Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 1 af 12 1234511 ... SidsteLetzte
Viser resultatet 1 til 6 af 67
Like Tree6Tak
heiraten in deutschland: hallo zusammen. ich bin neu hier und brauche eure hilfe. meine freundin ist zur zeit wieder in brasilien ,aber sie kommt im september wieder zu mir. dann wollen wir im november heiraten.wer kann mir helfen was ich alles erledigen muss und was sie benötigt wenn wir hier in deutschland heiraten
  1. # 1
    Ny bruger
    Sammenføje dato
    13.06.2010
    Stillinger
    1

Standard giftes i Tyskland

Hej sammen. Jeg er ny her og har brug for din hjælp.
    min kæreste er tid tilbage i Brasilien, men det kommer i september tilbage til mig.
    derefter gøre i november heiraten.wer kan vi hjælpe mig hvad jeg skal gøre alt, og hvad de nødvendige, hvis vi ønsker at gifte sig her i Tyskland? Hvad skal gøres traung her i Tyskland efter at kan bo her med mig?

besvare din nogensinde tak på forhånd

• Reklame

2. # 2
    Brugeren
    Sammenføje dato
    25.07.2010
    Stillinger
    46

Daumen hoch AW: giftes i Tyskland

Hej
    Jeg ved ikke, hvor langt du nu informeret er, fordi dit spørgsmål allerede er lidt længere her på Forum, men min erfaring med dette emne er du tid kort.
    Jeg havde en idé og endda panik til gerne du af intet. Når jeg derefter læse men et ægteskab med en udlænding i Tysklands hvordan hårdt i nogle fora, min panik blev endnu større. I dag, kan jeg kun sige "det er spist noget så varmt, som det er kogt". Jeg gik i min by til registreringsdatabasen kontoret og læse mig der fra justitssekretæren underrettede i detaljer.

Jeg behov for ægteskabet: id-kort og certifikat af registrering af registreringsdatabasen kontoret

Min kone er nødvendige for ægteskab: fødsel certifikat (Certidao de nascrimento), registreringsdatabasen (Registro Civil) med oversættelse
    Ægteskab certifikat af tidligere ægteskab med oversættelse, (hvis hun blev aldrig gift), bekræftende, skilsmisse certifikat med oversættelse eller død certifikat med oversættelse
    Civilstand certifikat med oversættelse (modtager på registreringsdatabasen kontoret i deres bopælssted)
    Passport med oversættelse

Der var der allerede. Glemme men ikke justitssekretæren spørge, hvis noget er stadig uklart, bedre for meget end alt for lidt.
    Mine var allerede irriteret, fordi jeg ofte kaldet ham og ønskede at have løst udestående spørgsmål. Ikke desto mindre var han meget venlige og kompetente. Brasilien er en af de nemmeste lande, når det kommer til giftermål en brasiliansk kvinde/brasilianere.
    Gang efter ægteskabet kalder du bedst ved indvandring service- og erkundigst du hvordan du skal fortsætte yderligere. Det er faktisk forskellig fra region til region.

Hilsen,
    Jürgen

3. # 3
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    January 13, 2009
    Stillinger
    435

Standard AW: giftes i Tyskland

Hej!

Ifølge embedsmænd skal det sandsynligvis en Ledigkeitsbescheinigung ikke nødvendigvis udstedt på deres Cartorio, fordi det det faktisk i Brasilien findes ikke. For denne gibts i Brasilien en erklæring af to vidner, men kan accepteres af de tyske tjenestemænd. Hun bør forsøge at opnå Ledikeitsbescheinigung gange, dels af Cartorios. Du bør naturligvis afklare, hvad der nøjagtigt er nødvendigt med registreringsdatabasen office.

Efter brylluppet, gå til rådhuset og lad udviser en fælles certifikat rapportering du, hvor du begge stå på den. Anvendelse af indvandring service og AE for dette. Derefter er simpelthen stadig posten i Brasiland, men det er ikke vigtigt nu.

Hilsen
    Jakobo

4. # 4
    Brugeren
    Sammenføje dato
    25.07.2010
    Stillinger
    46

Daumen hoch AW: giftes i Tyskland

Zitat Oprindeligt blev bogført ved Jakobo Beitrag anzeigen
    Hej!

Ifølge embedsmænd skal det sandsynligvis en Ledigkeitsbescheinigung ikke nødvendigvis udstedt på deres Cartorio, fordi det det faktisk i Brasilien findes ikke. For denne gibts i Brasilien en erklæring af to vidner, men kan accepteres af de tyske tjenestemænd. Hun bør forsøge at opnå Ledikeitsbescheinigung gange, dels af Cartorios. Du bør naturligvis afklare, hvad der nøjagtigt er nødvendigt med registreringsdatabasen office.

Hilsen
    Jakobo
    Her blot for at undgå fejltagelser, et certifikat af ægteskabelig status er den samme som en Ledigkeitsbescheinigung. Jakobo er også helt ret i det, han sagde om sætningen to vidner. Alle tre navne er faktisk i en og samme dokument. Din kone Grib to personer og gå med dem på Cartorio. Du vidne og signere deres civilstand,... .sprich derefter i tilstedeværelse af en tjenestemand i din enkelt kvinde, fraskilt, eller verwitwert.
    Jeg kan ikke tale for andre føderale stater, men i Saarland, på min registreringsdatabasen dette dokument er blevet accepteret.
    Er undertiden, men godt til at være en tysk....
    Hilsen og alle bedste,
    Jürgen
    Ændret fra anden side (26. juli 2010 til) 21: 38 (Ur)

5. # 5
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    April 17, 2009
    Sted
    Essen, NRW; Abreu E Lima, BRA/PE
    Stillinger
    288

Jeg er lige før ægteskabet.
    Okay, hvad mine forgængere har skrevet.
    Resten har klarlagt den sidste torsdag (jeg bor i Nordrhein-Westfalen).
    Se, min lidt havde til at skrive dit navn i hånden (desuden), bopæl, familiemæssige status, forklare, som er skilt, selvom alle dokumenter, skabeloner osv og pluk et stempel på det tyske konsulat.
    Så ne kunst lovpligtig forsikring.
    Koster i dag: 176 RS.
    Med legalização...
    Hilsen jorchinho

Mecker igen en af tyske tjenestemænd (am, ikke en)

6. # 6
    Brugeren
    Sammenføje dato
    25.07.2010
    Stillinger
    46

Zitat Oprindeligt blev bogført ved joerch Beitrag anzeigen
    Se, min lidt havde til at skrive dit navn i hånden (desuden), bopæl, familiemæssige status, forklare, som er skilt, selvom alle dokumenter, skabeloner osv og pluk et stempel på det tyske konsulat.
    Så ne kunst lovpligtig forsikring.
    Koster i dag: 176 RS.
    Med legalização...
    Hilsen jorchinho

Mecker igen en af tyske tjenestemænd (am, ikke en)
    Sand, fordi den er joerch ret. Min kone havde at underskrive sådan en erklæring under ed. Men på det civile registreringsdatabase kontor i Tyskland. Ingen idé om, hvad stadig har kostet.

Side 1 af 12 1234511 ... SidsteLetzte

Lignende tråde

1. Bryllupper i Tyskland
    Ved Franci i Forum ægteskab og familie
    Svar: 0
    Sidste indlæg: 6 April, 2011, 08: 12
  2. Bryllupper i Tyskland med turistvisum?
    Ved Tobi i Forum ægteskab og familie
    Svar: 4
    Sidste indlæg: 2. Marts 2011, 21: 08
  3. giftes i Tyskland
    Ved *** i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 14
    Sidste indlæg: 22. Juni 2009. 07: 43
  4. Bryllupper i Tyskland
    Ved timbu i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 1
    Sidste indlæg: November 30, 2008, 21: 27
  5. Giftermål i Brasilien - bor i Tyskland
    Ved trödel i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 16
    Sidste indlæg: 21. Oktober 2006, 02: 41

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •