Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Viser resultater 1 til 4 af 4
Berlin, vi kommer....: Hej, tillykke med fødselsdagen min kone (brasiliansk) vi ønskede at behandle os en 3-dages tur til Berlin. Da selv jeg som en indfødt tyske fra deep South West har aldrig været i Berlin, ved jeg, fra mig naturligvis ikke så godt der. Ja er ikke noget problem ved massen af oplysninger at finde steder af interesse
  1. # 1
    Brugeren
    Sammenføje dato
    VA.
    Stillinger
    43

Standard Berlin, kommer vi....

Hej

Tillykke med fødselsdagen min kone (brasiliansk) vi ønskede at behandle os en 3-dages tur til Berlin. Da selv jeg som en indfødt tyske fra deep South West har aldrig været i Berlin, ved jeg, fra mig naturligvis ikke så godt der.

Ja er ikke noget problem i massen af oplysninger på internettet til at finde steder af interesse. Men vi vil også gerne endnu en gang spise en god Rodizio, fordi det er vidt og bredt ikke brasilianske restaurant med os. Sikker kan du anbefale fordi os et eller andet sted i Berlin??

Måske også et lager, som solgte brasiliansk mad? Nemlig, jeg går glip af en god feijoada.

Tak nogensinde.

Michael

• Reklame

2. # 2
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    11. Oktober 2008
    Sted
    Berlin
    Stillinger
    256

Standard AW: Berlin, vi kommer....

Oi Arminius68 aka Michael.

ved Rodizio, er restauranter kendt mig på tidspunktet 2. Når "Brasil Brasiliero" på dæmningen ko og derefter der er stadig "Villa Rodizio" i Prenzlauer Berg (Milastrasse).
    Jeg har ikke test desværre stadig både, klubberne få men virkelig gode anmeldelser på relevante kendte sider. Begge restauranter opretholde deres egne websteder, så du kan informere du der tættere.Bare googled.
    Dette er en simpel men meget god restaurant "Café do Brasil" på Mehringdamm i Kreuzberg. Restauranten er oversvømmet ikke tour. Der opfylde mange Brasis og beboere i nabolaget.
    Fødevarer er meget velsmagende, Caipis med bedst jeg har haft, uden for Brasilien, og at ikke blot min udtalelse. Det er normalt velbesøgte netop i weekenden og til senere timer, hofterne swinging undertiden. Vi er der til med venner. Det er også ikke så mini-state designet, passer det let. Denne restaurant opererer også sin egen hjemmeside. Som langt som jeg ved, men tilbyder ingen Rodizio, jeg er men ikke sikker på.
    Have det sjovt i Berlin.

Mfg Daniel
    Ændret ved amozinho1974 (omkring 8 September 2010) 11: 30 (Ur)

3. # 3
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    første
    Sted
    São Paulo
    Stillinger
    1,030

Villa Rodizio
    Milastraße 2, 10437 Berlin (Prenzlauer Berg)
    Elegant art nouveau villa giver indstillingen for et måltid i en speciel type: når den brasilianske Rodizio, kødet direkte fra den store Rotisserie lander på den...

Botequim Carioca
    Linje vej 160, 10115 Berlin (Mitte)
    „DAS Botequim er den brasilianske version af Eckkneipe“, siger ejeren Victor Rodrigues.

Copa brasilianske deli
    Motzstraße 17, 10777 Berlin (Tyskland)
    Interessant ændring for den lille appetit mellem måltider.

Più Paulista
    Samaritan vej 40, 10247 Berlin (Friedrichshain)
    De to brasilianske søstre Daniela og Debora bringe lidt Sao-Paulo-flair i det nordlige nabolaget i Friedrichshainer.

Brasil Brasileiro
    Kurfürstendamm 151, 10709 Berlin (Wilmersdorf)
    En imponerende Samba Vis, at et glas Caipirinha og en stor buffet med flere forretter, grøntsager og 16 slags kød: hvordan en aften på Brasilien ser ud...

fundet ved: Nøgleordssøgning | Tip Berlin

4. # 4
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    07.01.2006
    Sted
    Berlin
    Stillinger
    145

Så er Brasil Brasileiro helt acceptabelt for en Churrascaria i Tyskland. Jeg mener, det er prissat omkring 25€. Passer let på, at du er fyldt med kylling, Tyrkiet og pølser, men spørger blot til lår omslag!

Og ellers jeg lægge min hånd til Botequim Carioca i ilden. Der er uden tvivl den bedste caipirinha i byen. Feijoada lørdag også ikke bør du savne dig. Og Petiscos er også gode. Så, uden tvivl med en stor margen den bedste brasilianske lagre i byen. Og hvis jer da gør en besøg Livraria i indgangen str.!

Og Café har været yderst do Brasil. Jeg bor der omkring hjørnet og fødevarer er ser længere i Tex Mex og jeg har haft der har aldrig været en god caipirinha. Ellers dickbäuchigen tyskerne hænge rundt der, det er ´ ne Brasileira har fisket. Jeg mener, det er ikke længere besøg værd!

Så, slukket i Botequim Carioca, fordi de andre lande er lige falske! Der er alle pra gennemgår saudades!

Divirtam-se em Berlim!
    Ændret ved Kunga (omkring 27 September 2010) 17: 04 (Ur)
    Deixa en vida mig levar...

Lignende tråde

1. Svar: 0
    Sidste indlæg: 25 April, 2011, 09: 26
  2. Rio - vi er... søger hjælp til orientering
    Ved pollyrolly i Forum byer og regioner
    Svar: 3
    Sidste indlæg: 2. Juli 2010. 02: 48
  3. Cops come
    Ved Männlein i Forum sport - Esporte
    Svar: 7
    Sidste indlæg: 23. Oktober 2007, 20: 32
  4. flyvning: berlin-porto alegre-salvador-berlin
    Ved ise i Forum rejse til Brasilien
    Svar: 4
    Sidste indlæg: 16. Oktober 2004, 06: 37

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •