Oi gente!
Har faktisk lige et hurtigt spørgsmål. Har forsket i Forum og ved konsulatet efterspurgt, desværre uden held. Det er derfor, jeg forsøger det bare en gang her! Jeg vil gerne i Tyskland det permanente visum for familiesammenføring anvendelse til min brasilianske kone i Brasilien at leve og arbejde.
Ifølge http://berlim.Itamaraty.gov.br/de/FA...C3%BChrung.XML er blandt andet disse nødvendige dokumenter:
-Oprindelige af angivelsen af forpligtelser for Unterhaltsleistungund at kravene opholdstilladelse til udenlandske ægtefælle: legalisering af signaturer kræves.
-Registrering certifikat (kræves legalisering) ansøgeren (...) har bopæl inden for den konsulære sektion ambassade, oversat af en edsvoren oversætter jurisdiktion. Originalen certifikat af registrering skal være Afslut på forhånd af den kompetente tyske myndighed. Indtil da er legalisering i ambassade Brasilien muligt.
Vi har dokumenterne hvor alle kun hidtil uden legalisering.
Spørgsmålet ville være, hvis den brasilianske ambassade i Berlin kun legaliseret dokumenter (én gang sende og derefter få tilbage) og jeg kan anvende visummet derefter kun personligt. Eller du kan med dokumenterne, ambassade og som gøre alt på én gang (legalisering + ansøgning)
Afsnittet konsulære havde kun flere gange understreget dokumenterne, der skulle være fuldstændig, men mit spørgsmål har de ikke reageret.
Ich freue mich auf eure Antworten... Vielleicht meld ich mich ja auch mal an!
Steffen

Svare med tilbud