Hej sammen,
Min kone og jeg er nu gift, vi har Brasilien gift. I et par uger går det for mig tilbage til Tyskland. Før jeg zurueckfliege dog vil jeg tage pleje mig her for det første:
Min kone og jeg ønsker at leve i Tyskland, familiesammenføring. For at fremskynde hele processen skal jeg sætte mig før med mit kompetente civile registreringsdatabasen kontor i Tyskland, forbindelse, selv efter brylluppet. Nu kommer det til at foretage effektiv mit ægteskab i Tyskland. Den virkelig nyttige officielle af civile registreringsdatabasen office har fortalt mig I bør på beglaubigen mit ægteskab certifikat samt fødsel certifikatet af min kone, og legalisere.
Nu her er mig anmeldelser og enventuellen tip. I dag, vil jeg i løbet af dagen på tysk konsulat kalde gennem og spørge mig mere.
Officielt af civile registreringsdatabasen office sagde, at jeg ægteskabet her certifikat være løvfældende-bør, lad i Brasilien på registreringsdatabasen office og derefter konsulat til legalisering. Ægteskab i Tyskland er således at være registreret. Kan den bekræfte så vidt her en person i forummet?
Nice hilsner!

1Tak