Morgen, kære Fællesskabet,
tænke efter Betim, Contagem MG til. Og se app eller hus. Tilbud på nettet er sparse.
Har du tip?
Det glæder mig at læse dig.
WB
Velkommen til Forum af Brasilien Web
... overalt i Brasilien på en side
JOIN …simple
Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!
p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!
1Tak
Morgen, kære Fællesskabet,
tænke efter Betim, Contagem MG til. Og se app eller hus. Tilbud på nettet er sparse.
Har du tip?
Det glæder mig at læse dig.
WB
Alle sagt, der ikke fortæller mig. Derefter kom en derefter, som ikke vidste, ikke fortæller mig.
Og han derefter havde gjort.
Da du søgte fra ja reelle skønheder du.
Glemme Betim straks, da intet men industrien og favelas er let. Gælder også for Contagem, har men et par "moderne" Bairros, VSØ én brønd med Google Earth, hvor alle MRV nye byggeklodser eg gerne Jardim Riacho er brolagt til Pedras. Og du er i det mindste noget hurtigere i BH.
Ville en lejlighed der, men kun med en "Contagem eksperter" udseende, fordi nogle Bairros ser ok, men farlige for svin (en ven fungerer i Cotagem og pendler fra BRA). Vil anbefale men snarere vestlige BRA, Jardim America osv
Hej Washburn
Hvem flytter til Contagen eller Betim har normalt en grund, gå ingen der frivilligt. Jeg ved, at kun af mine besøg der på Indutrieunternehmen i to byer, Boligareal fordi leverandører sidder en flok havde. Min tidligere plakater kan kun aftaler andet.
Ville være så interessant at wisssen, hvor du skal der altid ud. Til spørgsmål byen manden person eller land. Hvis behøver være ikke byens kan også være en "landsby" eller hotel på højre side af byen. Da man skal se derefter. Også, hvor meget penge du ønsker at bruge.
Hilsen
Tiradentes
Hej, og tak for svarene.
Har mindede om i dag eftermiddag mig jeg kenne-var så grusomme, Contagem og Betim, som jeg har erstattet det sandsynligvis.
Fordi jeg vil arbejde, men der en app eller Parlamentet bør være temmelig tæt på der. Noget som dette I Metro kan drive?
Hvor længe tager Metro faktisk ved Estação centrale BH til Contagem? Jeg faktisk lyst ikke morgen og aften i timer i Brufsverkehr at stå.
Hvad er sandsynligvis Schlauste?
Hilsen
WB
Alle sagt, der ikke fortæller mig. Derefter kom en derefter, som ikke vidste, ikke fortæller mig.
Og han derefter havde gjort.
Sikker på, du ikke har timer pendling. Og Betim/Contagem er blot så abysmally grimme, fordi selv, mister "mindre tid i trafikken" klart vægt. Havde selv gange kort overvejer at flytte fordi min kone i Betim fungerer til Contagem, men har det igen temmelig hurtigt til denAkten.
Søge du hvad i vest til BH hvor du derefter forholdsvis hurtigt på Anel / via Expressa/AV. Amazon er. Min kammerat bor væk i år et par blokke fra CR. Machado og pedelt derfra. Sidste år efter bemærkelsesværdigt flyttes, et par blokke fra Ouro Minas Palace og er i 5 min. om Anel.
Geändert von sefant (26. January 2012 um 23: 37 (Ur)