Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenLetzte
22 Tuloksen 1-6
Pyhä Henki: ####### Mailin Muokkaa ###### SGs avaaminen voi olla eigesehen kokoukseen. Valitse tähän #.
  1. # 1
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    tallentaa
    Virkaa
    750

Standard Pyhä Henki

####### MUOKKAA ######
    Sähköpostin avaaminen SGs voidaan eigesehen kokoukseen.
    Napsauttamalla tätä
    ################
    Muuttaa Ursinho4711 (7 päivänä joulukuuta 2008) 14: 08 (Kello)

• Mainonta

2. # 2
    Valvojan
    Liity päivämäärä
    28.10.2003
    Paikka
    Belo Horizonte
    Virkaa
    1,633

Standard P AW: Pyhä Henki

Oi SG,

Voit tallentaa sinua Domingos Martins. Muutaman kilometrin edelleen saada todella mielenkiintoinen Park "Pedra Azul". Mutta ole varovainen! Joka on what koskevat luonnon ystäville. Loput olet jo sähköpostin kautta, mutta niille, jotka haluavat joskus ajaa todella pehmeä, vanha ES uudelleen mailini SG sisältö oli kirjoitettu:

EHDOTTOMAN EDELLEEN-AIHEESSA!

Hei SG,.

Vila Velha sinun olisi mahdollistettava välttämättä Costa, Praia da. Siellä ranta tapahtuu päivän aikana, on monia Baracas ja myös illalla on olemassa monia katu osapuolten ja Vila Velhas yöelämää. Tärkeimmät tiellä kohti "Rodovia do Sol" myös joitakin Dance suojaan (kaikenlaisten) sijaitsevat. Stayed tapós valitettavasti missään VV, minkä vuoksi minä haluan pidä takaisin majoitus suosituksia.

Vila Velhas sijaitsee meren poispäin puolella favelas. Sinulla on hyvin vaarallista mainetta. Olen itse oli se on ei koskaan, mutta jo joitakin ihmisiä, jotka tulevat sieltä ja elää sekä täyty. Kaikki on minulle suositella vain askel tehdä. Tämä voi olla tavallista juoruja New Yorkista, mutta ennen kaikkea on Vitoria ja Vila Velha hyvin usein luettaessa tietoja löydy kuolleiden henkilöitä, enimmäkseen huumeiden kohtauksen.

Matka-aika olisi ehdottomasti kertaa yli 3. Vitoria jälkeen silta. Tämä on yksinkertaisesti loistava. Bay Vitória super näköala. Kun aiot, tämä outo valkoisen luostarin VV, sinulla on vastaava näkymä.

On runsaasti Guarapari Hotellit ja Pousadas. Varmista, että olet ovat keskittyneet asiaa Googlesuchseiten. Aukiolla paras talo on, Porto tehdä Sol, suoraan rock eniten Beach "Praia do Morro" oikeassa reunassa. On erittäin kallista (noin 150 R$ hengen huone). Tämä ranta on hyvin suosittu. Siellä favelas kaadetaan pois linja-autojen on aika-ihmiset VV ja Vitoria WE. Sama koskee "Praia de Setiba" rannalle, Guaraparis keskustaan vain ulkopuolella.

Kuvitella, että asiakas itse voisi liittyä WG jopa Guarapari, aiemmin tehdyt vuonna tasoon VV nähden. Monet ihmiset VV tai Vitoria on Strandaptos Guarapari ja mennä sinne, WE juhlia.

Siellä on myös pieni Pousada on käyttänyt meidän elokuva miehistön. Se on Diamantina ja melko on Cityn rannalta toinen rivi. Hyvä ravintolat, elävä musiikki WE ovat lähellä. Joulukuun ja tammikuun, avatut ohjelmat rannalla, korkeus on myös erittäin hyvä Guarapari barrack 40 (on noin 60 Kasarmit 01 60 numeroitu...-sekä kokouksen paikka sopivia). Hyvä elävää musiikkia gibt’s myös, hökkeli 16!

Myös erittäin lähellä olevasta barrack 40 (toisella puolella) pagodi Bude gibt’s työskenteli perjantai-sunnuntai. Olin siellä pari kertaa. Paikallinen Funk taiteilijoiden ilmetä sitten yleensä kierroksen virallisessa pagodi jälkeen. Kaikki hyvin suosittu, mutta erittäin mielenkiintoinen. Melko naiset ovat olemassa mutta melko lyhyesti tarjontaan. Me please ask miksi...

Jos siirryt olisi WE Guarapari, kysy välttämättä se tanssi shack Meaipe ' maissi'. Aina helvettiä ole olemassa ja voit tallentaa olet juuri edellä aika naisia. Se mahdu luultavasti noin 5000 ihmisiä. Väkijoukkojen on hyvin ristiriitaisen. Sanoisin keskiluokka VV-tapahtumaa, riippuen Vieras R 40 $. Taloudelliset kelpoisuusvaatimukset mutta.

Meaipe on myös joitakin Majoitukset, pieni kauniilta (haluat meidän uusi järjestely!) ja Brasilia paras Moqueca!

Suositeltu arvo on Hotelli Curuca (noin 80 R$), se on uusi, puhtaan, tilavia huoneita.

Voit nähdä
    lower-luokkiin.

3. # 3
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    19.07.2006
    Paikka
    Belo Horizonte
    Virkaa
    2.597

Zitat Alun perin lähettäjä Hebinho Beitrag anzeigen

Jos tämä oli haluamasi aihe, sitten sinun täytyy lukea Rhodan Perry, koska sillä "ES" kokonaiskuva jonnekin 200 pistettä!
    Oi Hebi
    Joka osoitti itse taajuusalueella 20 tai 21 (Mikael Hakim), jossa suihku oli olemassa, valitettavasti kuulla yhtye 1200.

@ SG
    Jos ongelmana on yksinkertaisesti (lukuun ottamatta kaatua valmistus) lentää tällaisen dir ne Pousada Internetissä, voi tapa löytää hyvä ympärilläsi tarpeeksi portugisisch. Jos n on helppo ja edullinen, löytää liian nopeasti, Vitoria on ja ne kaupunki ammattilaisille ja haitoista.

Meillä oli rakentaminen-sivuston jälkeen yli 2 vuotta, koska olin siellä 50 kertaa gezwungenerweise. Vaikka olen ymmärtänyt me sitten 96 Koska kuin oletko aloittelija.
    Ja ner, lehtitaikina portin, finden... dazu, tarvitset ei asiantuntemusta. Varattu on parempi tavoitteet Brasilia kuten Vitoria. Beach, Bay South of kunnes Ilha-piste lastaus Malmin tehdä Bai olisi annettava näitä pieniä kaloja Haanröhre...

Tervehdys
    Tiradentes

Soita, kun olen takaisin Etusivu Saksassa.

4. # 4
    User_11889
    Vieras

Ei Kiitos joten jos on vältettävä, etelään rannat Vitoria (Vila Velha ja eteläinen) on charmin ja eteläisen Ranskassa Sete laatu (vain Fanzosen siellä on parempi jäteveden käsittelylaitokset!).

Riski kohtaavat, ES seutuihin, minkälaisen on pre-eminently suuri, ja "chumbatórios", jotka ovat tietenkin Vitoria konzentiert taajaman.

@ Tiradentes:
    Jos tarvitset jäljellä 1,000, annettava ilmoitus, sitten teen sinun PDF-paketti. Ja jos out-lasse kansilehti-kuvia jopa "suhteellisen kätevä"!

5. # 5
    Valvojan
    Liity päivämäärä
    29.03.2004
    Paikka
    Rio/Saarland / Schwaben
    Virkaa
    4.393

.jolloin Victoria salaisuuksien vain linkin todettu ovat:

Valitse me
    Rio de Janeiro on likainen kaupungin...

6. # 6
    User_11889
    Vieras

Miten?
    Uusia ihmeitä ja BRA? Uudelleen tämä on täysin eri valtion!

Koska Tiradentes voi kertoa mutta todella mitä selkeä, olemme, joka on peräisin kulmassa!

Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenLetzte

Tagit

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •