Hei kaikille!
Jolla on kokemusta hengen parantajana João de deux? Kuka oli paransi? Kuka oli savustettu silmä ongelmat (verkkokalvo)?
Kiitos etukäteen kaikki kirjaimet!![]()
Brasilian Web Forum-Tervetuloa
Brasilia-sivun koko...
liity …simple
Kyllä! Haluan rekisteröityä nyt!
PS.: Rekisteröityjen jäsenten foorumi on vapaasti!
Hei kaikille!
Jolla on kokemusta hengen parantajana João de deux? Kuka oli paransi? Kuka oli savustettu silmä ongelmat (verkkokalvo)?
Kiitos etukäteen kaikki kirjaimet!![]()
No otaksun, kellonaikoja, jotka Pyhä Henki on täytetty hänen. Tämän vuoksi hän kutsuu henki, itse nyt.![]()
Hei Phoenix1966,
Hän on oikea: João Teixeira da Faria tai myös
João de Deus
Löydät joitakin kirjallisuus ja muiden tietojen perusteella Saksan
Web-sivusto:
http://www.staette-der-Heilung.de/
Toimijoiden on kuitenkin absoluuttinen tuulettimen João ja näin ollen
varmasti ei neutraali.
Olen henkilökohtaisesti usko minun kanssakäyminen maanmies ja saisinko toimimaan myös ei häneltä.
Brasileiro
Hei Phoenix1966,
maapallon keidas matkanjärjestäjien järjestetty matka João de Deus. Lue sattumalta niiden uusien loma lajikeluetteloon 2004 että. Mikä aika lähettää sähköpostia ja pyydä Heilerfolgen. Sinun täytyy tietää, mutta paljon jos ne järjestää trips hänelle. Ei voi arvioida kokonaisuudessaan on kuitenkin miten neutraali.
Web-osoite on: www.Earth-Oasis-Travel.de , on kuitenkin vain 2003 nähdäksesi, João de Deus matkat vielä ole tarjottuja matka-ohjelman.
Saat lisätietoja myös Katso: Tel. 0221 / 9128888 tai Info@Earth-Oasis-Travel.de
Ehkä se on Ohje, mitä Kyllä
Heippa.
Gabriele
MoiAlun perin lähettäjä Brasileiro
Tässä on enää usko tai usko sitä, liian monet ovat healings, ylös tähän asti tapahtuneet kymmeniä tuhansia siirtyminen. Se kuitenkin on että ei kaikille, jotka vieraillut tämä paikka on savustettu, koska terveys on ja pysyy lahjan Jumala, mikä voi olla ei-ostettujen tai pelkästään saapumisen paikka ansaittu.
Omasi Ystävällisin terveisin,
Alex