Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 1 af 2 12 SidsteLetzte
Viser resultatet 1 til 6 af 7
Besøg: Min kone er Brasilianierin og får sit 2nd barn i august. Det har store nostalgi og meget ville det hjælpe hende, hvis hun kunne besøge sin mor. Ifølge tjenesten indvandring, er dette muligt uden visum for kun 90 dage, kan være lidt længere her kan de bo? Måske 5-6 MOnate og under
  1. # 1
    Ny bruger
    Sammenføje dato
    07.01.2009
    Stillinger
    2

Standard Besøg

Min kone er Brasilianierin og får sit 2nd barn i august. Det har store nostalgi og meget ville det hjælpe hende, hvis hun kunne besøge sin mor. Ifølge tjenesten indvandring, er dette muligt uden visum for kun 90 dage, kan være lidt længere her kan de bo? Måske 5-6 MOnate og under hvilke betingelser. Tjenesten indvandring her var ikke meget venlig.

• Reklame

2. # 2
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    04.05.2006
    Stillinger
    847

Standard AW: besøg

Zitat Oprindeligt blev bogført ved Wastlhuber Beitrag anzeigen
    Ifølge tjenesten indvandring, er dette muligt uden visum for kun 90 dage, kan være lidt længere her kan de bo? Måske 5-6 MOnate og under hvilke betingelser. Tjenesten indvandring her var ikke meget venlig.
    Nej!
    Loven siger 90 dage. Aussnahmen er ´s kun i tilfælde af såkaldte trængsler og hvad er en trængsler bestemmes af alder. Er der kaldte det travel fair, onde tunger derefter vilkårlighed ville sige.

Da men din alder ikke meget positivt på projektet, du vil have nogen held. Da du ikke har desværre har ret til en udvidelse og er kun afhængige i samarbejde med alder.

Du kan finde flere oplysninger om dem indvandring og opholdsret i den følgende Forum:

I4a.de bestyrelse

Wastlhuber sige tak.

3. # 3
    Brugeren
    Sammenføje dato
    March 15, 2008
    Stillinger
    43

AU pai piger fra udlandet kan forblive, så meget ved jeg et år, fordi du har ja børn, som ville passe ja. Om moderen som au pair "Girl" kan gå igennem, jeg ikke kender, ville jeg mig gange diesbezügl. underrette.
    Hilsner

4. # 4
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    Mar
    Sted
    Einbeck
    Stillinger
    324

Zitat Oprindeligt blev bogført ved cacao Beitrag anzeigen
    AU pai piger fra udlandet kan forblive, så meget ved jeg et år, fordi du har ja børn, som ville passe ja. Om moderen som au pair "Girl" kan gå igennem, jeg ikke kender, ville jeg mig gange diesbezügl. underrette.
    Hilsner
    Det er vanskeligt for en au-par, der er krav se § 20 BeschV, Deutschkenntnissse, og op til 24 år gammel, en alder, som helt sikkert allerede har overskredet mor.

Mulighed: Visa for midlertidig familiesammenføring grundet nødvendige og presserende nødvendige prøve bistand til barn eller mor/mødre pleje på grund af eg: risikoschwangerschaft eller andre alvorlige (sundhed) problemer når moder eller barn (den i nogen ønsker eller Guds venligst faktisk undgås kan).
    Standse et særtilfælde, hvor du er ellers ikke kan hjælpe, fordi der er også nogen slægtninge m.v. i Tyskland.

5. # 5
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    20 Apr 2006
    Stillinger
    2.711

Som Einbeck skrev: det afhænger af alder. Sådan, at jeg ledsage siden
    det har foldet. Ven af en ven fik på det igen 90 dage,
    men med betingelser såsom SygesikringOpsparingskonto med 600 € pr. måned, og så videre - vil jeg rapportere igen om en udvidelse i februar.... du bør i din by hvor alder har ingen lykke, måske et andet sted (familie med andre hjem og myndighed) - simpelthen.
    Søgning og lad ikke løs. Partier og masser af held.
    Wastlhuber sige tak.

6. # 6
    Ny bruger
    Emne starter

Sammenføje dato
    07.01.2009
    Stillinger
    2

Frage AW: besøg

Zitat Oprindeligt blev bogført ved gemic Beitrag anzeigen
    Som Einbeck skrev: det afhænger af alder. Sådan, at jeg ledsage siden
    det har foldet. Ven af en ven fik på det igen 90 dage,
    men med betingelser såsom SygesikringOpsparingskonto med 600 € pr. måned, og så videre - vil jeg rapportere igen om en udvidelse i februar.... du bør i din by hvor alder har ingen lykke, måske et andet sted (familie med andre hjem og myndighed) - simpelthen.
    Søgning og lad ikke løs. Partier og masser af held.
    ???Jeg har nu ikke helt forstår - jeg kan ikke bare flytte eller kan jeg prøve einfah det i Landkreis tilstødende?
    Du svare mig Kanns igen?

Side 1 af 2 12 SidsteLetzte

Lignende tråde

1. Et besøg fra Brasilien
    Ved heurix i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 11
    Sidste indlæg: 18. Marts 2010. 09: 07
  2. Besøg ILHABELA / SP
    Ved wstbo i Forum insider-tip
    Svar: 3
    Sidste indlæg: 1. Januar 2010. 21: 11
  3. Besøg fodboldstadion?
    Ved rainbow i Forum musik og begivenheder
    Svar: 5
    Sidste indlæg: 4. Juni 2009. 19: 13
  4. Besøg Santa Catarina
    Ved Inge i Forum rejse til Brasilien
    Svar: 4
    Sidste indlæg: November 30, 2008, 11: 45
  5. Et besøg fra Brasilien
    Ved Ina i Forum insider-tip
    Svar: 22
    Sidste indlæg: 30. Juni 2004. 19: 24

Tags

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •