Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Viser resultater 1 til 4 af 4
Like Tree2Tak
  • 1 Bogføre ved <! - vBET_SNTA - > martinho9000 <! - vBET_ENTA - >
  • 1 Bogføre ved <! - vBET_SNTA - > martinho9000 <! - vBET_ENTA - >
Bomb It: Inzwischen wurden Graffiti von der Straße in die renommiertesten Museen geholt. Vor diesem Hintergrund lässt Jon Reiss in New York, Berlin, Paris, Tokio, São Paulo , Los Angeles und Amsterdam und anderswo jene zu Wort kommen, die Street-Art zu dem gemacht haben, was sie heute ist, und die diese Kunstform
  1. # 1
    Administrator
    Sammenføje dato
    af 28.10.2003
    Sted
    Skandinaviske syd havene
    Stillinger
    4.636

Standard Bombe det

I mellemtiden blev graffiti bragt fra vejen i de mest prestigefyldte museer.
    På denne baggrund, kan Jon Reiss i New York, Berlin, Paris, Tokyo, være São PauloLos Angeles og Amsterdam og andre steder, som kommer til Word, hvilket gjorde den street art, det er nu, og at holde denne art form mere Live.

• Reklame

2. # 2
    Administrator
    Emne starter

Sammenføje dato
    af 28.10.2003
    Sted
    Skandinaviske syd havene
    Stillinger
    4.636

Standard AW: Bombe det

Echoes teste svar.
    Se alle tv.

Kristne

3. # 3
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    15.02.2007
    Stillinger
    1375

bombe det var meget godt! men hovedsagelig for mennesker er begejstrede for kunst, street art og graffiti om der. resten (resten hører jeg ikke!) hører at spray kun uvidende mitt50ger fra usa til 30 eller 40 år, såvel som har været på en måde med rette gør unge selv og deres kultur mellem 25 og 35, som forsøger og leder efter en kunst af legitimation. rsrsrsrs

bidrag var en time, og som var omkring 10 São paulo dedikeret til.

til mennesker ved siden af kunst til Brasilien interesse og især for São paulo er dette bidrag meget rige i tom. Byen er afledt fra en vinkel den vist de fleste mennesker kender ikke, ønsker at se eller ikke kan. São paulo er kendt som stor kontrast, men for mig i en dynamisk kunstværk. netop dette var det første indtryk, jeg havde da jeg tog den bus retning tatuape lufthavn i São paulo. Der var en mand, der det på gaden en feuer... einfach og Worde graffiti. manden med ilden lyn hurtigt der og tilbage væk fordi bussen sænker typiske brasiliansk kun når det er absolut nødvendigt. Dette udgør kontrasten. i 1 min. er senere bus ved trafik lyset 120 m² pr. lejlighed før en condomino med 24 h sikkerhed og 200 lejligheder med minimum. i en by, som konstant skiftende de to største er visuelle faktorer konstant. bussen kunne ikke drive væk både. kontrasten er ligesom kunst overalt.

Desværre er i São paulo er i øjeblikket meget gebufft (betydningen malet). Hvilken skam er den endeløse af cptm helligdom vægge lige til efter farve. og hvem ved, hvem ved, São paulo, São paulo i midten farven på rio tiete har. farve er på godt tysk nævnte lort. og snarere end slet i hvid at tage braun.... eine logik, der ikke helt mig åbnet. filmen er ikke helt ajour end i sao paulo er der flere ingen werbeplakate. Kassab har forbudt det. Nr 20 meter sexet piger sælger mere øl og alt ser gerne farve brun malet. Hvis du ikke tidligere havde vidst det at kassab munching af andre buffet har du nu se det. ingen kvinder og alt bør se ud, som du ville have trukket det fra røv...

i schlusswort, er meget for meget i den filosofiske smuttede fra mig. Desværre typisk for TV, selve graffiti rotere produktionerne. Det er, men del (for mig) sagde reelle.

på hver sag godt et besøg værd!

vil blive revideret på:
    10.09.2010 05: 00
    13.09.2010 10: 25
    15.09.2010 05: 00
    22.09.2010 kl 02: 00
    så PVR eller for hvilke ingen PVR VCR programmet og visning.
    Biebitz sige tak.

<-AQUÍ TEM UM 4\\260 DE LOUCO-->

4. # 4
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    15.02.2007
    Stillinger
    1375

shroeder sige tak.

<-AQUÍ TEM UM 4\\260 DE LOUCO-->

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •