Jeg er i dag, når jeg ser på den lokale økonomiske udvikling og problemer, glad for, at min datter også har indstillingen takket være sin anden brasilianske statsborgerskab, senere i Brasilien let kan leve og arbejde.
Efter overvejelse af den økonomiske og sociale udvikling i Centraleuropa og Tyskland i lyset af de eksisterende eller ikke eksisterende økonomiske ressourcer synes at være, er ovenfor alle fordi Tyskland har ingen råstoffer og råvarer viden i Kina og Indien som høj og frem for alt også for kvantitativt sådanne investeret i de Arabiske Emirater i dette land hurtigt og bæredygtigt nedad, at vi ikke længere hvordan punkter i nær fremtid med bedre ved i den globale konkurrence kan være.
A = måske lidt konkurrence at levebrød er de eneste faktorer, som kunne sikre en økonomiske grundlag for vores børn i fremtiden i dette land efter min mening på et tidspunkt i rækkefølge og nødvendige handel med drikkevand og demografisk på grund af mindre afkom. Ellers er intet en mig.
Brasilien, er hårdt på kommende, har et enormt potentiale for udvikling, rigdom af naturressourcer, herunder rige oliekilder og meget Ungdom, og det har overlevet denne krise meget godt. Udviklingen er ligesom aktionkurse positive og kraftigt opad.
Hvordan og hvor kan udvikling slutningen, forudse i dag nøjagtigt ingen.
Det er derfor en god idé eller endda anbefalede vores børn, sprogligt og kulturelt de nødvendige værktøjer med på den måde at give, så de let kan indtaste optioneel. senere gange i Brasilien i lokale faglige og kulturelle verden.
d.r.

28Tak