Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

Sivu 1 / 2 12 ViimeinenLetzte
11 Tuloksen 1-6
Saksan avioeroa Brasiliassa: Hei, toivon joku täällä voi vastata joitakin kysymyksiä koskevat asiakirjat minulle foorumi, kailangan.. .eigentlich gehts vain minun avioeroa Brasiliassa, häät tietoja voitu mutta vaikka foorumi haku löytää mitään konkreettisia. Seuraava: Toivotan minun bras. Naimisiin tyttöystävä Brasiliassa, olen Saksan, Saksan
  1. # 1
    Uusi käyttäjä
    Liity päivämäärä
    06.09.2005
    Virkaa
    3

Unglücklich Saksan avioeroa Brasiliassa

Hei toivon joku täällä voi vastata joitakin kysymyksiä koskevat asiakirjat minulle foorumi, I on häät Brasilia .. .eigentlich gehts vain minun avioeroa tietoja tarvitse mitään betonin voi nähdä mutta vaikka foorumi Etsi.

Seuraava: Toivotan minun bras. Naimisiin tyttöystävä Brasilian, varastopaikan Deutscher erosivat Saksan laillisesti Saksassa, tuomio on lopullinen, Stuttgart, bras jälleen legalized suurempi alueellinen tilintarkastustuomioistuimen legalized. Pääkonsulaatti Münchenissä, ja kääntää valantehnyt Kielenkääntäjä Brasiliassa... .ok …as mennessä niin hyvä... on avioeroa edelleen Brasiliassa tuomioistuin hyväksynyt/tarkistettava jne...??? (on todella puhtaasti Saksan tuomion bras ilman). (Osallistuminen)

Asianajajan ilmoitettiin mukaan tyttöystäväni että minun Saksan avioeroon "olisi tunnustettava tämän tuomioistuimen (tai korkein)", miksi tarvitaan asianajaja ja vähintään 6 kuukauden ajan ja vastaavasti joitakin euroa...I glaubs ei mutta rehellisesti....
    Minulla on vain virheellisiä tietoja...Apua!

• Mainonta

2. # 2
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    31.05.2005
    Paikka
    Rio de Janeiro
    Virkaa
    594

Reden

Niin paljon minä tiedän, tämä ei riitä. On toinen, jos ollut koskaan naimisissa Brasilian naisen kanssa sitten on avioeroon korkeimman tuomioistuimen Brasilia Jos sinulla on ollut erosivat Saksassa kirjataan. Se kestää noin 6-9 kuukauden kustannukset noin 800 euroa ja hulluutta paperityötä.

3. # 3
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    06.03.2004
    Paikka
    Kölnin tai São Paulo
    Virkaa
    238

Standard

minun voi jälleen käyttää Sopimuspohjaisen
    Rivitä, väärä paperi. Miksi? koska se sanoo, vaikka
    sinulla on ollut erosivat kerran siististi, mutta ei mitään tietoja oman
    nykyinen pysyvän voi naimisissa todellakin hyväksyviin kolme kertaa
    on . eli, tarvitset Ehefähigkeitszeugnis, jotka
    nykyinen tavoitteille. osa kääntää, todistettava
    ja tunnistaa ja los menee siellä. näyttelyyn sinun tulee
    oman Sopimuspohjaisen on täysin mahdollista.

4. # 4
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    25.05.2005
    Virkaa
    192

Standard

Hei Jörg.

Tarvitset kuvataan missään tapauksessa lomakkeen avioeroa. Ja se tosiasiallisesti lomakkeessa kuvataan voit täysin kunnossa, minun oli juuri tähän käännetty Saksan jopa aikana. Ongelmana on osittain osut Cartorios mukaan (ehkä myös vaimosi Attorney varten), tiivistetyn epäpätevyyden. Minulle se oli myös tapauksessa, että se oli tuntui Cartorio, Saksan avioeroa olisi edelleen, milloin Brasilia Siunattu on, mikä on yhteensä järjetöntä. Otti sitten todella ne ajan kunnes satunnaisesti viestit-rengas Cartorio siitä, miten juoksi minulle, ensin sanoi luvut, joka on asia.

Niin minun mielestäni tekemäsi ehdottoman oikeuden olemassa vain valitettavasti aina yllätyksiä. Kanssa Cartorio abkären joka tapauksessa aiemmin. Kyllä asianajaja sillä olisi tosiasiallisesti, selittää oikeudellinen tilanne mitä jos tarpeen.

Fofu

5. # 5
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    31.05.2005
    Paikka
    Rio de Janeiro
    Virkaa
    594

Reden

Hei Jörg.

samalla tavalla, kuin se kytkettyyn tyhmyys ja ylimielisyydestä ja maaseudulla ei vain Inkomeptenz.
    Saksassa naimisiin ja meidän avioliitto on ollut rekisteröity brasiliansiche suurlähetystö Berliinissä. Konsuli pyysi meitä rekisteröidä, saimme vain muistion kaikki mahdolliset vaatimukset, Cartorio Rio miten opettaa 2 todistajien todistus de solteira usw.usw.
    Niin uudelleen kutsutaan Saksa-suurlähetystön ei meidän on kaiken ei meillä oli jo naimisissa vain rekisteriin. Takaisin ulos pään Cartorio tyhmä lehmä oli meille ei siellä koska palvellaan on valmis sitten aivan oven.
    Täällä Saksassa voimme lähettää tiedot, jotka oli kaikki pötyä Brasilian suurlähetystö viivästyskululaskun ja kaikki yhden tarvitsisi avioliiton Brasilia Rekisteröidy juuri, joka haluaa tehdä olisi tapahtunut jo Saksassa.

6. # 6
    Frankfrank
    Vieras

Standard

@ Jörg
    Muuttaa Cartorio doch mal.
    Jossa meillä oli tuolloin Cartorio voit vaati meistä, Salli jumittua julkisesti 14 päivän ja konsuli, Saksan konsulaatti meidän avioliitto-projekti oli todistaa meille sitten, joka on ollut mitään vastalausetta. Konsuli ollut koskaan ollut tämä ja keskeytetty, laughing lehtiset. Nyt koska.

Sivu 1 / 2 12 ViimeinenLetzte

Samanlaisia säikeitä

1. Saksan TV Brasiliassa
    Mukaan arminasia Foorumin katsot TV- ja radio
    Vastaukset: 44
    Viimeinen viesti: 5. Syyskuuta 2010, 14: 23
  2. Saksan iptv Brasiliassa?
    Mukaan martinho9000 Foorumin katsot TV- ja radio
    Vastaukset: 4
    Viimeinen viesti: 14. Syyskuuta 2008 12: 02
  3. Saksan radion Brasiliassa?
    Mukaan zeta Foorumin katsot TV- ja radio
    Vastaukset: 30
    Viimeinen viesti: 22 Päivänä heinäkuuta 2008. 12: 58 pm
  4. Avioeroa avioliiton Tanskassa
    Mukaan freddi45 viranomaisten - Oficial foorumi
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: Kahdeskymmeneskolmas. huhtikuuta 2008 13: 38
  5. Saksan avioeroa
    Mukaan Leozinho viranomaisten - Oficial foorumi
    Vastaukset: 4
    Viimeinen viesti: 26 Päivänä kesäkuuta 2005, 23: 47

Tagit

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •