Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 3 af 6 ErsteFørste 123456 SidsteLetzte
Vis resultaterne 13 til 18 34
Like Tree7Tak
Emigranter, som artikel mangler du i Brasilien??: oprindeligt blev bogført ved macaco i dag var også igen på denne supermarkedet og fik to flasker af Weltenburger en brasiliansk ven og jeg købte jeg elsker øl fra teresopolis et par flasker af Terezopolis! Oi Macaco, Weltenburger... du normalt denne øl fra denne kloster på Danube gennembrud, der ligner
  1. # 13
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    19.07.2006
    Sted
    Belo Horizonte
    Stillinger
    2.597

Standard AW: Udenlandske hjælpearbejdere, nogle artikler, mangler du i Brasilien???

Zitat Oprindeligt blev bogført ved macaco Beitrag anzeigen
    I dag jeg var også endnu en gang i denne supermarked og to flasker af Weltenburger Boligareal en brasiliansk ven og købte for mig et par flasker af Terezopolis Jeg elsker øl fra teresopolis!
    Oi Macaco,
    Weltenburger... du de fleste denne øl fra denne kloster på Danube gennembrud, der så ser gerne på billedet dernede. Hvor gør du for noget sådant i Brasilien.

Hilsen
    Tiradentes
    Miniaturansicht angehängter Grafiken Miniaturebillede af vedlagte grafik Auswanderer, welche Artikel vermisst Ihr in Brasilien ???-11-weltenburg-b-060kl.jpg  
    Ændret ved Tiradentes (til 6 September 2010) 23: 21 (Ur)

• Reklame

2. # 14
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    April 23, 2008
    Stillinger
    204

Standard AW: Udenlandske hjælpearbejdere, nogle artikler, mangler du i Brasilien???

Weltenburger... du de fleste denne øl fra denne kloster på Danube gennembrud, der så ser gerne på billedet dernede. Hvor gør du for noget sådant i Brasilien.
    http://Brasil-Web.de/forum/31781-Bra...ES-bier-4.html

"Nu alle brasilianere nyde af reelle Weltenburger kloster øl komme – brygges ifølge de strenge retningslinjer for den bayerske Reinheitsgebot."

Weltenburger kloster øl Awards licens til Grupo Petrópolis

3. # 15
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    April 23, 2008
    Stillinger
    204

Zitat Oprindeligt blev bogført ved Ursinho4711 Beitrag anzeigen

.BTW: den bedste Apfelstrudel, den bedste pølse, den bedste pizza, 1a Leberkäs: alt i Rio og umzu fundet! Øjne på...
    For den Apfelstrudel og Leberkäs, ville jeg være taknemmelig til adresse.

4. # 16
    Moderator
    Sammenføje dato
    29.03.2004
    Sted
    Rio/Saarland / Swabia
    Stillinger
    4.392

Zitat Oprindeligt blev bogført ved Tiradentes Beitrag anzeigen
    Denne øl ligesom i billedet ned under [...]
    Øl? Jeg ser ingen øl... hvor er øl

er gang, jeg får tilbage Br...
    Rio de Janeiro er en beskidt by...

5. # 17
    Brugeren
    Emne starter

Sammenføje dato
    31.03.2010
    Sted
    Salvador da Bahia
    Stillinger
    34

Så helt ærligt, jeg har irriteret mig helt om bogføring af Hebinho, og allerede må spørge mig om du er kommet i dag til morgen bare med forkert-footed eller i dag, nat har bestået du en andre lus i leveren.

Første, vidste jeg ikke, at dette emne har allerede flere gange nævnt ved. Hvis du ser på min brugerregistrering du vil derefter du bemærke at jeg 2010 registreret, linket på emnet Fødevarer, manden selv i Brasilien make-up off kan , blev skrevet i maj 2008.

I, bortset fra har her ingen ZDF og også gøre ikke glip af det, lad mig vide om ntv...

Men godt, seis pegede på, du har naturligvis ret, jeg skal gennemsøge arkiverne før en spørge...

Dine erklæringer efter forfaldsdato „Lebensnotwendig“, „besser ved hjem igen hjem bleiben“, „schnell fliegen“ finder jeg simpelthen latterligt. Jeg talte ikke „Lebensnotwendigen ting, lige så lidt som jeg talte, fødevarerne der her ikke god eller være noget godt. Intet af denne art er gået på mit tastatur. Jeg talte også of tears om enhver ting, som jeg har ikke her, men blot om cravings der nogle gange bare mig fast i.

Men som et godt eksempel, vi kunne kalde da sandsynligvis et supermarked fødekæden, at eksport til Portugal brasiliansk mad. Hvorfor fordi faktisk??? , men din udtalelse er ikke nødvendigt! , trods alt dette supermarked kæden gør salg gigant et år, og jeg kan garantere dig, alle gange meget små startet og den, der fik idé at, bare denne „Gelueste af brasilianere at dække leben“ er i Portugal i dag en rig mand.

Jeg ville gerne også hvorfor jeg startede denne post, ikke i mørke, så jeg var i går på et lille marked og tage et kig på, der var en hollænder, som solgte nederlandske vafler. Han fik den idé at tage opskriften og fremstillet disse vafler nu her.

UMA delicia!

Klart, min ven, så den lille stat, og fordi vi har mange venner i Nederlandene og elsker nederlandske vafler, vi trådte naturligvis lige i samtalen. Jeg fandt idéen om klasse, vi har fundet 5 packs, og i dag han har solgt, fordi min kæreste med vafler til arbejde, 30 pakker via telefon.

Stillinger af denne art er ikke altid værst, fordi måske VSØ én bogføring denne og som et resultat har en ny idé. Ligesom det af her i Bahia levende havde, som i dag sælges Weisswurst.

Der er så mange små ting, der kan gøre en liv. Hvorfor skal en anden så gøre ikke sin formue her, han så gør sin formue og tjener sine penge, vi få nye artikel, som vi havde måske her meget lignende, selvom ikke Lebensnotwendig for os, som kan gøre os men liv.

Jeg må sige, at når venner fra Tyskland besøger mig, dette mig altid noget lækker bringe, stammer fra det gamle land og jeg altid. På den anden side jeg fløj aldrig fra Brasilien til Tyskland, uden at tage en fødevare for min brasilianske venner, indtil Skol, jeg havde det alle i en sag og Tyskland er virkelig ikke et land, hvor man kan gripe om øl

Jeg må sige, jeg har irriteret mig faktisk mindre om svaret, meget mere negativ afstemningen har irriteret mig, fordi dette ikke var nu virkelig nødvendigt! Men godt, jeg ganske enkelt sige tak!

Endelig har jeg et spørgsmål direkte til Hebinho:

Fortælle gang Hvis du her i Brasilien til at besøge venner, slægtninge, venner, disse personer bringer med aldrig nogen småtterier for dig? Du kaster denne tidbit her direkte i papirkurven, kan, fordi du bor ja endelig her og der er ja faktisk helt unødvendige! Ville du nægte at købe, at du har set, i dit liv har altid været et tysk produkt på supermarkedet? Vi antager gange fra, har det ikke helt overpris pris „normale“.

Jeg tror, at dine svar her i Forum ked Hebinho, faktisk temmelig god og du er også altid en person, der gladeligt hjælpe og kvalificeret dette med Symathie, fandt jeg simpelthen fuldstændigt dækket men dit bidrag denne gang!

Jeg kan sige kun endelig hvis her ville åbne et supermarked hvor jeg produkter fra Europa ville finde til rimelige priser, så jeg ville gøre en bred kajplads til dem med sikkerhed, men ville være glad for bekvemmeligheder af liv. Når her, en tysk Baker ville forsøge hans held, ville jeg være 1. regelmæssige kunden indtaste butikken.

Bare fordi jeg mig emigrerede, ikke betyder, at jeg har glemt, hvor jeg kommer fra, og jeg skal ændre min smag. Jeg elsker tyske fødevarer brasilianske fødevarer kun ligesom jeg jeg elsker når jeg er i Tyskland så derefter savner der ting, som jeg elsker her. ´S liv

6. # 18
    Moderator
    Sammenføje dato
    29.03.2004
    Sted
    Rio/Saarland / Swabia
    Stillinger
    4.392

Zitat Oprindeligt blev bogført ved BahianoSSA Beitrag anzeigen
    Jeg har så ærligt irriterede mig helt om bogføring af Hebinho... [] Hvorfor bogføring dette begyndte, jeg vil gerne har heller ikke i mørke
    Gange dyb indånding...
    Eftersom jeg skulle tage virkelig Hebi i beskyttelse. Det var en forkert Spørgsmål.
    Ikke "hvad du forpasset" men "Hvad kan du i" BAHIA "Tjene penge med eksotiske produkter".

Fordi som jeg også svare: Miss jeg gør intet, og jeg kan få i RIO også (næsten) alt...

P.S.: For Forum nybegyndere: næsten alle fora har en søgefunktion...
    Rio de Janeiro er en beskidt by...

Lignende tråde

1. Svar: 1
    Sidste indlæg: 20. Marts 2011, 08: 03
  2. Hvilke pander bruges det?
    Ved Drum kulinariske lækkerier i Forum derhjemme og på farten
    Svar: 13
    Sidste indlæg: 7. Marts 2010. 22: 00
  3. Svar: 12
    Sidste indlæg: 22. Juni 2008. 07: 28
  4. Hvilken rute foretrukket hende?
    Ved Uwe1 i Forum rejse til Brasilien
    Svar: 1
    Sidste indlæg: 4. Februar 2005. 13: 27

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •