Rakkaus Brasilia-Fanit
Haluan kertoa teille, minun tarina ja kysy neuvoja. My love Brasilian alkoi monta vuotta sitten. Ei päivä, kun en usko tämän hieno maa menee. Vuonna 2005 minun trips alkoi ja olin jo kolme kertaa kentällä. Rio, Salvador ja Recife oli minun asemilla, jokainen useita viikkoja.
Olen tartunnan ja on varannut rahaa opiskellut kielen I. Salvadorissa minun viime käynnin aikana minulla oli mahdollisuus viihdyttää minua jo portugaliksi.
Olen 40 vuotta vanha ja elämäni keskellä. Oli itsenäinen real estate-teollisuudessa ja onnistui. Onneksi en riittävästi rahaa on mukavaa asentoa. (yli 100 000 )
Minulla on myös hieno kaksoset, 4, I hyvin-vuotiaana, rakkaus. Olen, mutta eronneiden. Brasilian tie merkitsisi I katsottava ruthless egoist murto-osaa koko perheen kanssa. Se tarkoittaisi, että en ole nähdä Omat lapset monen vuoden ajan. Tämä puolestaan katkaisisi minulle mutta sujuvan sydän. Se katkaisisi minulle, mutta myös sydän mennä tässä maassa.
On myös mitä investointeja huoneessa kysymys Pernambuco tarjoa. Kiinteistönvälittäjän, Barraca jne.?
Minulla on, mitä, jossa on kysymys. Alenemiseen, mitään ei ole oma asia. Ei, haluan sijoittaa tämän mutta vaatimaton määrin.
Tiedän kokemuksesta että pidä yhdessä oman hiili kuin Gringo. I vaatimattomuus elää lechze. Se on tässä maassa, joka on tullut osa minua.
Tämä on suuret: lapset tai lyijyä, jonka mukaan ihmishenkiä hyväksi seuraavaa pakoa voit voit niin pitkä, että se on sietämätöntä.
Kiitän teitä useita vastauksia

6Kiitos