Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenLetzte
20 Tuloksen 1-6
Mitä tekisit: rakasta Brasilia fanit, haluan kertoa jutussa ja kysy neuvoja. My love Brasilian alkoi monta vuotta sitten. Ei päivä, kun en usko tämän hieno maa menee. Vuonna 2005 minun trips alkoi ja olin jo kolme kertaa kentällä. Rio,
  1. # 1
    Uusi käyttäjä
    Liity päivämäärä
    24. Heinäkuuta 2008
    Virkaa
    2

Standard Mitä tekisit

Rakkaus Brasilia-Fanit
    Haluan kertoa teille, minun tarina ja kysy neuvoja. My love Brasilian alkoi monta vuotta sitten. Ei päivä, kun en usko tämän hieno maa menee. Vuonna 2005 minun trips alkoi ja olin jo kolme kertaa kentällä. Rio, Salvador ja Recife oli minun asemilla, jokainen useita viikkoja.
    Olen tartunnan ja on varannut rahaa opiskellut kielen I. Salvadorissa minun viime käynnin aikana minulla oli mahdollisuus viihdyttää minua jo portugaliksi.
    Olen 40 vuotta vanha ja elämäni keskellä. Oli itsenäinen real estate-teollisuudessa ja onnistui. Onneksi en riittävästi rahaa on mukavaa asentoa. (yli 100 000 €)
    Minulla on myös hieno kaksoset, 4, I hyvin-vuotiaana, rakkaus. Olen, mutta eronneiden. Brasilian tie merkitsisi I katsottava ruthless egoist murto-osaa koko perheen kanssa. Se tarkoittaisi, että en ole nähdä Omat lapset monen vuoden ajan. Tämä puolestaan katkaisisi minulle mutta sujuvan sydän. Se katkaisisi minulle, mutta myös sydän mennä tässä maassa.

On myös mitä investointeja huoneessa kysymys Pernambuco tarjoa. Kiinteistönvälittäjän, Barraca jne.?
    Minulla on, mitä, jossa on kysymys. Alenemiseen, mitään ei ole oma asia. Ei, haluan sijoittaa tämän mutta vaatimaton määrin.
    Tiedän kokemuksesta että pidä yhdessä oman hiili kuin Gringo. I vaatimattomuus elää lechze. Se on tässä maassa, joka on tullut osa minua.

Tämä on suuret: lapset tai lyijyä, jonka mukaan ihmishenkiä hyväksi seuraavaa pakoa voit voit niin pitkä, että se on sietämätöntä.

Kiitän teitä useita vastauksia

• Mainonta

2. # 2
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    28.10.2003
    Virkaa
    276

Standard AW: Mitä tekisit

Koska Kyllä lasten, ei ole oikea Jos vain Voit ajatella ja leikkaa. MUTTA voit olisi luopumaan myös unelmiesi, kannattaa vilkaista jotain realistisempia.
    Lapset ovat lopulta vanha tarpeeksi asettua omista jalat, mutta siihen asti on molempien "yksi hat", koska lapsille isä hyvin. Kun olet nyt isä hetki olet ottanut vastuullaan, jota pitäisi tarkastella ei kuin negatiivinen, koska lapset ovat todella suuri.
    Olisi esimerkiksi ratkaisu, että olit vain "osittaiseen" maastamuuttajalla ja puoli vuotta, jos yksi tässä voisi niiden jakaminen kolmen kuukauden olemassa puolen vuoden täällä?
    Mutta kuten tiedätte omia kykyjä, jotka ovat ehdottomasti hyvä!

3. # 3
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    4. Tammikuu 2007
    Virkaa
    1 000

Zitat Alun perin lähettäjä Revoluzzer Beitrag anzeigen
    Tämä on suuret: lapset tai lyijyä, jonka mukaan ihmishenkiä hyväksi seuraavaa pakoa voit voit niin pitkä, että se on sietämätöntä.
    Minuun yhteyttä liittyy unihäiriöiden at your merkittäviä Church, jne., ja ei Brasilia-Foorumi.
    Au royaume aveugles n, Les borgnes sont rois.

4. # 4
    007
    007 está offline
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    31. Maaliskuuta 2008
    Paikka
    Fortaleza / Ceará
    Virkaa
    1.459

Standard Vs: Mitä tekisit

I yhtyä Marlon Brando.

Myös "oman pääoman paikkaan" 100 k on hieman ohut EURO kanssa 40 vuotta elämää, sitä. Jos olet sitten pois kertaa on tahtoa työskennellä läheisesti puolestasi.

Liiketoimintaa on koko ei vain maailmasta, mutta valuutoissa Brasilia on jo todella vaikeaa. Jotka on nopeasti laitteen kieli voi olla virheellisesti, väärä henkilöille eroon hänen rahaa.

Voit ueberleg, pysyvä Brasilian kanssa. Tee kuten minun Edellinen kirjoittaja
    on ehdotettu.

Abraço

Fortal

5. # 5
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    20.12.2006
    Virkaa
    116

Olen myös sitä mieltä, että numero 100 000 pääomaan.--40-vuotias € on edelleen erittäin ohut. North-East rahaa, siitä on Superhaus seaside mitä mutta sitten... ?

Toisaalta uskon, että yksi myös Brasilia -Jos olet parhaillaan huolellinen ja hyvin koulutetut - liian paljon siirtää. Saksan kanssa nojalla ja liiketoiminnan acumen tiettyjen etuna ennen durchsschnittlichen Brasilian on yksinkertaisesti. Kuulostaa ylimielinen-, mutta niin on!

Kysymys on ehkä, onko olemassa myöhempi elämä oleskelua edustavat. Kokenut nasty yllätys päivittäinen Lebenskampf ole.

Toivotamme sinulle onnea että päätöksessä joka tapauksessa. Olen edelleen tässä, koska olen liian raukkamaiset että. Vaikka jo house rakennettu, mutta se on turvallisempi joka tapauksessa tähän.

Pedro Brasilia

6. # 6
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    17.02.2005
    Paikka
    Jaboatão
    Virkaa
    146

Moikka.

Live Koillis-vuodesta 2001. Keskiarvo hyvin ilman sijaitsee bras.Perheen, joka tukee minua kaikkialla olisi mennyt että väärä. On olemassa mahdollisuus Gringo tähän ei vapaaehtoisesti. Omasta kokemuksesta on Brasilia ole hyvä maa-emigrating. Likainen, kallista ja vaarallisten, tämä on todellisuutta tässä kohdassa koilliseen.
    Peili - online, kertomuksen mukaan heinäkuuta 2008 Recife ja Pernambuco pelkästään Pernambuco, kesäkuu 2008 noin 2000 väkivallan uhrien kuukauden. Olisi todella vain kerran oikean näytteeseen elävien ja testaa, onko tämän pysyvä väkivallan ilmapiirin. Lomalla kaikki näyttää aina eri tosielämässä.
    Hinnat ovat jo hyvin monilla aloilla Euroopassa. Kasvaa dramaattisesti. Monet saksalaiset on jo poistettu. Viimeinen on valoa, niin pysyvät edelleen.

Joka tapauksessa onnea

Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenLetzte

Samanlaisia säikeitä

1. AF 447 peruutettu. Mitä tehdä?
    Mukaan Lemi Forum-Travel Brasiliaan
    Vastaukset: 9
    Viimeinen viesti: 6. Kesäkuuta 2009. 14: 29
  2. 18. 28.8 Mitä seuraavasta Rio?
    Mukaan Unregistriert Forum-Travel Brasiliaan
    Vastaukset: 10
    Viimeinen viesti: 15. Elokuuta 2007 10: 19
  3. 4. / 5.02. In São Paulo - mitä tehdä viikonloppuna?
    Mukaan Tuxaua Forum kaupungit ja alueet
    Vastaukset: 4
    Viimeinen viesti: 2. Helmikuuta 2006. 17: 45
  4. 4 X 4 asema?
    Mukaan Frankfrank Forum maastamuutto Brasiliaan
    Vastaukset: 22
    Viimeinen viesti: 25 Päivänä lokakuuta 2005, 12: 23-pm
  5. 4 X 4 asema?
    Mukaan Frankfrank Forum maastamuutto Brasiliaan
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 18. Lokakuuta 2005, 10: 49-am

Tagit

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •