Hyvää Hei kaikille!
Olen hieman Orientierungslos minun tulevaisuudessa akateemisen uransa osalta.
Lyhyt tietoja minulle: Olen 20 vuotta nuorten, Portugalin kansalaisuuden Saksan syntyneet, valmistettu lukio astetta, high school peruutettu yläpuolella n vuoden freelance rikkaus hallinta. Nyt useista syistä oma, trooppisten ja eettisiä enää asemassa tekemään niin, tästä syystä etsivät muutos.
I kompastellut tänään keskustelualueen tähän tätä post on "Gismo" gegooglet mukaan:
Nyt olen hyvin yllättynyt. Minulla oli, että ajatuksen 2 Prakticum opiskella sitten Viimeistele. Erityisesti, koska muissa maissa ilmeisesti usein ei tehdä eroa FH ja high school päättymisen välinen. Nyt tiedän, miten paljon totuuden Gismos-lause on vastuussa.Sain tänään protugiesich käännetty sertifikaattien.
Kuten tiedätte, tarvitset, jotta tässä kohdassa br studiern ensino medio / segundo Grail.
No ajattelin, että olisi sulkeminen kanssamme fh vähintään.
No daad.de puolella löysin on voidaan samaistaa ensino medio Cate kanssa.
ja kääntäjä oli käännetty myös minun realschulzeugniss ensino medio kanssa.
Jos niin, kun aiot tutkia myös realschulzeugniss tarpeeksi voit
Pidä hauskaa
Mielestäni kanssa asianmukaisesta valmistelusta, tämä olisi "vestibular" toteutettavissa ja että Portugalin beherrsch olen myös.
Joka on totta nyt, haluan lukio varmuudella ja maahanpääsyä on, jos ne Brasilian yliopisto pääsykoe saada?
Jos niin, on olemassa saaliin, jos näin m², mitä?
Freu minulle vastauksia.
Tervehdys
Roberto

Aiheen aloittaja