Tervetuloa foorumi helposti make Rekisteröidy?
  • Kirjaudu sisään:

Tervetuloa Brasilia foorumi (Suomi).

Brasilian Web Forum-Tervetuloa

Brasilia-sivun koko...

•  » Kysy kysymyksiä ja vastauksia
  •  » Valokuvia, tarkastella ja ladata oman
  •  » Loma tai maastamuutto
  •  » Kirjoita Oma blogi
  •  » Etsi Brasilia Saksassa

liity …simple

Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!

PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!

Näytä kyselyn tulokset: Rio on täysin vaarallisten kaikkialla vain murhaajia ja varkaita!

Osallistujat
124. Ehkä ole äänestää tässä kyselyssä
  • En koskaan mene Rio, paljon liian vaarallinen minulle...

5 4,03 %
  • Halusi minulle vielä, mutta habs vuoksi muuten huolellisesti...

7 5.65 %
  • Riippuu juuri, miten olet asiakirjoja...

40 32.26 %
  • Ei ole kaikkialla että... mutta silti siirtyä...

42 33,87 %
  • Oh mitään järjetöntä, Rio on vaarallinen enempää kuin NY tai Berlin

17 13.71 %
  • Ei ole Cariocas kanssa ongelmia, tiesi ei myös wesshalb.

10 8.06 %
  • Ei on täysin minulle minulle riippumatta... aiheen kiinnostunut!

3 2.42 %
Sivulla 11 18 ErsteEnsimmäisen ... 789101112131415 ... ViimeinenLetzte
107 61 66 Tuloksia
Rio-vaarallisten...?: Zweifelsohne, kaunis Aurinkoista päivää Corcovado kaupungin.... näkymä ole kohokohta on kansallispuisto myös kaunis, hiljainen paikoissa kaupungin, Kultasiipikotingat, jne jne voit unohtaa loput - infernalischer liikenteen yhdistettynä ympäristön pilaantumisen pakokaasujen ja melu. Kaupunki ei ole likainen tosiasiallisesti,
  1. # 61
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    20. 4.2006
    Virkaa
    2.711

Standard Rio, kaunein kaupunki maailmassa?

Ilman epäilystäkään kaunis Aurinkoista päivää Corcovado näkymä on
    tietoja kaupunki, yksi kohokohtia.... ovat myös kaunis, hiljainen kulmat, jossa
    City, Tijuca National Park jne jne voit unohtaa muualle.
    infernalischer liikenteen yhdistettynä jätekaasu ympäristön pilaantumisen ja
    Melu. Kaupunki ei ole likainen tosiasiallisesti, jätteen kehitetään jatkuvasti
    .... Minä olen kallistettuna sanoa, kaupungin on hybridi, kauniisti poistettu ja
    ruma samaan aikaan.

• Mainonta

2. # 62
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    13.10.2004
    Virkaa
    416

Standard

Zitat Alun perin lähettäjä gemic Beitrag anzeigen
    Kaupunki ei ole likainen tosiasiallisesti, jätteen kehitetään jatkuvasti
    poistaa....
    Öh voit tarkoittaa luultavasti turisti-jäljet?

Noin 2 kuukautta sitten se näytti myös ei juuri ongelmitta, ennen Metro station "Siqueira Campos"....
    ja sitten denne ja äskettäin
    Turkishylkeet

3. # 63
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    13.10.2004
    Virkaa
    416

Standard

Ehkä jo nähneet tämän elokuvan, oli 9 Fantastico, joulukuu São Paulo mutta ohjeellinen mieletön väkivaltaa. Onneksi uhreja, hyökkääjät oli ei ampuma-aseita. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=rDDqP8or9pU & NR = 1]YouTube - O Buteco da NET - Agressão à mulher grávida ei Trânsito [/ IMI]
    Turkishylkeet

4. # 64
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    19.07.2006
    Paikka
    Belo Horizonte
    Virkaa
    2.597

Standard

Oi Gente,
    Käytännön kokeen: olivat Uudenvuodenaatto Rio, käytetään tavallista turisti-ohjelma (polku) sunnuntaina Barra, ja uuden vuoden aattona illalla klo COPA auton Lagoa, lopeta pysäköidä Copa (vapaaehtoisesti 5 reais ystävällinen edustajan kaupungin vartijoita maksettu).
    Copa vain ystävällinen matkalla ihmisiä on itse COPA monet vähittäiskauppiaat/myyjän, mutta ei aggressio. Tietueiden varastoinnin neuvoston ulkopuolella 120 200 reais 4-taulukkoa (edessä) kohti, mutta koska syyskuuta 18,00, sitten kirjoittaa vain varaus, täynnä. Hauskaa tili on testattu, kertaa oli mitä hinta vielä, niin 300-350 reais. Uusi lasi-pavilions se on vielä vapaata taulukoiden 300-500 reais. Meillä on meille myöntää ranta otto-Plaza ennen kappaletta, jakaminen käytöstä, köydet ja kannen kohden 10 reais. Näin ollen meidän olivat säästyneet palvelun toimittajilta ja pian ennen keskiyötä käyttöön standardin julkisivu rahavirrat. Tuntuu meistä olisi erittäin varma mutta ei paljon katoaa oli. Piilotettu LuottokorttiPenaali 50 reais metallirahojen ja 50 todellinen Huomautus sukka hätätilanteita varten. Meillä oli kanssa meidän Halvat Digi 500000 muiden myös.
    Keskiyöllä se oli hyvin täytetty, sitten meidän rengas, mutta ei Scrum lähellä elimelle ulkopuolella. Vain hauska, iloinen ihmisiä. Ilotulitusvälineiden alkoi clap Thunder kaikki 5 ampumatarvikkeiden alusten - 2 minuuttia liian aikaisin ilman countdown. Se kesti 17 minuutin, mikä voisikaan unohtaa viimeinen 5, siellä on ollut vain taantua Einzelfeuer alkaen. Vain Behelligung tänä iltana, Halvat champagne trombi naapureita, mutta Kuka haluaa bitch jo.
    Ennen 1 am 2 miljoonaa kävijää ensimmäisen miljoonia oli jälleen, miten takaisin. Olemme hieman Suhtaudu myös. Koti Lagoa ja sieltä ilman coloring jälkeen Barran autolla.
    Päivä, olemme nähneet kertomusten Deutsche Welle Rio, oli täysin puolueettomia. Epäoikeudenmukaista, että Brasilian nosti 6 paikalliset, jotka ovat kärsineet hieman loukkaantumisia "Balas perdidas", hiekka, Copa edelleen raportin, Berich, kaikki juoksi, mutta jo taas yhdessä koipi-reisipala (?).

Luulisin, että aikoina suurempi väkijoukkoja ja oli ongelmia keskeinen vaihe alalla, mutta kuka on menossa, tietävät, mitä yksi da sallii itsensä. Ja jotka hieman humalassa kotona 5 iltapäivällä aikaan etsitään oli varmasti myös riski. Mutta nro riskien ei hauskaa.

Tämä oli Rio, Réveillon: n turvallisuudesta (Touristic-) 2008.

Tiradentes

I olet äänestivät: minä tiedän, että se on ei ilman riskiä, mutta vielä go (tai änlich)

5. # 65
    Kokeneen käyttäjän
    Liity päivämäärä
    13.10.2004
    Virkaa
    416

Standard

suojauksen tilanteen Carioca Reveillion 2008
    Jornal Hoje - Matà © ria
    Turkishylkeet

6. # 66
    Uusi käyttäjä
    Liity päivämäärä
    16. Maaliskuuta 2008
    Virkaa
    2

Standard Ei ole Rio turvallista?

I (31j, m) lähetetty matka Rio huhtikuussa. Nyt, kun olet lukenut tämän foorumin, minulla on epäilyjä onko tämä oli niin fiksu...

Ulkoasun, koska käytännössä, jos haluat erittäin varovainen ja hänen asunto (COPA) osoitteessa kestää radio-taksi välittömästi illan discotheca ohjeen (mahdollisesti yrityksessä) jälkeen.
    Niillä on pelko, suoraan ennen ohje tai mugged nocturnal taksimatkan ja laukaus on aikana?

Taksit ovat oikeassa ohje etupuolella tai on vain street ja 5 minuuttia pidempi voi istua guns kallo vaaraa?

Se auttaa, jos sitten Kerro hän olisi maantie- ja aseman hyvin nopea, keskellä taksi-ohjain ei punainen, säilyttää ja sulje kaikki ikkunat ja ovet?
    Ehkä voin minulle taksissa takapenkillä oli vähän ankka, sitten pallot lentää aikaisemmin pikemminkin minulle tai os bandidos ajatella mahdollisesti taksi ei täytetä. Täsmälleen: Taksi-ohjaimen olisi myös occupado valaisimen käytöstä (on että Rio taksit lainkaan?).

Olisi valmis ehkä aiemmin edelleen säilymiseen koulutusta, asianmukaiset naamiointi koulutuksen lisäksi rokotusten - mukaan lukien lihan selvitystilaan itse käsittelyn kaikki TRIPS sairaala - joskus tallentaminen yksi elämä. Ehkä otan minkäänlaista hyvä sairaalan kuvaus lisäksi kopioon passin hätätilanteessa taksi-ohjaimen.

Mitä se merkitsee selvitystilaan Portugalin gunshot ja flesh haavojen?

Olisi hieman enemmän kustannuksia, 4-5 henkivartijoiden, joka aina tiiviisti ympärille minulle - vilkas pallo-puolustus solki quasi varaa. On kuitenkin myös vähän epämiellyttävä Walk. Ja jos joku ne heittää käsi kranaatti, se myös enemmän...

Mistä löytyy varmasti Rahat, ilman oikeutta olla ampui?

Voi jumittua ei vain merkin ympärille minulle: "Dummer matkailija valmis antamaan rahaa, mutta ota Älä Ammu"?

Mielestäni vakavasti noin hetkellä whiz minun Rio loma - ei stornierbarer huolimatta varaus...
    Olen hieman tyhjäksi!

Valitettavasti liian myöhään ilmoitti minulle - ajattelin Rio olisi "Normaali" kohde.

Mutta on tärkeämpää kuin kaunis loma - eli elämäni!

Ja jos niin se todella, on kuvattu tässä joitakin, sitten se ei yksinkertaisesti syytä minulle.

Ohhhhhh SHITTT...Olen nyt todella turhautunut!

Joku ostaa täältä lippu minulle?

Samanlaisia säikeitä

1. Kohteessa Rio: Botafogo on Kuinka vaarallista?
    Mukaan Rio_de_Janeiro Forum sisäpiirikaupoista vihjeitä
    Vastaukset: 66
    Viimeinen viesti: 13. Heinäkuuta 2010. 06: 12
  2. Kielen kurssin Rio (liian vaarallinen)?
    Mukaan Unregistriert Forum kaupungit ja alueet
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 16. Joulukuuta 2007, 15: 27
  3. Rio on todella sooo vaarallinen?
    Mukaan Anonymous Forum-Travel Brasiliaan
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 27. Elokuuta 2004 19: 20
  4. Kuinka vaarallista on vapaapäivä Rio nyt?
    Mukaan moreno35 Forum-Travel Brasiliaan
    Vastaukset: 16
    Viimeinen viesti: 25. Heinäkuuta 2004. 17: 17

Tagit

Forumin säännöistä

• Sinun on ei sallita, kirjoittaa uusia teemoja.
  • Sinun on ei sallita, vastata virkaa.
  • Sinun on ei sallitaLadata liitteitä.
  • Sinun on ei sallita, jos haluat muokata viestejäsi.
  •