Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 1 af 10 12345 ... SidsteLetzte
Viser resultatet 1 til 6 af 56
Zukunft der Kinder eher in Brasilien als in Deutschland ?: Ich bin heute , wenn ich mir die hiesige wirtschaftliche Entwicklung und Probleme ansehe, froh, dass meine Tochter dank ihrer zweiten brasilianischen Staatsbürgerschaft auch die Option hat, später mal in Brasilien problemlos leben und arbeiten zu dürfen. Nach Betrachtung der wirtschaftlichen und sozialen Enwicklung in Mitteleuropa respektive Deutschland vor dem
  1. # 1
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    af 28.10.2003
    Sted
    Bergisch gladbach
    Stillinger
    196

Standard Fremtiden for børn i Brasilien som i Tyskland?

Jeg er i dag, når jeg ser på den lokale økonomiske udvikling og problemer, glad for, at min datter også har indstillingen takket være sin anden brasilianske statsborgerskab, senere i Brasilien let kan leve og arbejde.

Efter overvejelse af den økonomiske og sociale udvikling i Centraleuropa og Tyskland i lyset af de eksisterende eller ikke eksisterende økonomiske ressourcer synes at være, er ovenfor alle fordi Tyskland har ingen råstoffer og råvarer viden i Kina og Indien som høj og frem for alt også for kvantitativt sådanne investeret i de Arabiske Emirater i dette land hurtigt og bæredygtigt nedad, at vi ikke længere hvordan punkter i nær fremtid med bedre ved i den globale konkurrence kan være.

A = måske lidt konkurrence at levebrød er de eneste faktorer, som kunne sikre en økonomiske grundlag for vores børn i fremtiden i dette land efter min mening på et tidspunkt i rækkefølge og nødvendige handel med drikkevand og demografisk på grund af mindre afkom. Ellers er intet en mig.

Brasilien, er hårdt på kommende, har et enormt potentiale for udvikling, rigdom af naturressourcer, herunder rige oliekilder og meget Ungdom, og det har overlevet denne krise meget godt. Udviklingen er ligesom aktionkurse positive og kraftigt opad.

Hvordan og hvor kan udvikling slutningen, forudse i dag nøjagtigt ingen.

Det er derfor en god idé eller endda anbefalede vores børn, sprogligt og kulturelt de nødvendige værktøjer med på den måde at give, så de let kan indtaste optioneel. senere gange i Brasilien i lokale faglige og kulturelle verden.

d.r.
    Forskellen mellem mænd og drenge er prisen for legetøj

• Reklame

2. # 2
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    08.03.2009
    Stillinger
    1080

Standard AW: Fremtidens børn i Brasilien som i Tyskland?

Zitat Oprindeligt blev bogført ved Dlugosch Beitrag anzeigen
    ...
    BrasilienDet er hårdt på kommende, har et enormt potentiale for udvikling, rigdom af naturressourcer, herunder rige oliekilder og meget Ungdom, og det har overlevet denne krise meget godt. Udviklingen er ligesom aktionkurse positive og kraftigt opad.
    OLA Dlugosch,

Jeg er du enig i de fleste punkter, jeg vil sige i næsten 20 år at Brasilien er det rigeste land i verden, brasilianere har desværre ikke anerkendes kun selv at!

Kun i én, skal jeg modsige Dem.

Meget unge er meget godt, at hjælpe fattigdom i og ikke velstand men netop på grund af manglende uddannelse af en stor del af unge omhandlet af dig.

Forresten også sidder d på dette kætteri. I dette land er for eksempel børns manglende grædende... men hvem vil få for uforholdsmæssigt mange børn? Netop, er bygning længst væk lag, herunder Imigranten (hvad willste gange være?) Hartz 4! (Min Vadder havde allerede, var cool). De også bære hverken d eller BR til velstand i (og ikke af pensionen!), men leverer flere forarmelse og elendighed (og selvfølgelig standarden for d og Br er forskellige).

Meget ungdom er god, hvis det er 1) godt uddannet / er og 2) selv nok (nationale) arbejde er der... ellers selv er bedste undersøgelse/uddannelse til AR *. Hvis der ikke er nogen arbejde, er simpelthen ikke kun "ufaglært" arbejdsløse, men også akademikere (såsom taxi kørsel lærere i firserne og 90 erne i sidste århundrede). Men en god uddannelse er uden tvivl først et solidt fundament.

Zitat Oprindeligt blev bogført ved Dlugosch Beitrag anzeigen
    ....
    Det er derfor en god idé eller endda anbefalede vores børn, sprogligt og kulturelt de nødvendige værktøjer med på den måde at give, så de let kan indtaste optioneel. senere gange i Brasilien i lokale faglige og kulturelle verden.
    Hvis et barn har mulighed for at vokse op i det mindste tosprogede og multikulturelle vil det næsten være en forbrydelse at benægte dette barn!

Abraços

Frankie
    Ændret ved frankieb66 (8. januar 2010 um) 12: 56 (Ur)
    Ursinho4711 sige tak.

3. # 3
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    af 28.10.2003
    Stillinger
    276

Hvornår vil det være, fordi så vidt? Jeg tror, det ikke vil være stadig lang, at Tyskland "går til hundene". Andet spørgsmålet er, hvem der er i Brasilien vinderne er bestemt ikke "Normalo Brasileiro"? I dag, Brasilien er en eneste katastrofe, almindelige mennesker er omkostningerne ved daglige liv og næsten ikkeeksisterende sygesikringsordning (til Normalo) og øde skolesystem "kill", så det bliver svært at få derude. Du bør afvise alle korrupte politikere Hvad er potentialet for udvikling, som et første skridt, men derefter mange ville være der længere...
    Brasil-rejse sige tak.

4. # 4
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    20.12.2006
    Stillinger
    116

Jeg kan kun være enig, at. Hvis du kan se hvilken aktuelt i optimisme Brasilien Der er, og derefter en vil her virkelig dårlig i depression stemning, der hersker her. Det dårlige er, har vi ingen grund til at sådanne depression i Tyskland. Dette er alle kun alt for godt.Jeg kan kun alle, der kunne være interesseret i landet og er stadig unge nok. Gør en rimelig uddannelse, de fleste undersøgelser og gik til Brasilien. Der alle døre er åbne i dag som en top uddannede unge du. Du har altid en bedre og højere livskvalitet i Brasilien. Jeg sætter i stort hus, swimmingpool, husassistenter, private skole for dei børn for en veluddannet mand eller kvinde som en normal standard. Det betyder specifikt, ikke, at det er lettere i Brasilien. Tværtimod, kan så let som i Tyskland du ikke foretage en levende.

5. # 5
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    af 17.12.2005
    Stillinger
    1,412

Zitat Oprindeligt blev bogført ved Marlon Brando Beitrag anzeigen
    Andet spørgsmålet er, hvem der er i Brasilien vinderne er bestemt ikke "Normalo Brasileiro"? I dag, Brasilien er en eneste katastrofe, almindelige mennesker er omkostningerne ved daglige liv og næsten ikkeeksisterende sygesikringsordning (til Normalo) og øde skolesystem "kill", så det bliver svært at få derude. Du bør afvise alle korrupte politikere Hvad er potentialet for udvikling, som et første skridt, men derefter mange ville være der længere...
    Jeg var bange for, at en anden kliché kommer med dette typisk arm Kongerige, så jeg ville blive crazy igen, men denne gang du helt rigtige: absolut fælles manden, der fører et normalt liv i middelklassen, eller forsøger at gøre, dette lag, som jeg tilhører er nemlig at glemme Gringos og deres overvejelser: der skal betales her selv meget af som er selbsvertändlich i Tyskland, at få skatter, ikke set igen, en rundown veje, høj vejafgifter (SP næppe overkommelig!) og meget mere. Middelklassen er dem, der skal betale regningen: på temmelig lave indkomster at have den hele Bolsas for fattige uden men privilegier af den virkelig rige eller fattige doe privilegier, skal der faktisk aldrig komme for ingenting.

6. # 6
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    Oktober 23, 2009
    Stillinger
    484

Da de sædvanlige stereotyper, bruges.

Råvare rigdom bringer kun korruption og udnyttelse af en lille øverste klasse, men ingen fordel for folk. Eksempler: Rusland, Libyen, Saudi-Arabien, Congo... und også Brasilien (GEgenbeispiel Norge)

Råvare fattigdom fremmer udviklingen i viden: Tyskland, JApan

I BR brauchts meget mere vitamin b i d

Bedre levestandard er også et spørgsmål om smag. Jeg vil undlade, hvis jeg skal leve for dette SP. Tyske byer er smukkere.

Men jeg bor eh gange her gange der.

Og tyskerne kan manipulere politik og arbejdsgivere til let med EXistenzängsten.
    Ændret ved popolado (8. januar 2010 um) 11: 54 am (Ur)

Side 1 af 10 12345 ... SidsteLetzte

Lignende tråde

1. Brasilien i fremtiden land.
    Ved evaldo i Forum udvandring til Brasilien
    Svar: 78
    Sidste indlæg: 8. September 2009, 16: 56
  2. Svar: 7
    Sidste indlæg: 25. Juli 2009. 01: 57
  3. Brasilien bedre end Tyskland?
    Ved Johann i Forum udvandring til Brasilien
    Svar: 5
    Sidste indlæg: 5. Oktober 2005, 20: 16

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •