Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

Sivu 3 4 ErsteEnsimmäisen 1234 ViimeinenLetzte
Näytä tulokset 13-18 22
Heiliger Geist: Hi SG, wenn du von GIG aus kommst, fliegt er bestimmt die Küste entlang und umkurvt dann kurz vorm Flughafen in VIX so eine Berginsel. Bei schlechtem Wetter kriegt man da sogar etwas feuchte Hände. Setz dich auf jeden Fall links und möglichst weit vorne hin, damit du nicht auf
  1. # 13
    Valvojan
    Liity päivämäärä
    28.10.2003
    Paikka
    Belo Horizonte
    Virkaa
    1,633

Standard P AW: Pyhä Henki

Hei SG,.

Tulevat keikka, hän lentää varmasti rannikkoa pitkin ja kurvt VIX lentoasema ennen kuin vuoristoalueiden Island. Huonolla saat siellä jopa hieman kostealla käsissä. Istua joka tapauksessa vasemmalle ja paljon edessä ulos niin, että et etsiä ei on siivet. Yö-lähestymistapa on mukava, mutta tämä koskee monia kaupunkeja Brasilia.

Wenn du samstags ankommst, wäre vielleicht ein Aufenthalt in VIX oder VV gar nicht so verkehrt. Unweit vom Flughafen ist das "Trinangulo Bermuda", wo das zonenfreie Nachtleben von VIX stattfindet. Hotellit gibt es im näheren Umkreis in jeder Menge. Motels auch. Nicht schlecht ist das Ibis. Am WE haben die auch Sonderkonditionen. Es gibt auch 2-3 Bristol-Hotels direkt am Strand. Die dürften am WE auch leer sein und Sonderpreise haben. Die Motels sind glaube ich in Richtung Strandende, wo die Pelletanlagen der VALE stehen. Den Hafen siehst du schon von weiten. Ist aber nicht der eigentliche Überseehafen Vitorias. Der ist im Zentrum. Man kommt dort ziemlich leicht mit dem Bus hin. Taxi kostet so 15-20 R$ von Ibis bis Zentrum. Dort gibt es auch ein paar urige Kneipen mit Live-Musik, viel Fussvolk und auch die ein oder andere "Hafenbar". Erwarte aber nicht, was du aus Santos kennst. Die Hafenszene dort ist m.W. ziemlich einmalig.

Mutta mielestäni hieman onnea ja taitoa, löydät Bemuda kolmion, mitä etsit. Useita vuosia sitten gabs myös Boate nimeltä Playman kertaa. Tiedä, jos se on edelleen olemassa. Hän oli aina hyvä maine, mutta myös ei Halvat. Se on noin 10-15 taksi-R$ poispäin Bermudan kolmio.

Jos sinulla on täynnä VIX pyrstöevän kärkeen, voit ajaa sillan yli-tasoon VV nähden. Siellä ranta on kaunis ja yöelämä-kohtaus on myös hyvin kehittynyt. On yhtä kuin jälkeen 3rd silta, suuri ostoksia (Uskon, että se kutsutaan Praia Canto ostoksia o.s.. jne.). Kokouksen paikka, hyvin keskeinen ja lähellä ranta hyvän.

Joka tapauksessa kentällä, kysy viihdepaikoista. Ihmiset tietävät parhaiten tietoja. Näyttöön tulee foorumin kautta tiedot ovat vanhentuneita koska yleensä (maksuton). Muuten VV-naiset kantaa, Mad, mahdollisesti myös Super Mad.

Olen otettaisiin sitten Seuraava tavaran vastaanotto Guarapari suuntaan. Tämä on sen vuoksi. Sitä lähempänä lomakautta, kaupungin on täysimääräisesti ja Verantstaltungskalender on täydellinen. juhlapäivät mene tämän vuoden 13.12 käytöstä. Julkisen kouluissa voi olla jopa enemmän!

Myös tässä on uudelleen: paikalla kysymys! Ja pyytää ei vain yksi henkilö... joskus vähän mennä melko paljon yhtenä seurata. Tehnyt jo joitakin kokemus ei ole.
    Voit nähdä
    lower-luokkiin.

• Mainonta

2. # 14
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    20.01.2004
    Virkaa
    354

Moi

ei vain Santa Catarina on tällä hetkellä valtavan ongelmia tulvat, mutta myös Espírito Santo. (Pyhän Hengen)

Abraço

Brasileiro

3. # 15
    Kokeneen käyttäjän
    Aiheen aloittaja

Liity päivämäärä
    tallentaa
    Virkaa
    750

Kyllä, minä habs Globo lukea online-tilassa eilen ja tilanne näyttää dramatize...

Tarkasti kolmiossa Jacaraípe - Guarapari - Domingos Martins joten Vitoria ja sijaitsevat kriisin alueella Velha Vila...

4. # 16
    Valvojan
    Liity päivämäärä
    28.10.2003
    Paikka
    Belo Horizonte
    Virkaa
    1,633

Beitrag P AW: Pyhä Henki

Hei SG,.

Näyttää huono SC ei, mutta kaunis kuvat Katso ei ulos.

Katso kuvia sisältävän linkkiä: Chuva forte não pára ei Espírito Santo, deslocados Já São 743-27 / 11 kuvia de Nuvens, Tempestades, Raios, etc. (”Click” Aquí para ver todos os “Posts” da página)

Periaatteessa I mennä aikaa, että asti teidän saapumisen pahin tulee. Voit katsella pysäyttää vain jotain pilaantunut vesi aiheuttamat sairaudet. Ne Pulle on niin aina tähän kivennäisvettä ja pikemminkin ei vesijohtovettä, hedelmien tai hampaiden puhdistus käyttöä pesua varten.

Guarapari näyttää liian huono vaikuttaa. Sääennuste sade siltä voidaan myös ensimmäistä kertaa yli. Kuitenkin olemassa yhä päivittäin tunnetaan nimellä "Pancadas de Chuva"... Rio vaikuttaa myös enemmän alueen East of Rio mutta.

PS.: paras voit tehdä nyt Minas loma!
    Voit nähdä
    lower-luokkiin.

5. # 17
    Kokeneen käyttäjän
    Aiheen aloittaja

Liity päivämäärä
    tallentaa
    Virkaa
    750

Oi Lemi (O Baiano), tasainen kanssa härkäpapuviljelmille loppuun, se ei riitä. Pelkään, mukaan lukien hyttysten tartunnasta. Edelleen asti minun lähtöä, ole huono huonot Uutiset loppua ylös minun työpöytä, ensimmäisen suunnitelman tapauksessa kaksi päivää on nyt lopulta. Hotel Praia eivät Canto kirjataan GR (ja erikoishinnat vuoksi.) (Kunnes ympärille joulua, siellä voidaan ampua tuplauksen BRL 60 varten)... Tee stressiä... mutta Miksi käyttää Hotellihaku. Minä olen tark muut Ibis Airport (BRL 80 huoneen (kuten tavallista EZ = DZ) PL.) (Café da manhã), ottaa taksin ja syödä minun ensimmäinen Moqueca, "Pirao" (kuten "Cantinho do Curuca" Meíape "4Rodas", "Veja" kuin "melhor", jotka on myönnetty mukaan) ja sitten ostoksia (ostoksia) Vitoria(?) ja yöelämää on Bermudan kolmio. Loppu on sitten yleensä kaikki mukaan itse...

Joka tapauksessa akanoita täällä on jälleen kerran erottaa vehnän. Suuri kiitos Lemi jolle rakentavaa Vastauksia ja useita vihjeitä ja myös Kiitos Tiradentes!
    Supergringo muutettuna (4. joulukuuta 2008) 22: 33 (Kello)

6. # 18
    Valvojan
    Liity päivämäärä
    28.10.2003
    Paikka
    Belo Horizonte
    Virkaa
    1,633

Zitat Alun perin lähettäjä supergringo Beitrag anzeigen
    Hotel Praia eivät Canto kirjataan GR (ja erikoishinnat vuoksi.) (Kunnes ympärille joulua, siellä voidaan ampua tuplauksen BRL 60 varten)... Tee stressiä... mutta Miksi käyttää Hotellihaku. Minä olen tark muut Ibis Airport (BRL 80 huoneen (kuten tavallista EZ = DZ) PL.) (Café da manhã) ottaa taksin ja syödä minun ensimmäinen Moqueca "Pirao" (kuten "Cantinho do Curuca", "4Rodas" "Veja" kuin "melhor" Meíape erinomainen),.
    Muut IBIS on melko pitkälle ulkopuolella Vitoria, pikemminkin Serra alussa. Se sijaitsee tarkalleen BR-101 (pohjoinen) suuntaan lentokentältä valtatie lopussa. Bermudan kolmio on taksi määritetään sitten kustannukset 15 r $. Vuonna Serra, itse muuten muutama voit ehkä surffaaminen arvot melko rappeutunut Halvat "laskeutua" erittäin CST steelworks kasvien sisäänkäynnin lähellä.

Oli myös Pirão, noin 3 vuotta sitten Moqueca syödä. Moqueca siellä on myös erittäin hyvää, ei tietenkään ole yhtä hyvä kuin Curuca.

Isäntä on ylpeä tarkastuskäynnin, hän oli kerran ennen Lula vuosina zig. Hän ei edes valokuvan häntä seinän jumittua. Hinnat ovat siellä melko paljon suolattu, mutta hyvä Moquecas ovat yleensä kalliita ES. Voit voit vain neuvoo lounas Moqueca mennä, syödä. Siellä monet ravintolat on erikoishinnat tai muut (halvempaa) valikot kuin illallinen. Illalla Curuca Moqueca Badejo (3 hengelle) kustannukset lounas 39 R$ 80 R$. Lisäksi jopa välipalaa on lounas (ao alho e oleo Camarão) ja herkullisia jälkiruoka (Torta de limão) ilmaiseksi täällä.

ostoksia sitten (ostoksia) Vitoria(?) ja yöelämää on Bermudan kolmio. Loppu on sitten yleensä kaikki mukaan itse...
    Häh... inhoan... Tämä, Vitoria ostoksia. Se on hyvin hauras ja ei kiinnostavuutta. Siirry Praia mieluummin. Koko vanhan Kasarmit ovat purettiin Camburi rannalla ja muutama bittinen asetettua. Nyt on olemassa sekä seuraavan COPA. Onko jälkeen yöelämä on ollut myös, en tiedä. Oikeesti rakennustyömailla aina tuntui, että portin löydettiin nopeasti. Uskoa, mutta Kirjoita pikemminkin Namorada kuin Professionalin.

Joka tapauksessa akanoita täällä on jälleen kerran erottaa vehnän. Suuri kiitos Lemi jolle rakentavaa Vastauksia ja useita vihjeitä ja myös Kiitos Tiradentes!
    Mitään kiittää SG, sillä tämä on täällä niin foorumi.

Olen muuten ensi viikolla 2-3 päivän Guarapari. Koska minä asun sitten voit kertoa tilannetta kentällä...
    Voit nähdä
    lower-luokkiin.

Tagit

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •