Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 2 af 3 ErsteFørste 123 SidsteLetzte
Vis resultatet af 7 til 12 17
Sprog visa, hvordan hun siger det deres arbejdsgiver?: pakken Center i lufthavnen i São Paulo blev angrebet to år siden. Dette var ikke kun en enkelt skalafeltet, men en bande, som blot tog hele personalet gidsel. Typerne var helt sikker på deres indsats, til Flughafenglände ikke allzuwenig
  1. # 7
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    Jan 4, 2007
    Stillinger
    1.000

Standard AW: sprog visa, hvordan hun siger det deres arbejdsgiver?

To år siden, var pakken Center i lufthavnen i São Paulo vælter. Dette var ikke kun en enkelt skalafeltet, men en bande, som blot tog hele personalet gidsel.
    Typerne var helt sikker på deres indsats, rushing omkring på Flughafenglände ikke allzuwenig politiet. Som jeg blev fortalt er post centrene ofte ofre for sådanne raids.
    Hvis jeg forestille mig, at nu alle derfor ville tage en pause, de kunne lukke lageret der.
    Nej, en episode så imponeret måske en arbejdsgiver i Tyskland, men ikke i Brasilien. Jeg kender ikke enhver brasiliansk, som er ikke blevet selv ofre for angreb eller rapportere mindst fra kredsen af venner / familie ved. Sad men sand.
    Au royaume aveugles af Les borgnes sont rois.

• Reklame

2. # 8
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    03.09.2008
    Stillinger
    508

Igen for at vende tilbage til den såkaldte LICENÇA. Bare fordi det er undertiden tilgængelige for dig, at ikke nødvendigvis betyder vil hun blive godkendt. Keine AHnung wie das bei der Post (CORREIOS) ist und wie dort die allgemeine Politik in Bezug auf Licenças ist.

Meine Frau ist auch Beamtin und hat Anspruch auf Licença, Problem ist nur das der Dienstherr sämtliche Anträge ablehnt. Also nützt einem der Anspruch recht wenig. Denn Recht haben und Recht bekommen sind zwei verschiedene Sachen, besonders im öofentl. Dienst in Brasilien.

Af måde, er din ven CONCURSADA (tjener) ved post office eller kun medarbejdere? Eller måske en underleverandører arbejde du også ikke direkte på CORREIOS men i en filial tilhører, samt posttjenester agenturerne i Tyskland. Hun er også ´s i BH. I dette tilfælde en stinknormales forholdet perle. CTL har du og på disse betingelser, der er endnu ingen licença.

Helt ærligt, ting med 3 måneder gør meget sjov ferie, fordi CTP'ER perle. bras. Arbejdstagere 30 dage ferie til men lide ikke i Tyskland 30 arbejdsdage, særlige 30 sammenhængende dage, siger Sa./So./Feiertage være tælles og fratrækkes din ferie.
    Således kan en normal tage på sig selv endnu ikke 3 måneder ferie.

3. # 9
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    19.07.2006
    Sted
    Belo Horizonte
    Stillinger
    2.597

Zitat Oprindeligt blev bogført ved MESSENGER08 Beitrag anzeigen
    Min kone er også officielle og har ret til licença, problemet er, at kun tjenesten ejeren afviser alle anmodninger. Kravet er således ganske lidt. Fordi to forskellige ting, især i offentligheden ret og få ret. Tjeneste i Brasilien.
    Så hurtigt, jeg ønsker, at ikke påstår arbejdstagernes i Brasilien rettigheder er klart delvis Arbeitnehmerfreundlich og siden hvor de hævder taget er svært at nægte af arbejdsgiveren. Især i Federais dette udtales helt, har jeg spekulerede så selv. I vores tilfælde er dette en politibetjent og en Justizangestellter. Hvis du insisterer på deres rettigheder, gange hvad var sandsynligvis nødvendigt i de seneste år, stetzen du er gennem. Politibetjent har endda til en retssag mod deres skibsførere angkommen forlade det og fortsatte stadig normale, har vundet og alt gik videre. De frygtede ingen ulemper.

På den anden side bemærkede jeg også, hvis en arbejdsgiver har nægtet rettigheder, var personen pågældende til Domstolen, har vundet og skulle efter sit job. Men for ham, den kortsigtede finansielle gevinst var vigtigere end et langvarig samarbejdsforhold.

Men i princippet er jeg Messenger enig, om alle tekststykker skal hvis ikke set, du kan ændre noget. Så jeg skrev, ja selv siger det. Jeg ønskede at Lad det blot ikke uden kommentar gjort tidligere, at Brasilien er så et juridisk tomrum. Jeg skal lære derovre, som en arbejdsgiver.

På grund af din tvivl om visse udtalelser af kæreste: du hit før en Lügendetektor forhør vores Fuzzi eller bedre lidt waterboarding. Hvad gør den fattige fyr.

4. # 10
    Ny bruger
    Emne starter

Sammenføje dato
    26 Januar, 2009
    Stillinger
    19

Tak for dit svar!

Min ven har Lad hendes brev vedrørende licença nu stadig en advokat til gennemsyn.

Jeg havde ikke nævnt i begyndelsen, søster til min kæreste er overflyttet allerede næsten 10 år siden efter Tyskland, er her en tysk, gift med og har en 4-årig datter.

Jeg var der til at besøge med min ven og de var super nice og meget hjerteligt. Når min ven fortalte hendes (ældre) søster, at hun ville vandre til Tyskland med mig, var hun først helt lavvandede.

De gør indtryk af en meget glad familie, og da de er meget nyttige, det gør os lidt lettere at håndtere situationen.

Grüssle,

Balladenfuzzi

5. # 11
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    September 10, 2008
    Stillinger
    321

Zitat Oprindeligt blev bogført ved Balladenfuzzi Beitrag anzeigen
    Jeg havde ikke nævnt i begyndelsen, søster til min kæreste er overflyttet allerede næsten 10 år siden efter Tyskland, er her en tysk, gift med og har en 4-årig datter.
    Das ist ja ganz rührend.
    Nur leider völlig irrelevant für den Fall Deiner Freundin.
    Din ven har derfor ingen fordel selvom søster er allerede naturaliseret.

6. # 12
    Ny bruger
    Emne starter

Sammenføje dato
    26 Januar, 2009
    Stillinger
    19

@ Braziliant:

Hmmm, hvis du havde læst stillingen korrekt, berørte mig det ikke at forhåbentlig nogle "fordel", af dem, men jeg er glad for, at hendes søster her hviler, og man lidt kan tale ellers nix.
    Og måske er det fremgår af min ven sandsynligvis ikke fra alle andre interesser ønsker til Tyskland end at være med mig. Som nogle her er af opfattelse, at fordi noget ikke enig.
    Jeg har kan gøre indtryk af familien af hendes søster, mig ja som sagt som har kraftigt styrket mindst min tillid. Der var genstand for mit indlæg.
    BRAZILIANT sige tak.

Side 2 af 3 ErsteFørste 123 SidsteLetzte

Lignende tråde

1. Svar: 8
    Sidste indlæg: 7. Marts 2010. 14: 11
  2. Handelsblatt: Hvordan at overleve i Brasilien
    Ved plattenboss i Forum politik og samfund
    Svar: 1
    Sidste indlæg: 4. December 2007, 11: 31
  3. Hvordan siger du....
    Ved gschulte Forum sprog - sprog
    Svar: 3
    Sidste indlæg: 7. Marts 2005. 08: 49

Tags

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •