Hej til alle,
sidde i dage på PC'EN,studere hjælpelinjer og kataloger og stadig ikke nøjagtigt ved, hvordan fire uger Brasil ferie bedste bør planlægges.
Vi udformer en rundvisning i Br. 3 personer (1 par med ven)
Vi er ikke rejse uerfarne og trips var hovedsagelig uden en guide.
Men med Brasilien gør vi os meget hårdt. Så meget at se. Sådan et stort land. Så mange forskellige meninger...
Man kan måske hjælpe mig om du.
Salvador, Manaus Porto Seguro, Rio de Janeiro , São Paulo , CuritibaBuzios, er allerede på listen...
Fernando de Noronha Besøgende ud af spørgsmålet er på grund af at signaturen er (desværre) snorkel er en af vores lidenskaber...
Snorkel men måske sted?
Bør vi tilføje endnu være sikker på, hvad vores listen?
Vi ved smukke Iguassu.
Helst ville vi rejser rundt i bilen. Således er ubundet og kan opfylde de bedste land og dets folk...
(naturligvis flyve til lange afstande og derefter i bil...)
Hvordan ser det fra midten af December til medio januar? Jeg kan få en Indkvartering Hvis det ikke tidligere bogført det?
Hvad bør du flyver til første i mangfoldighed?
Hvis vi skal gøre det en guidet tur, foretrækker jeg det på jorden til bog... kan nogen give mig typen?
Vil gerne private levende, ikke i Hoteller. Nogen der kender off?
Ville være taknemmelig, hvis én hvem kender så megen tålmodighed aufbrigt, og fra dette kaos ud kan hjælpe mig.
Jeg siger allerede gange "obrigadissimo"
Arbejde med sproget er ikke noget problem.

8Tak
studere hjælpelinjer og kataloger og stadig ikke nøjagtigt ved, hvordan fire uger Brasil ferie bedste bør planlægges.

Emne starter