Saksan tietue Brasilia
Kysymys "Uebersetzungsthread" "Viranomaisten"-foorumin kertaa:
What for tilien todistus vaaditaan Permanencia?
Vain normaalin tilien varmenteen (ja käännös) tai bulges yhden kanssa "Todennus-ja Apostille"?
Brasilian Web Forum-Tervetuloa
Brasilia-sivun koko...
liity …simple
Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!
PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!
Saksan tietue Brasilia
Kysymys "Uebersetzungsthread" "Viranomaisten"-foorumin kertaa:
What for tilien todistus vaaditaan Permanencia?
Vain normaalin tilien varmenteen (ja käännös) tai bulges yhden kanssa "Todennus-ja Apostille"?
Oi!
Oli juuri tänään uudelleen Rio lukemassa PF tarkistamaan kaiken, onko minun perma, joten OK. ovat-asiakirjoihin.
-Pyytää poliisi tilien sertifikaatin District Office/asetuksintaihallinnollisinmääräyksinja
-Siirtää 23 euroa vastuussa voit konsulaatti tilille
-Lähettää FZeugnis kanssa self-addressed Kirjekuori
-saada leima, että tämä paperi ei todennusta vaaditaan
-jonka valantehnyt Kielenkääntäjä kääntää (Varoitus: panloko)
sodat
Vielä kysymyksiä?
Guckst voit myös tähän:
http://www.brasilianische-Botschaft....c031_lega.HTML
Onnea haluaa
Ursinho
Voi Kyllä, FZeugnis on voimassa myöntämispäivästä 90 päivää. Eli Haluat esittää oman asiakirjoihin lukemassa PF ennen vanhentumista päivämäärä.
Notarized myös kopio passi (fer tähän tehdä jätä); Kopioi tyhjiä sivuja.
53,83 siirtää (ks. sivu) www.DPF.gov.brCódigo 140066)
Kaikki muu riippuu Perma tyyppi (avioliitosta jne)
Siten se minulle toivottavasti suorittaa. Rio. Jos muuten se voi näyttää uudelleen veeery eri tavoin
On viranomaisten kanssa hauskaa toivoo,
Ursinho
En ole varma onko ymmärrän kaikki. Mikä on, jos olen jo ovat Brasilia Olen? I sovelletaan FZ helposti ulkomailta, se lähetetään Brasilia. Kysymys on tarvitsen vain löyhä tupakanlehtien tai onko minun todennus- ja Apostille. I sovelletaan sekä ulkomailta, tämän mutta kestää ja on kalliimpaa.Alun perin lähettäjä Ursinho4711
Ai soooooooo....
Minun kuvattu Skenaario oli seuraavasti:
FZ d voi hakea, voi toimivaltainen konsulaatti d todennukseen, BRA lentää, kääntää tässä ja antoi sitten PF.
Miten parhaiten toimet, se jos yksi on jo Bra, en tiedä. Etua me vaan myös kertaa.
Abraços
Ursinho
Moikka....
Yksinkertaisesti sign up at your suurlähetystö Brasilia ja kysely....
Saksan suurlähetystö Brasilia: 0xx61-443 7330
Sotien minulle aikaa, joten ei tosin ollut Polizeiliches nauhoittaa, jotka mutta ei todennettu ja oli Ueberbeglaubigt....
Minulla oli on, että aika kutsutaan Itävallan suurlähetystö Brasiliassa ja lähettää sitten asiakirjan voit Brasília kautta SEDEX.... viikkoa myöhemmin suurlähetystö olemassa asiakirjan oli sitten varmennettu ja hyväksytty helposti Polícia liittovaltion....
Tuolloin minulla oli minun Permanencia liittovaltion Belém Tee Para toimitettu....
Hyvä Terveisiä Canoa Quebrada....
Mani, joka on tämän viranomaisen koko sota takana....
www.pousadavialactea.com