Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

Sivu 1 / 2 12 ViimeinenLetzte
11 Tuloksen 1-6
Tutkimukset Brasiliassa: hyvää Hei kaikille! Olen hieman Orientierungslos minun tulevaisuudessa akateemisen uransa osalta. Lyhyt tietoja minulle: Olen 20 vuotta nuorten, Portugalin kansalaisuuden Saksan syntyneet, valmistettu lukio astetta, high school peruutettu yläpuolella n vuoden freelance rikkaus hallinta. Nyt useista syistä oma, trooppisten ja eettisiä enää
  1. # 1
    Uusi käyttäjä
    Liity päivämäärä
    01.02.2009
    Virkaa
    5

Standard Tutkimukset Brasiliassa

Hyvää Hei kaikille!

Olen hieman Orientierungslos minun tulevaisuudessa akateemisen uransa osalta.
    Lyhyt tietoja minulle: Olen 20 vuotta nuorten, Portugalin kansalaisuuden Saksan syntyneet, valmistettu lukio astetta, high school peruutettu yläpuolella n vuoden freelance rikkaus hallinta. Nyt useista syistä oma, trooppisten ja eettisiä enää asemassa tekemään niin, tästä syystä etsivät muutos.
    I kompastellut tänään keskustelualueen tähän tätä post on "Gismo" gegooglet mukaan:

Sain tänään protugiesich käännetty sertifikaattien.
    Kuten tiedätte, tarvitset, jotta tässä kohdassa br studiern ensino medio / segundo Grail.
    No ajattelin, että olisi sulkeminen kanssamme fh vähintään.

No daad.de puolella löysin on voidaan samaistaa ensino medio Cate kanssa.

ja kääntäjä oli käännetty myös minun realschulzeugniss ensino medio kanssa.

Jos niin, kun aiot tutkia myös realschulzeugniss tarpeeksi voit

Pidä hauskaa
    Nyt olen hyvin yllättynyt. Minulla oli, että ajatuksen 2 Prakticum opiskella sitten Viimeistele. Erityisesti, koska muissa maissa ilmeisesti usein ei tehdä eroa FH ja high school päättymisen välinen. Nyt tiedän, miten paljon totuuden Gismos-lause on vastuussa.

Mielestäni kanssa asianmukaisesta valmistelusta, tämä olisi "vestibular" toteutettavissa ja että Portugalin beherrsch olen myös.
    Joka on totta nyt, haluan lukio varmuudella ja maahanpääsyä on, jos ne Brasilian yliopisto pääsykoe saada?

Jos niin, on olemassa saaliin, jos näin m², mitä?

Freu minulle vastauksia.

Tervehdys
    Roberto

• Mainonta

2. # 2
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    04.05.2006
    Virkaa
    847

Standard AW: Tutkimukset Brasiliassa

Zitat Alun perin lähettäjä psychonaut Beitrag anzeigen
    G.... n vuoden freelance rikkaus hallinta yläpuolella. Nyt useista syistä oma, trooppisten ja eettisiä enää asennossa niin,

ACH du Sch.... Kyllä erittäin mukavaa swollen ääniä!
    Mitä se merkitsee, että sinun yhtäkkiä on huono omatunto 1 vuoden jälkeen babble ihmiset investoinnit ja vakuutusyhtiöiden, jolloin niitä ei tarvitse ja ehkä maksa!

...Joka on totta nyt, haluan lukio varmuudella ja maahanpääsyä on, jos ne Brasilian yliopisto pääsykoe saada?

Jos niin, on olemassa saaliin, jos näin m², mitä?
    On tärkeää, että voit todistaa yksi ENSINO on MÉDIO vastaava pätevyys. Epäilemättä Jos kääntäjä kuvattu, kuten esimerkissä, ClipArt-se ja selitetään selkeästi, miten hän on kääntää lukio-astetta. Jos tulee myös Hauptschule tai puun sertifikaatilla bras. UNI.

Selkeä ´s ovat hakkerit, yksi on kohteena tulevat 30-35 Studienbewerbe vapaa sivustossa. Niin paljon kilpailua.
    Koska, Brasilia Se ei ole kuin yliopistoissa Saksassa, jossa kuka tahansa voi tutkia vain siksi, arvosanojen keskiarvo on TOSI ja access-vaatimukset täyttyvät.
    BRA kunkin kentän tutkimuksen UNIS on rajoitettu määrä paikkoja.

3. # 3
    Uusi käyttäjä
    Aiheen aloittaja

Liity päivämäärä
    01.02.2009
    Virkaa
    5

Zitat Alun perin lähettäjä Cônsul Beitrag anzeigen
    ACH du Sch.... Kyllä erittäin mukavaa swollen ääniä!
    Mitä se merkitsee, että sinun yhtäkkiä on huono omatunto 1 vuoden jälkeen babble ihmiset investoinnit ja vakuutusyhtiöiden, jolloin niitä ei tarvitse ja ehkä maksa!
    Ei, minulla oli ei myynti. Huono omatunto pikemminkin vuoksi on aina enemmän intensiivistä ymmärrykseen rahoitus;Talouden maailman saaminen on. Minulle niin ei voi tunnistaa eikä haluavat I, että millään tavalla edelleen. Mutta hauska, kuinka nopeasti ne näyttävät täyttäneen kliseitä toimihenkilön Alliance vakuutus.

Zitat Alun perin lähettäjä Cônsul Beitrag anzeigen
    On tärkeää, että voit todistaa yksi ENSINO on MÉDIO vastaava pätevyys. Epäilemättä Jos kääntäjä kuvattu, kuten esimerkissä, ClipArt-se ja selitetään selkeästi, miten hän on kääntää lukio-astetta. Jos tulee myös Hauptschule tai puun sertifikaatilla bras. UNI.

Selkeä ´s ovat hakkerit, yksi on kohteena tulevat 30-35 Studienbewerbe vapaa sivustossa. Niin paljon kilpailua.
    Koska, Brasilia Se ei ole kuin yliopistoissa Saksassa, jossa kuka tahansa voi tutkia vain siksi, arvosanojen keskiarvo on TOSI ja access-vaatimukset täyttyvät.
    BRA kunkin kentän tutkimuksen UNIS on rajoitettu määrä paikkoja.
    Miten tämä voi osoittaa? Sota on Baden-Württembergische Realschule 2.2 vakaumuksen kanssa. Haluan niin vakuuttamaan yliopisto, on tämän lukio määrin ehdottoman ensino Médio tason kääntäjä?

30-35 äänet blatantly. Onko ne tapa lisätä esiintymisen todennäköisyys n vaikeampi testin tai vll, mutta Saksassa tai vastaavaa pätevyyttä?

Kiitos ja muut vastaukset.

4. # 4
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    04.05.2006
    Virkaa
    847

Ei, minulla oli ei myynti. Huono omatunto pikemminkin vuoksi on aina enemmän intensiivistä ymmärrykseen rahoitus;Talouden maailman saaminen on. Minulle niin ei voi tunnistaa eikä haluavat I, että millään tavalla edelleen. Mutta hauska, kuinka nopeasti ne näyttävät täyttäneen kliseitä toimihenkilön Alliance vakuutus.
    Niin edelleen jaetta röyhkeys. oli ei ajattelin, vaan että haluaisin mainostaa punainen auto ja hevonen tuotemerkin at kertaa Saksan ohjain oli varattu.

30-35 äänet blatantly. On ne mahdollisuus lisätä esiintymisen todennäköisyys n vaikeampi testin tai vll, mutta Saksassa tai vastaavaa pätevyyttä?
    Mutta se on todellisuudessa. Vaikea testin? Kaikkien käyttäjien täytyy tehdä VESTIBULAR kutsutaan. Jos ei ole vaikeaa voit tarpeeksi sitten et ole myös vaikea paikka snag.

Mitä olet luultavasti miksi niin monta Brasis Monatelang tai usein koko vuoden pitkä mitään muuta kuin vestibular, valmistautua täydellinen niin sanottu ajan Cursinhos tai PRs vestibular Kurssit?

On puhvelit hauskaa!

5. # 5
    Uusi käyttäjä
    Aiheen aloittaja

Liity päivämäärä
    01.02.2009
    Virkaa
    5

Oletko Brasi University? Me. kiinnostunut ♠

6. # 6
    Uusi käyttäjä
    Liity päivämäärä
    21. Joulukuuta 2008
    Virkaa
    17

Hei psychonaut
    olet jo tässä Brasilia?

Olen jotain yli vuosi tähän Brasiliassa, toimi ja muuten valmistautua minulle vestibular. Omat tiedostot ovat tällä hetkellä Secretaria Älä Ensino, joka varmistaa vastaavuuden. Olin useita Faculdades ja olet ehdottanut kaikki tämän vastaavuuden (myös jos yksi haluaa tehdä ainoastaan vestibular), joten valitettavasti se ei tulee noin da rummun;
    todennäköisyys, että se on sisällytetty lukio varmuudella, vestibular, ja lopuksi uni Faculdade on erittäin suuri mutta (kuin se näyttää minulle).

Minulla on myös peruutettu lukion minun niin jälkeen 12 meni pois, koska halunnut keskittyä vieraiden kielten ja oli löydetty sopiva koulun. Loppuun 3 vuoden vieraan kielen koulun D-maa-alueet ja I tätä nyt, mutta päätti tutkia. High school-tutkintotodistus oli kuitenkin D-maan paikallishallinto ja sitten Brasilian konsulaatti akkreditoitu ja käännettävä valantehnyt Kielenkääntäjä sitten täällä, siinä on kaikki ole niin pitkä as... käännös on otettu ja kurssin melko soveltaminen kallein asia.

Kaikki vain, jos vielä ole on katsoi, että . Hyvin onnea!
    LG
    Lil'sampa

Sivu 1 / 2 12 ViimeinenLetzte

Samanlaisia säikeitä

1. Psykologian tutkimus Brasiliassa pyytää tietoja!
    Mukaan Carmelita Foorumin työn / harjoittelujaksosta / tutkimus
    Vastaukset: 10
    Viimeinen viesti: 2. Lokakuuta 2009, 21: 18
  2. Brasiliassa koulu-tutkimukset
    Mukaan BrasilBrasileiro Foorumin työn / harjoittelujaksosta / tutkimus
    Vastaukset: 10
    Viimeinen viesti: 10. Maaliskuuta 2009; 21: 48
  3. Tutkimus- ja koulutusmahdollisuuksien Brasiliassa koskeviin kysymyksiin
    Mukaan flying diamonds Foorumin työn / harjoittelujaksosta / tutkimus
    Vastaukset: 9
    Viimeinen viesti: 29 Päivänä tammikuuta 2008. 14: 26
  4. Tietoja opiskelemaan Brasiliassa
    Mukaan Gismo Foorumin työn / harjoittelujaksosta / tutkimus
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 22. Helmikuuta 2006. 12: 00
  5. tutkimukset Brasiliassa
    Mukaan cdds Foorumin työn / harjoittelujaksosta / tutkimus
    Vastaukset: 12
    Viimeinen viesti: 3. Syyskuuta 2004 15: 35

Tagit

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •