Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 1 af 2 12 SidsteLetzte
Viser resultatet 1 til 6 af 7
Manaus Porto Seguro, Rio de Janeiro, Sao Polo, Curitiba, Buzios....: Hej til alle, sidder for dage på PC'EN, studere hjælpelinjer og kataloger og altid stadig ikke kender nøjagtigt hvordan Vierwöchigen Brasil ferie bedste bør planlægges,. Vi udformer en rundvisning i Br. 3 personer (1 par med ven) Vi er ikke uerfarne rejse og TRIPs-aftalen blev normalt
  1. # 1
    Ny bruger
    Sammenføje dato
    14.08.2010
    Stillinger
    2

Standard Manaus Porto Seguro, Rio de Janeiro, Sao Polo, Curitiba, Buzios.

Hej til alle,
    sidde i dage på PC'EN, studere hjælpelinjer og kataloger og stadig ikke nøjagtigt ved, hvordan fire uger Brasil ferie bedste bør planlægges.
    Vi udformer en rundvisning i Br. 3 personer (1 par med ven)
    Vi er ikke rejse uerfarne og trips var hovedsagelig uden en guide.
    Men med Brasilien gør vi os meget hårdt. Så meget at se. Sådan et stort land. Så mange forskellige meninger...
    Man kan måske hjælpe mig om du.
    Salvador, Manaus Porto Seguro, Rio de Janeiro , São Paulo , CuritibaBuzios, er allerede på listen...
    Fernando de Noronha Besøgende ud af spørgsmålet er på grund af at signaturen er (desværre) snorkel er en af vores lidenskaber...
    Snorkel men måske sted?
    Bør vi tilføje endnu være sikker på, hvad vores listen?
    Vi ved smukke Iguassu.

Helst ville vi rejser rundt i bilen. Således er ubundet og kan opfylde de bedste land og dets folk...
    (naturligvis flyve til lange afstande og derefter i bil...)
    Hvordan ser det fra midten af December til medio januar? Jeg kan få en Indkvartering Hvis det ikke tidligere bogført det?
    Hvad bør du flyver til første i mangfoldighed?
    Hvis vi skal gøre det en guidet tur, foretrækker jeg det på jorden til bog... kan nogen give mig typen?
    Vil gerne private levende, ikke i Hoteller. Nogen der kender off?
    Ville være taknemmelig, hvis én hvem kender så megen tålmodighed aufbrigt, og fra dette kaos ud kan hjælpe mig.
    Jeg siger allerede gange "obrigadissimo"
    Arbejde med sproget er ikke noget problem.

• Reklame

2. # 2
    Moderator
    Sammenføje dato
    29.03.2004
    Sted
    Rio/Saarland / Swabia
    Stillinger
    4.392

Standard AW: Manaus Porto Seguro, Rio de Janeiro, Sao Polo, Curitiba, Buzios.

Zitat Oprindeligt blev bogført ved Zaira Beitrag anzeigen
    Snorkel men måske sted?
    Ilha Grande (nær Rio). Hvis der ikke er tid nok, derefter sletter Buzios og indstiller Ilha og Paraty.
    Zaira sige tak.
    Rio de Janeiro er en beskidt by...

3. # 3
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    butikker
    Stillinger
    750

Åh kære, dette meget er en mig.

For eksempel med hensyn til "Snorkeling": hvordan omkring til ´s alternativt Fernando de Noronha med bonitkonserves?

For eksempel med hensyn til "Leje": sikker, leje er okay. Men hvad en leje bil på Amazon, i byerne Rio de Janeiro, São Paulo eller i Curitiba? Behovet, eventuelt for udflugter. For dette, vil du finde dog næppe nogen tid i de mange destinationer... Taxa eller bus gøre det ofte, og nogle gange endda bedre.

For eksempel, at den nuværende rute: du har syv destinationer på listen. På fire uger = 28 dage var der hver opstart station fire dage. For ankomst og afgang, du vil have til at ofre, som det slår du og anvende, næsten altid en tre kvartal dag, faktisk er hele dagen gået, indtil slutningen af aftenen, måske. Så, at gøre din banal syv dage alene og reducerer den netto ophold i tre dage pr. destination. Ikke flere AHA effekter, gør kun Buzios fra Rio de Janeiro virkelig med bil (eller bus) forstand (jeg formoder gange, din mener Buzios RJ og ikke RN).

Tip om anbefalede opholdstid og datoer er vanskeligt. Sightseeing i Salvador kan suget ind i en dag. Men i øjeblikket, ønskede en aften i Pelourinho erfaring (dit problem). Da tirsdagen fungerer særlig godt. Nu er mandag, så du vil fortsat to dage i byen. Byen strandene er også okay og Praia skal du gøre Forte også, så du vil forblive tre. Morro de São Paulo ligger lige rundt om hjørnet, så også der... og derefter leje en bil følelse, gør for én kunne hangeln nu fra Salvador mod syd i retning af Porto Seguro... og du ikke er bestemt bare en nat i Curitiba, besøg i byen har en bestemt grund, gætte jeg. Så, mindst to nætter, derefter med tog til Morretes, hvis det er nødvendigt yderligere at Paranaguá eller tilbage i bil eller bus til Graciosa, derefter igen til havet, Ilha gøre Mel til helt være smukke... endnu en anden fem til syv dage, som du som helhed kunne planlægge...

Der er så meget at optimere.

Om emnet Indkvartering: Der er visse flaskehalse på Sylvester. Og i den absolutte højsæson (fra Sylvester) har du en smallere margen på prisforhandlinger (i turist Mekka incl.) Biludlejning!). Fuldt reserveret er en temmelig sjældne.
    Zaira og Falbala sige tak.

4. # 4
    Ny bruger
    Emne starter

Sammenføje dato
    14.08.2010
    Stillinger
    2

Hej Super Gringo,.

mange, mange tak for deres fulde svar.
    Du ved, at du virkelig meget godt.
    Med hensyn til Buzios, var ved RJ ment...tilsyneladende Pearl Costa do Sol... hvor vi foretrækker, steder at besøge... ikke er så meget turister
    men hvor er dør... und hvordan får jeg derefter...

Med bil var ikke hensigten at vi har det hele tiden tilgængelige...
    I de store byer alligevel ikke... Det var snarere beregnet til ruter, der kunne blive drevet til at se mere end ville være tilfældet med fluer...
    for at gøre dette skal vi men sandsynligvis et helt år...

Men du har ret. Med taxi kan være på efterspørgslen hvor du ønsker og tage bussen at få folk i kontakt. Tak.
    Jeg ser allerede, vores liste er blot alt for store, og nu er bonitkonserves og ilha gøre Paraty stadig på det...
    Men hvordan dette er så: tre mennesker bør det bekymre dig, hvad de gerne vil se og opleve... Ingen har på grupper som alle er en individualistisk,
    og så hvad der kommer...
    Hvilken lufthavn ville du flyver hjemmefra?

Os med oplysninger sammen vil igen bruge.
    Hvis alt andet komme du ville jeg være meget taknemmelig for dig.
    Zaira

5. # 5
    Moderator
    Sammenføje dato
    29.03.2004
    Sted
    Rio/Saarland / Swabia
    Stillinger
    4.392

Zitat Oprindeligt blev bogført ved Zaira Beitrag anzeigen
    Ilha Paraty
    rsrs

Ilha Grande og Paraty kan... du i en vask retter. Jeg foretrækker, hvis du skal vælge også Buzios.
    Et alternativ er også 2-3 dage Cabo Frio og derfra til tage en omvej til Buzios.
    Zaira og Falbala sige tak.
    Rio de Janeiro er en beskidt by...

6. # 6
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    Juli 31, 2008
    Sted
    Paranaguá/PR
    Stillinger
    317

Fire uger for en mammuttrip- og Snorkel du stadig vil også?
    Jeg vil strømline programmet ved max fire regioner. Måske Manaus, derefter Salvador, derefter Rio med Ilha Grande (snorkel), og derefter syd med Curitiba. Foruden supergringos kan forslag her også stadig besøge de tyske områder i øje Pomerode etc. føler ligesom Blumenau, Schroeder, Sted Snorkel er tilgængelig, men her bowling på programmet.
    Hvert enkelt tilfælde er i denne sæson indkvartering et reelt problem. Hvis tilgængelige derefter men dyreste saisonpreiskategorie. Begyndelsen December start i hele helligdagene og til schulbeginn i februar, touristengegenden og alle strande er sauteuer og overfyldt. Inlandsfflüge er også meget dyrt.
    Zaira sige tak.

Side 1 af 2 12 SidsteLetzte

Lignende tråde

1. Ny post i wiki'en: skole Visconde de Porto Seguro I São Paulo
    Ved Christian.Thiessen Nye i Forum i wiki'en
    Svar: 0
    Sidste indlæg: 17. August 2009, 13: 51
  2. Porto Seguro eller Rio??
    Ved Kunga i Forum byer og regioner
    Svar: 9
    Sidste indlæg: 27. Januar 2006. 20: 06
  3. Svar: 3
    Sidste indlæg: 7. Oktober 2005, 15: 39
  4. busfahrt rio-porto seguro
    Ved Anonymous i Forum rejse til Brasilien
    Svar: 7
    Sidste indlæg: 15 Januar 2005. 10: 32
  5. Flulinien São Paulo til Porto Seguro
    Ved Anonymous i Forum rejse til Brasilien
    Svar: 6
    Sidste indlæg: 3. Januar 2004. 00: 03

Tags

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •