Hei SG,.
Tulevat keikka, hän lentää varmasti rannikkoa pitkin ja kurvt VIX lentoasema ennen kuin vuoristoalueiden Island. Huonolla saat siellä jopa hieman kostealla käsissä. Istua joka tapauksessa vasemmalle ja paljon edessä ulos niin, että et etsiä ei on siivet. Yö-lähestymistapa on mukava, mutta tämä koskee monia kaupunkeja Brasilia.
Wenn du samstags ankommst, wäre vielleicht ein Aufenthalt in VIX oder VV gar nicht so verkehrt. Unweit vom Flughafen ist das "Trinangulo Bermuda", wo das zonenfreie Nachtleben von VIX stattfindet. Hotellit gibt es im näheren Umkreis in jeder Menge. Motels auch. Nicht schlecht ist das Ibis. Am WE haben die auch Sonderkonditionen. Es gibt auch 2-3 Bristol-Hotels direkt am Strand. Die dürften am WE auch leer sein und Sonderpreise haben. Die Motels sind glaube ich in Richtung Strandende, wo die Pelletanlagen der VALE stehen. Den Hafen siehst du schon von weiten. Ist aber nicht der eigentliche Überseehafen Vitorias. Der ist im Zentrum. Man kommt dort ziemlich leicht mit dem Bus hin. Taxi kostet so 15-20 R$ von Ibis bis Zentrum. Dort gibt es auch ein paar urige Kneipen mit Live-Musik, viel Fussvolk und auch die ein oder andere "Hafenbar". Erwarte aber nicht, was du aus Santos kennst. Die Hafenszene dort ist m.W. ziemlich einmalig.
Mutta mielestäni hieman onnea ja taitoa, löydät Bemuda kolmion, mitä etsit. Useita vuosia sitten gabs myös Boate nimeltä Playman kertaa. Tiedä, jos se on edelleen olemassa. Hän oli aina hyvä maine, mutta myös ei Halvat. Se on noin 10-15 taksi-R$ poispäin Bermudan kolmio.
Jos sinulla on täynnä VIX pyrstöevän kärkeen, voit ajaa sillan yli-tasoon VV nähden. Siellä ranta on kaunis ja yöelämä-kohtaus on myös hyvin kehittynyt. On yhtä kuin jälkeen 3rd silta, suuri ostoksia (Uskon, että se kutsutaan Praia Canto ostoksia o.s.. jne.). Kokouksen paikka, hyvin keskeinen ja lähellä ranta hyvän.
Joka tapauksessa kentällä, kysy viihdepaikoista. Ihmiset tietävät parhaiten tietoja. Näyttöön tulee foorumin kautta tiedot ovat vanhentuneita koska yleensä (maksuton). Muuten VV-naiset kantaa, Mad, mahdollisesti myös Super Mad.
Olen otettaisiin sitten Seuraava tavaran vastaanotto Guarapari suuntaan. Tämä on sen vuoksi. Sitä lähempänä lomakautta, kaupungin on täysimääräisesti ja Verantstaltungskalender on täydellinen. juhlapäivät mene tämän vuoden 13.12 käytöstä. Julkisen kouluissa voi olla jopa enemmän!
Myös tässä on uudelleen: paikalla kysymys! Ja pyytää ei vain yksi henkilö... joskus vähän mennä melko paljon yhtenä seurata. Tehnyt jo joitakin kokemus ei ole.

Aiheen aloittaja
Tee stressiä... mutta Miksi käyttää Hotellihaku. Minä olen tark muut Ibis Airport (BRL 80 huoneen (kuten tavallista EZ = DZ) PL.) (Café da manhã), ottaa taksin ja syödä minun ensimmäinen Moqueca, "Pirao" (kuten "Cantinho do Curuca" Meíape "4Rodas", "Veja" kuin "melhor", jotka on myönnetty mukaan) ja sitten ostoksia (ostoksia)