Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

4 1 4 Tuloksia
Like Tree1Kiitos
  • 1 Kirjaa mukaan <! – vBET_SNTA - > Nadine <! - vBET_ENTA - >
Rekisterin Office "Array": Hi yhteen, yksi kysymys tiukkaa järjestyksen. tyttöystäväni on edelleen Brasilia ja hänen heiratsvisum odotetaan. Mountain peitetty vaaleanpunainen väri, olin kuullut että en itsenäisesti minulle jotain viisumin esittämään paperit on tiukkaa, koska se on jo kiire on sitten toimittaneet tuomioistuimelle ja
  1. # 1
    Käyttäjä
    Liity päivämäärä
    09.01.2009
    Virkaa
    35

Frage Rekisteröi Office "Squad"

Hei yhdessä,

yksi kysymys tiukka järjestyksen. tyttöystäväni on edelleen Brasilia ja odottaa hänen heiratsvisum. Mountain peitetty vaaleanpunainen väri, olin kuullut I itsenäisesti minulle jotain on jo kiire esittämään paperit on tiukka, viisumin, koska tämä sitten voidaan uudelleenohjata tuomioistuin ja se kestää. Onko kukaan ajatus ne, kuinka kauan jotain kuten että? ja minä teen tämän "pyytää" tiukka yksin Jos I kaikki asiakirjat (jotka ovat?) ole on? tai on kumppanin avulla teet? Pelkään, että aika on liian lähellä, jos voimme vain pyytää, jos hän on täällä. hochzeitstermin on jo varattu

ole ensimmäinen

• Mainonta

2. # 2
    Käyttäjä
    Liity päivämäärä
    28.10.2003
    Virkaa
    52

Standard AW: Rekisterin Office "Array"

Nyt ensimmäinen askel olisi antaa Huomautus henkilökohtaisesti siviili rekisterin Office mennä ja jossa kaikki paperit huomattava olet tarvitset rekisterissä. Minulle se oli oltava henkilökohtaisesti, ei edes puhelimessa. Tämä on info-muistiinpanoja, olet saanut sitovan allekirjoituksen kirjaaja jne. I jättää minulle näitä tietoja niin.

Allekirjoittaa yksin avioliiton (tiimi ei enää ole, joka on nyt nimeltään "Naimisiin Login") hakemuksen tarve teidän tyttöystävä jäsenyyden. Tämä on valtakirja, avioliiton sinulle voi rekisteröidä. Voit saada lomakkeen myös tämän rekisterin toimipaikassa. Onko myös notarized ja legalized konsulaatti jäsenhakemuksen on, joka sanoo voit myös rekisterin. Tarvitsin ylimääräinen 1 Ledigkeitserklärung 2 todistajien vaatimat 1 Ledigkeitserklärung ystäväni, 1 passinsa kopio, 1 syntymätodistus ja juuri jäsenyyshakemuksesta. Kaikki notarially oikeaksi ja konsulaatti sitten Alankomaissa. Rekisteri-Office on myös ei käännös Brasilia hyväksytty, käännös oli hallussa täällä Saksassa valtuutetun kääntäjä. Tiedustelee sitä aiemmin.
    Nämä tiedostot voit kirjautua avioliiton siviili rekisterin toimipaikassa. Asiakirjojen asiakkaan lääni suurempi alueellinen tuomioistuimen Siirry ja hallitaan siellä. Kerran suurempi alueellinen tuomioistuin on OK voit määrittää päivämäärän, häät rekisterin toimistossa.

Tervehdys,
    Nadine

PS.: "Sinun" rekisteri on oman asuinpaikkansa rekisterin. Haluat naimisiin toisen kaupungin, niin sinun täytyy kuitenkin ensin asuinalueesi rekisterin Office. Voit välittää sitten tarvittaessa haluavansa rekisterin Office papereita.
    toledo74 sanoa kiitos.

3. # 3
    Käyttäjä
    Aiheen aloittaja

Liity päivämäärä
    09.01.2009
    Virkaa
    35

behördengänge ei ole koskaan loppuun?
    Tämä on todellakin madness. ja kaikki kaksinkertainen ja triple käännetty, legalized ja vahvisti uudelleen. Olen iloinen siitä, kun tämä on ohi.

Kiitos vastauksesta

4. # 4
    Käyttäjä
    Liity päivämäärä
    28.10.2003
    Virkaa
    52

I oli kysyi minulta rekisteri-toimistossa ensin ja sitten Brasilia kysynnän suurlähetystön, voivatko miksi on mahdollista vain D. asiakirjojen kääntäminen Suurlähetystö se oli kunnossa Jos tehdä se tähän, niin, että minulla oli kahdesti mitään kääntää.

Niin pyytää siviili rekisterin Officen!

Samanlaisia säikeitä

1. Ero. "mancal" ja "rolamento"
    Mukaan Kito Forum kieli - idiomit
    Vastaukset: 1
    Viimeinen viesti: 21. Joulukuuta 2004, 15: 21

Tagit

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •