Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 3 49 ErsteFørste 123456713 ... SidsteLetzte
Vis resultaterne 13 til 18 af 289
Like Tree42Tak
Neues aus Sepetiba: Zitat von supergringo Mir ist noch was eingefallen, ich selbst war dort selbst aber noch nie. Deinen ersten Baile Funk in der Stadt solltest Du vielleicht Freitags im "Castelo das Pedras" ( Favela Rio das Pedras) erleben (am schnellsten müsste die Anfahrt von Recreio aus via Itanhangá sein). Scheint relativ
  1. # 13
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    24.01.2007
    Sted
    RJ / RP
    Stillinger
    258
    Blog-indtastninger
    1

Standard AW: Nyheder fra Sepetiba

Zitat Oprindeligt blev bogført ved supergringo Beitrag anzeigen

Mir ist noch was eingefallen, ich selbst war dort selbst aber noch nie. Deinen ersten Baile Funk in der Stadt solltest Du vielleicht Freitags im "Castelo das Pedras" (Favela Rio das Pedras) erleben (am schnellsten müsste die Anfahrt von Recreio aus via Itanhangá sein). Scheint relativ gemäßigt zu sein.
    Oi Super Gringo,
    kan kun bekræfte dit tip til Lemi.Castelo Pedras er et must i virkeligheden. Live væk omkring 300 m derfra. Han kunne komme via gardenia og Joanne fra Recreio, er sandsynligvis hurtigere.
    indeks

Hilsen
    Chris

• Reklame

2. # 14
    Moderator
    Emne starter

Sammenføje dato
    af 28.10.2003
    Sted
    Belo Horizonte
    Stillinger
    1,633

Geil... weekend gehts i "Slottet". Dette er allerede gebongt. Kan jeg faktisk gå i bil? Denkts off, der er nu i et stereoanlæg i bilen... Ja, og når du går der i aften fra? Jeg gå måske snarere straks med taxi. Faktisk ikke er alt for langt væk og så jeg kan trække mindst et par øl.

CDD ist ja auch gleich um die Ecke. Habe ich gerade bei Google Maps entdeckt. Durch Google weiss ich jetzt übrigens auch, wo ich wohne. Direkt neben der Favela "Vila Amizade" (welch verführerisch irreführender Name!).

6 flere små favelas er placeret i nærheden. Det iss her som på landsbyen. Hvem ville have troet, at..., og at der nu kaldes verden byen RIO!
    Du kan se
    i de lavere klasser.

3. # 15
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    butikker
    Stillinger
    750

Zitat Oprindeligt blev bogført ved O Baiano
    Ja, og når du går der i aften fra?
    "Aften", er det godt. På Castelo jeg kender ikke Funk i Rio, i en "reel" Baile så fra tre kl natten, den anden er varmt. Hehe, Minas adieu, velkommen til Rio!

At Castelo: færgen - uanset om med taxa eller endda - 1 am, 1: 30, ankomst gik omkring midnat, sikkert stadig okay. Som jeg sagde, fredag til lørdag, sige (for eksempel) i morgen.

4. # 16
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    butikker
    Stillinger
    750

Zitat Oprindeligt blev bogført ved O Baiano
    Durch Google weiss ich jetzt übrigens auch, wo ich wohne. Direkt neben der Favela "Vila Amizade" (welch verführerisch irreführender Name!).
    Hey, Hey. Hvis dit billede af terrasse din apartment blev skudt, er favela "Chico Mendes", såsom parken med Lake øst for. Nord for (favela) forbinder der derefter "Vila Amizade" på. Jeg ved dette naturligvis kun med eksterne kilder.

Klart du kan køre i bil til slottet, spørgsmålet er du, hvordan kommer tilbage?

Jeg siger gange omhyggeligt: let ride taxi BRL 25, kun uslebne skøn ville være interesserede hvad der virkelig er den sædvanlige (omsættelige) billetpris.

5. # 17
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    butikker
    Stillinger
    750

Kun ne du kontakte kvinder, mobile tal allerede...

[PS: en zuverläsigen kontaktperson blot om også havde bør organisere kun antallet.] Han ville have være sponsoreret (også). [Angiv Lad, hvis du vil hans nummer].

PS: Du leve men allerede temmelig langt derude i Recreio, jeg rette min taxi gebyr anslå på BRL 35-40!

6. # 18
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    24.01.2007
    Sted
    RJ / RP
    Stillinger
    258
    Blog-indtastninger
    1

Zitat Oprindeligt blev bogført ved supergringo Beitrag anzeigen

PS: Du leve men allerede temmelig langt derude i Recreio, jeg rette min taxi gebyr anslå på BRL 35-40!
    557 eller 748 fra rige Barra kørsel bussen, kørsel alle nat og 2.20 vil koste $RS.
    eller endnu nemmere med van af Recreio til Rio Pedras, som bør holde på døren.
    Hav det sjovt
    Ændret ved swisschris (25. juni 2009 til) 13: 52 (Ur) Årsag: forkert buslinie

Side 3 49 ErsteFørste 123456713 ... SidsteLetzte

Lignende tråde

1. Ny fra Parajuru
    Ved touchwood sociale spørgsmål i Forum
    Svar: 2
    Sidste indlæg: 5. April 2011, 12: 36
  2. Nyheder fra DuSouto fra modersmålet
    Ved Surfistas i Forum musik og begivenheder
    Svar: 0
    Sidste indlæg: September 14, 2009, 13: 49
  3. Svar: 35
    Sidste indlæg: September 14, 2007, 12: 55 pm
  4. Afvigelser efter 6 måneder fra BR til nye Tourivisum
    Ved Verena i Forum rejse til Brasilien
    Svar: 14
    Sidste indlæg: 26. April 2005, 19: 49

Tags

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •