Tak for din hjælp.
Hmmm, Salvador ikke at være virkelig så harmløst. Jeg ønskede at men når på øerne syd llha de itapareca. Det er også så farlige, eller er det fordi ganske enkelt for dyrt, fordi lokalt også gøre ferie?
Maceio er ærligt talt mig lidt væk fra "shot". fordi bør det nord, som jeg ikke ville faldet via reciefe til mig.
Derfor mener jeg, at jeg sandsynligvis snarere direkte Fortaleza kunne flyve eller mindst til min tur af receife i nord vil starte.
receife, selve tiltrækker mig men nu ikke. lige siden næsten 15 år siden var, og jeg troede, det var store. der har bliver snarere ikke bedre.
Hmm, er virkelig ikke så let. i thailand for eksempel I sætte 2 mig abens i klassen schlafwagen og vil komme til 10 euro 700 km i syd. Dette er ikke muligt i brasillien desværre allerede på grund af eneormen afstandene. Desværre!
Derfor min unentschlossenheit. Jeg skal har valgt tidligere for en region.
allerede en smuk takket være få hoffnug et par tips for højre resort.
hilsen.
@ malapascua,
Jeg gør ingen hel fra det, så mange gange var jeg i thailand. Jeg var også stadig i mange andre lande. kun i nogen skal jeg ønsket det såvel som i thailand. Dette er en forbrydelse?
eller du er gucker, der tror alle thailandurlauber gå kun til fög så en rtl...n dorthinn. Jeg har noget, men også nogensinde af Brasilien er en. kun min horisont går langt ud over tv-zoom og så jeg skal sætte i en skuffe ikke mennesker jeg vidste ikke (n kan).
Dette allerede Hvis du når ærlige, er velsignede ærmer eller?
Venligst sætte dit andet sted lunten.
men har noget positiver men stadig dine indlæg. er fortaleza som pattaya? så de blink med zaunpfahl?

Emne starter