Oi gente,
Hvem har erfaringer med hensyn til udstedelse af en arbejdstilladelse af det brasilianske arbejdsministerium?
Denne arbejdstilladelse er en forudsætning for ydelse af den tilsvarende visum gennem konsulat (i min sag Frankfurt).
Jeg bemærkede, at den brasilianske arbejdsgiveren skal give tilsvarende anvendelse på arbejdsministerium. De fleste af dokumenterne, skal dette oprette og indsende til ministeriet sammen med ansøgningen. Fra min side skal jeg bidrage men følgende dokumenter (mindst jeg samle, kravene for tildeling af tilladelse til at arbejde på det officielle websted for ministeriet på arbejdskraft og ved info her i forummet):
-Kopi af passport
-Uni grad
-Referencer
Disse dokumenter skal være legaliseret på forhånd af den brasilianske konsulat og rykke kursus flere certificeringer er nødvendige.
Vedrørende University graden af processen er faktisk klart for mig første forudgående certificering af det internationale kontor for universitetet og derefter certificeret ved Bezirksregierung Arnsberg (NRW) og derefter godkendelse af administrationen af Köln, føderale kontor og derefter endelig konsulat for legalisering.
Kopier af en Passport-konto jeg forlade en notars registreret med konsulatet godkende og legalisere bagefter ved konsulatet.
Vanskeligere jeg gør mig imidlertid med certificering af henvisninger? Hvem certificerer disse, også notaren eller Handelskammeret eller en anden person? Har erfaring, fordi en person?
Det andet spørgsmål, som åbner op for mig er der oversættelsen af dokumenter. Hvornår og hvor er dokumenterne, der oversættes? Før legalisering her i Tyskland eller efter en legalisering af konsulat i Brasilien før du sender dem til arbejdsministerium?
Det tredje spørgsmål er, hvilke dokumenter der kræves desuden ovenfor omhandlede af arbejdstagerens normalt fra ministeriet for arbejdskraft til 3? Brug for certifikatets regnskabsafslutning, registreringsattesten, fødsel certifikat, fotos eller noget andet?
Processen for udstedelse af arbejdstilladelser er kendt. Jeg henviser til udstedelsen af visum gennem konsulat i Frankfurt. Den nødvendige dokumentation er tilgængelig på Ja, websted for konsulatet.
Tak og bedste ønsker

4Tak

Svare med tilbud
Emne starter