Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 1 af 12 1234511 ... SidsteLetzte
Viser resultatet 1 til 6 af 67
Like Tree4Tak
Proces problem arbejdstilladelse Brasilien: Oi gente, som har erfaringer med hensyn til tildeling af et værk tillade af det brasilianske arbejdsministerium? Denne arbejdstilladelse er en forudsætning for ydelse af den tilsvarende visum gennem konsulat (i min sag Frankfurt). Jeg bemærkede, at den brasilianske arbejdsgiveren skal give tilsvarende anvendelse på arbejdsministerium. Hvis du vil gøre dette, skal de fleste af dokumenterne, der
  1. # 1
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    af 28.10.2003
    Sted
    São Paulo
    Stillinger
    253

Standard Proces problem arbejdstilladelse Brasilien

Oi gente,

Hvem har erfaringer med hensyn til udstedelse af en arbejdstilladelse af det brasilianske arbejdsministerium?

Denne arbejdstilladelse er en forudsætning for ydelse af den tilsvarende visum gennem konsulat (i min sag Frankfurt).

Jeg bemærkede, at den brasilianske arbejdsgiveren skal give tilsvarende anvendelse på arbejdsministerium. De fleste af dokumenterne, skal dette oprette og indsende til ministeriet sammen med ansøgningen. Fra min side skal jeg bidrage men følgende dokumenter (mindst jeg samle, kravene for tildeling af tilladelse til at arbejde på det officielle websted for ministeriet på arbejdskraft og ved info her i forummet):
    -Kopi af passport
    -Uni grad
    -Referencer

Disse dokumenter skal være legaliseret på forhånd af den brasilianske konsulat og rykke kursus flere certificeringer er nødvendige.
    Vedrørende University graden af processen er faktisk klart for mig første forudgående certificering af det internationale kontor for universitetet og derefter certificeret ved Bezirksregierung Arnsberg (NRW) og derefter godkendelse af administrationen af Köln, føderale kontor og derefter endelig konsulat for legalisering.
    Kopier af en Passport-konto jeg forlade en notars registreret med konsulatet godkende og legalisere bagefter ved konsulatet.
    Vanskeligere jeg gør mig imidlertid med certificering af henvisninger? Hvem certificerer disse, også notaren eller Handelskammeret eller en anden person? Har erfaring, fordi en person?

Det andet spørgsmål, som åbner op for mig er der oversættelsen af dokumenter. Hvornår og hvor er dokumenterne, der oversættes? Før legalisering her i Tyskland eller efter en legalisering af konsulat i Brasilien før du sender dem til arbejdsministerium?

Det tredje spørgsmål er, hvilke dokumenter der kræves desuden ovenfor omhandlede af arbejdstagerens normalt fra ministeriet for arbejdskraft til 3? Brug for certifikatets regnskabsafslutning, registreringsattesten, fødsel certifikat, fotos eller noget andet?

Processen for udstedelse af arbejdstilladelser er kendt. Jeg henviser til udstedelsen af visum gennem konsulat i Frankfurt. Den nødvendige dokumentation er tilgængelig på Ja, websted for konsulatet.

Tak og bedste ønsker
    Spiste logo
    Pezinho

• Reklame

2. # 2
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    første
    Sted
    São Paulo
    Stillinger
    1,030

Standard AW: Behandle yder arbejdstilladelse Brasilien

Mojn Pezinho

Skal: Undertegnelse af det selskab, der er registreret i de respektive register over virksomheder, der har undertegnet. Efter notarization af publicus. Derefter legalisering braslianisches konsulat/ambassade.

Oversættelse ved braslianisches konsulat/ambassade legalisering. Helst her i BR, som billigere. Der er en liste over officielle lyser oversættere i São Paulo og miljø på tysk konsulat i São Paulo, via internettet. Prima til prissammenligninger.

At skal være legaliseret passet udgangstoldstedet, er nyt for mig. Som altid en Kopies af passport har udlånt mig her i BR som copia autenticada.

For dokumenterne / dokumenter for arbejdende ferie visum bør du læse her: http://www.MTE.gov.br/trab_estrang/G...cedimentos.PDF

Firmaet i BR bestilt en Depachanten for behandlingen af ansøgningen om arbejdet, der tillader normalt. Det kan give altid meget præcis oplysninger hvilke dokumenter i detaljer er påkrævet.

Spiste logo og held og lykke her!

Vincent
    Redigeret af Vincent (til 7 September 2010) 12: 55 pm (Ur)

3. # 3
    Erfaren bruger
    Emne starter

Sammenføje dato
    af 28.10.2003
    Sted
    São Paulo
    Stillinger
    253

Styklisten dia Stefan.

Først tak for dit svar. Hjemmesiden MTE er kendt. Havde spurgt mig der ifølge kravene. Selskabet vil har eller ansætte en person, der understøtter denne proces og håber, at det giver mig en samling af nødvendige dokumenter til. Siden, men med sikkerhed, certifikat af eksamensbevis og skal kræves, jeg ønskede at starte schonmal herved at fremskynde processen.

OK, forstå. Derefter vil de legaliserede dokumenter efter Brasilien Send dem der oversættes og derefter vedlægges ansøgningen for arbejdstilladelsen kan.

Mavesmerter gøre mig snarere referencer. På min sidste arbejdsgiver, HR direktør og chefen for afdeling har underskrevet, og jeg tvivler på, at deres signatur i handelsregister er registreret. Ved min nuværende arbejdsgiver underskrev jeg kun en Zwischenzeugnis, men også kun ved HR og afdelingsleder. Er notaren godkende dog at mig? Nu har jeg til den gamle arbejdsgiver så udstede et nyt certifikat med undertegnelsen af den administrerende direktør til mig? Desuden kan jeg en yderligere Zwischenzeugnis af min nuværende arbejdsgiver (har ja stadig ikke annullerede) exhibit kan også med undertegnelsen af direktionen, men det vil tage uger indtil dette er igennem her. Hvad PRfaktisk üft notaren? Han griber en relevante uddrag fra Handelsregister og sammenligner?
    Spiste logo
    Pezinho

4. # 4
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    første
    Sted
    São Paulo
    Stillinger
    1,030

Mojn Pezinho,

Der skal sandsynligvis eller du nye certifikater udstedes. Notaren verificeres med selskaber om de / underskrifter til signatur på vegne af selskabet ret / blev. Det er et problem, hvis notaren personligt kender underskrifter. Derefter signatur i tilstedeværelse af notaren skal udføres og underskriverne skal have i overensstemmelse hermed.

Men måske omhandlede ved du hun prokura personer og fik lov til at underskrive for virksomheden ifølge handelsregister.

Zwischenzeugniss er normalt tilstrækkeligt. Det er afgørende, hvad embedstid på certifikatet er dokumenteret og hvad tid kræves af Ministerio de trabalho. I deres tilfælde, er der én eller to år?

Spiste

Vincent
    Redigeret af Vincent (til 7 September 2010) 14: 26 (Ur)

5. # 5
    Erfaren bruger
    Emne starter

Sammenføje dato
    af 28.10.2003
    Sted
    São Paulo
    Stillinger
    253

Hej Stefan,

i mit tilfælde er det 1 års erhvervserfaring.

Derefter begynder jeg gange at finde ud af om underskrifter i handelsregister er registreret, de mindst har underskrevet med elproducenterne. Lad os se, hvordan jeg gøre. Livet kan være så let.

Kun certifikater er anerkendt eller en arbejdskontrakt (hun havde undertegnet den administrerende direktør) nok? Jeg ikke gætte gange, da dette intet siger om den faktiske periode af beskæftigelse.
    Spiste logo
    Pezinho

6. # 6
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    første
    Sted
    São Paulo
    Stillinger
    1,030

Mojn Pezinho

....En comprovação da Qualificação e Experiência profissional deverá Servi feita pela entidade requerente por meio de eksamensbeviser, certificados ou declarações entidades nas quais o estrangeiro tenha desempenhado atividades demonstrando o atendimento de til dos seguintes
    Requisitos.... se: http://www.MTE.gov.br/legislacao/Res...0081016_80.PDF

Ifølge min fortolkning, skal være allerede en skriftlig erklæring i en lignende form som en skal / aktivitet påvisning. Arbejdskontrakt er ikke tilstrækkelige, jeg tror. Kontrakten omfatter tarball også ikke en detaljeret beskrivelse af batchjobbet og også vil blive underskrevet før arbejdsforholdet. Et bevis for aktivitet eller skal indeholder en detaljeret beskrivelse af de opgaver, der udføres og også den faktisk udøvet periode.

Spiste Vincent

Side 1 af 12 1234511 ... SidsteLetzte

Lignende tråde

1. Brasiliansk post - længde til spørgsmålet?
    Ved GastimBW i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 1
    Sidste indlæg: 29 Juli 2008. 16: 29
  2. Permanencia proces
    Ved cerveijera i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 5
    Sidste indlæg: 11. Juli 2008. 01: 45
  3. endelige dato til ægteskab efter tildeling af visum?
    Ved jana i Forum ægteskab og familie
    Svar: 2
    Sidste indlæg: 1. Februar 2008. 14: 04
  4. Bopæl tillade og arbejde tilladelse!
    Ved dinadea i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 2
    Sidste indlæg: 17 September, 2006, 21: 24

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •