Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 1 af 2 12 SidsteLetzte
Viser resultatet 1 til 6 af 8
Carnaval i Salvador - der kan give TIS?: kommer til Carnival søndag, 14.02., Salvador som starten på en længerevarende ophold i Sydamerika. Var nogensinde i Salvador, men ikke at Carnival. Hvem har taget i s nogensinde Carnival og kan give mig tip eller oplysninger. Hvad anbefales? Hvad bør du se? Har gange af den
  1. # 1
    Ny bruger
    Sammenføje dato
    03.01.2010
    Stillinger
    4

Standard Hvem kan give Carnaval i Salvador - tip?

Komme til Carnival søndag, 14.02., i Salvador som starten på en længerevarende ophold i Sydamerika. Var nogensinde i Salvador, men ikke at Carnival. Hvem har taget i s nogensinde Carnival og kan give mig tip eller oplysninger. Hvad anbefales? Hvad bør du se? Virkninger fra den "blocos"(?) er et af parader - det kommer her som Componies eller er bebudet mere se fra siden af vejen?" Ser frem til dit svar!
    Ændret ved Rigoletto (8th februar 2010 omkring) 19: 23 (Ur)

• Reklame

2. # 2
    Gast_14948
    Gæst

Standard AW: Carnaval i Salvador - hvem kan TIS være?

gjorde ne indkvartering i Salvador?

-Du har allerede fået nogle dag Hotel har reserveret, madonna er denne tør ged i salvador med deres lustprügel jesus. de rige brasilianere har arrangeret alt for Carnival lige fra derfor give leje det.

-pelorinho Centre eller barra er snarere lavvandet med mange turister

og ja, Karneval i salvador er den absolutte hammer! Derudover gør madonna gange netop.

Du skal have lige så god ledelse og forberede carneval i salvador, så man spørger sig selv hvad i bakspejlet i mand fordi hidtil den levende faktisk gjort? boede? NE ikke?
    Du kunne være deprimeret > |o

priser: fra næsten intet til $ 2000us/dag/person.

hilsen
    NiNi
    Ændret ved Gast_14948 (7th februar 2010 omkring) 22: 22 (Ur)

3. # 3
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    11. Oktober 2008
    Sted
    Berlin
    Stillinger
    256

Oi Rigoletto,

Blev også i en "Bloco" i December, men i Natal. Efter min mening, at opleve den bedste variant af Carnival. Så super ønsket os.Vi var hvad gav os også en følelse af sikkerhed, men med nogle bekendte og venner inde. Nu jeg ved ikke, om du vil der alene eller sammen med andre personer. Som en solo, ville jeg overveje mig den ting.
    Aftale i maj, som vedrører den passende skjorte for respektive dagen og venstre.Nu hvide jeg skjorter i S. koster ikke hvad. bilen Vallies reais blev forfalder omkring 100-200.Afhængigt af om dagen og venstre, og siden intet er.Skal købe alt, hvad smager du.
    Måske anbefales en "Camarote" som en "Solo".Er stadig en smule dyrere, men siden du normalt "all inclusive"
    Gibts ja mange udtalelser vedrørende sikkerhed. Vi havde kun kul og var god. Forsigtighed er naturligvis berettiget i sådanne masse ophobning, hvor de fleste er drukket eller under andre andre påvirkninger.
    Ønsker du meget sjov.

Mfg Daniel
    Ændret ved amozinho1974 (8. februar 2010 omkring) 08: 26 (Ur)

4. # 4
    Ny bruger
    Emne starter

Sammenføje dato
    03.01.2010
    Stillinger
    4

Tak for svaret, Amozinho! Havde endnu ikke hørt af Camarote, nu lidt googled. Se, om der er tillader hvad der gøre. Du alle bedste!

5. # 5
    Ny bruger
    Sammenføje dato
    01.07.2007
    Stillinger
    6

Hej nødvendigvis her køre

...: Camarote Oceanien:...

Har de hotteste kyllinger der, blot sensationelle sådan koncentration af Beauty.
    Rigoletto sige tak.

6. # 6
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    April 20, 2007
    Stillinger
    139

Så venstre jeg ikke ville gøre hele "I" - Bloco ligner snarere en børnehave, hovedsagelig teens fra øverst midterste klasse eller middelklasse & også det kører efter henter kun de samme Banda!
    Camarote skyldes helt sikkert interessant & stress-free!

-Jeg personligt ikke var en altid som bikini und Bademoden er sultende på måde - & tørste på vej, nemlig blot uanset på gaderne her helt sikkert. Men denne anstrengender... aber er også sjov og naturligvis meget billigere!

Vigtige tips!
    For første gang, du skal bruge en Indkvartering-Carnevalszeiten ikke let!
    Selv om jeg faktisk virkelig ikke gerne Barra, for Carnival men afgjort den bedste placering er Farol som Barra (omhyggeligt men vejen bag Av.Atlantico vil derefter gladeligt af homoseksuelle frequentiert... jedoch ikke bange!)! Alternativt området i Campo Grande.
    Det rigtige tøj er vigtigt at rydde – se også sikkerhed tip!
    D.H. shorts, sneakers, T-Shirt-ingen telefoner, guld kæder, mærkevarer tøj osv. Parti 1 & 2 R$ noter tage & opdeles trusser, sko og buksepose pocket!

Drikke til at holde gennem hele partiet af vand og Capeta!

De vigtigste tip men!
    -Have det sjovt, danse med og siden åbent!

PS: Alternativ til gaden karn garanti der er stadig Carneval i Pelorinho, kan gøre dette men geben... krig stadig aldrig der ingen store oplysninger!
    Ændret ved Bahiafan (10. februar 2010 omkring) 23: 04 (Ur)

Side 1 af 2 12 SidsteLetzte

Lignende tråde

1. Give uddannelse i Salvador Bahia - hvem kan give mig rådgivning?
    Ved JohannPhilipp i Forum arbejde / praktikplads / undersøgelse
    Svar: 2
    Sidste indlæg: 4 November 2007, 10: 16
  2. Kan Fortaleza... WER giver os tip?
    Ved chris1970 i Forum byer og regioner
    Svar: 6
    Sidste indlæg: November 15, 2005, 17: 46
  3. Hvem kan give oplysninger emne vedtage
    Ved Anonymous i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 11
    Sidste indlæg: 17. Juni 2004. 10: 43
  4. Hvem kan give tip!
    Ved Anonymous i Forum byer og regioner
    Svar: 0
    Sidste indlæg: 17 November 2003, 11: 59 am

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •