Oi Super Gringo,
kan kun bekræfte dit tip til Lemi.Castelo Pedras er et must i virkeligheden. Live væk omkring 300 m derfra. Han kunne komme via gardenia og Joanne fra Recreio, er sandsynligvis hurtigere.
indeks
Hilsen
Chris
Velkommen til Forum af Brasilien Web
... overalt i Brasilien på en side
JOIN …simple
Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!
p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!
Oi Super Gringo,
kan kun bekræfte dit tip til Lemi.Castelo Pedras er et must i virkeligheden. Live væk omkring 300 m derfra. Han kunne komme via gardenia og Joanne fra Recreio, er sandsynligvis hurtigere.
indeks
Hilsen
Chris
Geil... weekend gehts i "Slottet". Dette er allerede gebongt. Kan jeg faktisk gå i bil? Denkts off, der er nu i et stereoanlæg i bilen...Ja, og når du går der i aften fra? Jeg gå måske snarere straks med taxi. Faktisk ikke er alt for langt væk og så jeg kan trække mindst et par øl.
CDD ist ja auch gleich um die Ecke. Habe ich gerade bei Google Maps entdeckt. Durch Google weiss ich jetzt übrigens auch, wo ich wohne. Direkt neben der Favela "Vila Amizade" (welch verführerisch irreführender Name!).
6 flere små favelas er placeret i nærheden. Det iss her som på landsbyen. Hvem ville have troet, at..., og at der nu kaldes verden byen RIO!
"Aften", er det godt. På Castelo jeg kender ikke Funk i Rio, i en "reel" Baile så fra tre kl natten, den anden er varmt. Hehe, Minas adieu, velkommen til Rio!Oprindeligt blev bogført ved O Baiano
At Castelo: færgen - uanset om med taxa eller endda - 1 am, 1: 30, ankomst gik omkring midnat, sikkert stadig okay. Som jeg sagde, fredag til lørdag, sige (for eksempel) i morgen.
Hey, Hey. Hvis dit billede af terrasse din apartment blev skudt, er favela "Chico Mendes", såsom parken med Lake øst for. Nord for (favela) forbinder der derefter "Vila Amizade" på. Jeg ved dette naturligvis kun med eksterne kilder.Oprindeligt blev bogført ved O Baiano
Klart du kan køre i bil til slottet, spørgsmålet er du, hvordan kommer tilbage?
Jeg siger gange omhyggeligt: let ride taxi BRL 25, kun uslebne skøn ville være interesserede hvad der virkelig er den sædvanlige (omsættelige) billetpris.
Kun ne du kontakte kvinder, mobile tal allerede...
[PS: en zuverläsigen kontaktperson blot om også havde bør organisere kun antallet.] Han ville have være sponsoreret (også). [Angiv Lad, hvis du vil hans nummer].
PS: Du leve men allerede temmelig langt derude i Recreio, jeg rette min taxi gebyr anslå på BRL 35-40!
Ændret ved swisschris (25. juni 2009 til) 13: 52 (Ur) Årsag: forkert buslinie