Kender nogen toldbestemmelser for indførsel af penge?
Hvad gjorde Udenrigsministeriet fra 10.000 R$ læse, dette er sandt?
Hvordan er dette betød med declare flere penge, fordi du har gjort erfaringer?
Tak nogensinde for svar
Velkommen til Forum af Brasilien Web
... overalt i Brasilien på en side
JOIN …simple
Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!
p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!
Kender nogen toldbestemmelser for indførsel af penge?
Hvad gjorde Udenrigsministeriet fra 10.000 R$ læse, dette er sandt?
Hvordan er dette betød med declare flere penge, fordi du har gjort erfaringer?
Tak nogensinde for svar
Højre, hvis du kontanter, rejsechecks eller checks i svarer til mere end R$ 10.000,-efter Brasilien at indføre tilmeldingen skal.
Den tilsvarende import erklæring) Sistema eletrônico de Declaração de Porte de Valores - e DPV)
kan eller bør allerede før afgang ONLINE på sitet foretages:
https://www4.Receita.Fazenda.gov.br/DPV-viajante/
Der er 4 sprog at vælge fra:
portugisisk
spansk
engelsk
fransk
Derefter repræsentationer ved ankomsten i BRA bare på den FØDERALE/ALFÂNDEGA RECEITA og registrerer angivelsen.
Selvfølgelig skal pengene skal være opført også med i toldangivelsen har allerede omdelt i luftfartøjet.
http://www.Receita.Fazenda.gov.br/PU...xosdaIN818.doc
Pengene er derefter optalt og registreret i systemet med RECEITA FØDERALE. Sandsynligvis til hvilke formål pengene er indført, eller hvor det kom fra forespørgsel også. Bør ankommer men på højden af starter summen.
Denne samme fremgangsmåde gælder også for eksport!
![]()
Bemærk: eksport af DE i tredjelande skal også fra 10.000 euro
erklæres.
Pers. Udtalelse: høje beløb af likvide midler i Brasilien ikke erklære... jeg ved uændret sikkerhed.... mit tilfælde ikke ville.![]()
Hvad betyder angivelsen af et højere beløb for virkningen? for eksempel beskatning? Hvis så, hvor meget?
Er denne grænse på 10.000 R$ for børn?
Erklæringen har ingen skat virkning (hvis du er en turist). Du har brug for erklæring formen, men for at flytte euro når BdB. Udveksle kontorer og Hoteller sandsynligvis snarere ikke forespørgsel for det, men normalt værre kurser har.