Hej sammen,
først og fremmest: Jeg var på udkig allerede på søgefunktionen, men desværre ikke finde blev når mine bekymringer / mit spørgsmål.
Mit spørgsmål:
Når kan min kæreste (bras.) (Statsborgere) igen til Tyskland rejse? Efter 3 eller 6 måneder.
Historie / fakta:
Hun indtastes uden visum som turist slutningen af marts og har modtaget dets indrejsestempel i lufthavnen i Madrid i passet.
Udgangen af juni (i god tid før udgangen af måneden, 3 bo) vi kunne få en "opholdstilladelse" eller en opholdstilladelse til en anden 3 måneder når kompetente indvandring kontoret. Denne opholdstilladelse (en sticker i passets) var midlertidig som et visum indtil September 30, 2008.
Min kæreste er forlod derefter til 25.09.08 og scoret (igen) i Madrid deres Afslut stempel i din Passport-konto (således næsten 6 måneder juridiske ophold i d eller i Schengen-området i ét stykke).
Ovennævnte "opholdstilladelse" er baseret på "§ 7 stk. 1 s. 3 bopæl Act".
(Got nu ofte at høre, at fordi på indvandring Office soooo megen strid velvilje blev bragt, og at denne slags fornyelse af opholdstilladelse er alt andet end indlysende).
Erfaring siden en person har eller kan en person til at sige noget, fordi når hun igen tidligst kan rejse op til D?
Efter 3 måneder - > sent December - > eller kun efter 6 måneder, fordi det var ja sidste også kun 6 måneder på et tidspunkt her?
Tak for tips og Råd!

Emne starter

Derefter, er ´s ikke vente!