Brasiliaan
    Vastaukset: 14
    Viimeinen viesti: 26. Huhtikuuta 2005 19: 49

Tagit

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •