Kukaan kertoo enemmän; Kaikki tuntuu olevan huono tunnelma ja hintataso liikkuu New Yorkissa. Tiedä enemmän tietoja?
Hieman tässä kohdassa Hostelli Tämän on huomannut myös. Maaliskuuta oli edelleen eri. Huono sää on huono Mieliala?
Brasilian Web Forum-Tervetuloa
Brasilia-sivun koko...
liity …simple
Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!
PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!
Kukaan kertoo enemmän; Kaikki tuntuu olevan huono tunnelma ja hintataso liikkuu New Yorkissa. Tiedä enemmän tietoja?
Hieman tässä kohdassa Hostelli Tämän on huomannut myös. Maaliskuuta oli edelleen eri. Huono sää on huono Mieliala?
Oi Yenz!
Etsi voit $-R tietenkin vuodesta helmi-ja maaliskuussa. Yksi, joka on huono tunnelma, on hänen rahaa US$ tai euron pysäköidä... tai liittyy ihmisiä, on näin ollen grumpiness
Hintataso oli maaliskuussa $R paremmin? Tai vain "kova" valuuttojen suhteen? Vaikka... kesällä kohdassa, CoCo kustannusten Barran edelleen 1.50 gelado. Nyt sinds jonka 2.
Jäävätkö
Ursinho
(aamuna aikaisin ensimmäisen kerran ne katolinen hautausurakoinnin massa olisi käy.) (Ja yhtä kohteessa Brasiliassa...)
Kyllä, haluan eteenpäin Rio, mitä on tapahtunut, fly on 7.01.06
uudelleen varten olemassa 6 viikkoa! Mitä antaa minulle päänsärkyä, on
kallista Lennon sitten, siellä oli jälleen Kerossinerhöhung, sanoa
144 Euroa, niin minä 284 euron palkka-, vero- ja Ker.Kommt minulle erittäin
Vihje kanssa VARIG saakka on joku niin 1159,00 Euro.mit LH
kuten München peruskirjan??? Tarkastellaan onko saan mitä edullisempia
Olisin kiitollinen jokaisen TIP! Toivon, että todellinen on takaisin vahvempi.
Tervehdys Cavalo
Hostelbewohner ovat yksi kirkas paikan. Cariocas ovat sinun on virheellinen.Alun perin lähettäjä supergringo
Tervehdys ys
Cavalo Kyllä
Tämä on, jos haluat lentää Lufthansa kanssa. Kuten sanoi puhelimessa ja ehdotti, että Lennon Hanover Rio AirFrance varten alapuolella 900,00 euroa alkaen mukaan luettuna kaikki verot ja maksut. Jos Südamerikaline ei pysty tarjoamaan tätä lennon voit, Rekisteröidy, myydä häntä pidät.
MfG
Günter
Minulla on edellä 9.1. 6 viikkoa lennon Ranska 765, 74, rio Internetissä incl.allem on kirjattu ilmassa
... on oltava Pysäytä hieman ennen leery...
ensimmäinen latino