Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 1 af 7 12345 ... SidsteLetzte
Viser resultatet 1 til 6 af 41
Like Tree1Tak
Heirat in Brasilien - Ueberbeglaubigung der Heiratsurkunde: Hallo zusammen, meine Frau und ich sind nun verheiratet, wir haben in Brasilien geheiratet. In ein paar Wochen geht es fuer mich zurueck nach Deutschland. Bevor ich allerdings zurueckfliege, will ich mich hier noch um eine Sache kuemmern: Meine Frau und ich wollen in Deutschland leben, Familienzusammenfuehrung. Um den ganzen
  1. # 1
    User_14856
    Gæst

Standard Ægteskab i Brasilien - certifikatgodkendelse ægteskab

Hej sammen,

Min kone og jeg er nu gift, vi har Brasilien gift. I et par uger går det for mig tilbage til Tyskland. Før jeg zurueckfliege dog vil jeg tage pleje mig her for det første:

Min kone og jeg ønsker at leve i Tyskland, familiesammenføring. For at fremskynde hele processen skal jeg sætte mig før med mit kompetente civile registreringsdatabasen kontor i Tyskland, forbindelse, selv efter brylluppet. Nu kommer det til at foretage effektiv mit ægteskab i Tyskland. Den virkelig nyttige officielle af civile registreringsdatabasen office har fortalt mig I bør på beglaubigen mit ægteskab certifikat samt fødsel certifikatet af min kone, og legalisere.

Nu her er mig anmeldelser og enventuellen tip. I dag, vil jeg i løbet af dagen på tysk konsulat kalde gennem og spørge mig mere.
    Officielt af civile registreringsdatabasen office sagde, at jeg ægteskabet her certifikat være løvfældende-bør, lad i Brasilien på registreringsdatabasen office og derefter konsulat til legalisering. Ægteskab i Tyskland er således at være registreret. Kan den bekræfte så vidt her en person i forummet?

Nice hilsner!

• Reklame

2. # 2
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    19.07.2006
    Sted
    Belo Horizonte
    Stillinger
    2.597

Standard AW: Mariage af ægteskab certifikatgodkendelse i Brasilien-

Oi Papa
    Fordi Hvad er gået galt med terminologien, der er en del af udtrykkene i Brasilien "for eksempel på beglaubigen".

Brasiliansk ægteskab certifikatet af Cartorio skal oversættes. Ænder som at gøre dette du bringe dig en oversætter fra listen vereidigen oversætter tilladelse med din konsulat/ambassade osv.

Derefter certificeret konsulat ægteskab certifikatet og bekræftet på samme tid at oversættelsen blev udført af en akkrediteret oversætter.

Således ske i begyndelsen af 2008 i BH, Minas Gerais. D som gøre dokumentet på Fællesskabets Office, som guide dem kort på register Office ud for en formel PRüfung instrumentet udføre. Du kan få dokumentet derefter afspejles tilbage.

Vi har netop også oversætte en fødsel certifikat af min kone og godkende. Vi ved, men ikke længere om hvilken rådgivning, sandsynligvis kun så i tilfælde, på et tidspunkt en ville vil have det i D. Vi har ingen steder bruges det indtil i dag.
    Alle data af min kone i vores ægteskab certifikat er til dette formål. (Alt koster en Schweinegeld)

Hilsen
    Tiradentes

3. # 3
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    11. Oktober 2008
    Sted
    Berlin
    Stillinger
    256

Oi!

Så nødvendigt vi legaliserede og oversatte fødsel certifikatet af min kone på min registreringsdatabasen til at registrere ægteskabet. Vi havde oversat selvom dem, men ikke legaliseret. Så ting ved D. efter Recife sendt til konsulatet og godkende kan være. Opmærksomme på at signatur prøven af Cartorios eller notar ved konsulatet er deponeret. Så anbefaler jeg ægteskab certifikat og fødsel certifikat i Brasilien til at oversætte og legalisere. Du ved aldrig. Jeg har behov, ikke Tiradentes. Under alle omstændigheder er omkostninger i bakspejlet ved D. ud til at organisere de ting meget meget dyrere, er sikre.

Mfg Daniel

4. # 4
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    af 28.10.2003
    Stillinger
    348

Jeg også bekræfte... kann.
    HU oversætte.
    Derefter med to dokumenter (HU og trans.) til Konsulat-stempel på det.
    Derefter præsentere i d i Fællesskabet Office eller registreringsdatabasen office (til en konto og LSteuerkarte Fællesskabet Office;) Reg. (Bryllup og om nødvendigt udstede Famiienbuch til StA)

VG rave_66
    Det har været sagt det hele.
    Men ikke af alle.

5. # 5
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    19.07.2006
    Sted
    Belo Horizonte
    Stillinger
    2.597

Zitat Oprindeligt blev bogført ved amozinho1974 Beitrag anzeigen
    Oi!
    ........ .geschickt til konsulatet og godkende kan være. Opmærksomme på at signatur prøven af Cartorios eller notar ved konsulatet er deponeret.
    Mfg Daniel
    Hvordan bør denne gå, Cartorio defineres (normalt) af opholdstilladelse af kvinden. Der er 10.000 Cartorios i Minas. Vores egne (ejet af vores tante) er bestemt ikke på konsul i Belo Horizonte kendte (signaturer deponeret)
    Dog skal være akkrediteret oversætter ved konsulatet. Derudover har vi mente ligesom Daniel. Vi havde anmodet om allerede 3 ægteskab certifikater, et certifikat c/o. fødsel certifikat, uanset om behov for eller ikke fører os også til (0 + 70 + 30 + 7 reais)

Hilsen
    Tiradentes

6. # 6
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    14.07.2010
    Stillinger
    307

Oi Tiradentes

fra min egen erfaring. Jeg fik gift i Cabo de Santo Agostinho. Konsulat i Recife har under PRüfung for underskrift af Cartorios certificeret. Det signaturer godkendte underskriverens er tilgængelige på konsulater i virkeligheden.

Klaus
    www.pension-Brasilien.de

Side 1 af 7 12345 ... SidsteLetzte

Lignende tråde

1. Hjælp til: legalizing ægteskab certifikat fra Brasilien
    Ved sunilo i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 8
    Sidste indlæg: 23 April, 2011, 08: 23
  2. Efternavn i ægteskab på ægteskab i Brasilien
    Ved vertigo75 i Forum ægteskab og familie
    Svar: 17
    Sidste indlæg: 28 Marts 2011, 19: 48
  3. Svar: 2
    Sidste indlæg: 29. Juli 2010. 14: 17
  4. Dansk ægteskab i Brasilien
    Ved ronaldivinho i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 10
    Sidste indlæg: 9. Oktober 2006, 20: 51
  5. Rejse til Brasilien kun med ægteskab certifikat?
    Ved Inselfreund i Forum udvandring til Brasilien
    Svar: 14
    Sidste indlæg: 19. Juni 2006. 21: 32

Tags

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •