Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Viser resultater 1-5 af 5
Indvandring bestemmelse ifølge Tyskland?: Hi sammen, først og fremmest: Jeg var på udkig allerede på søgefunktionen, men desværre ikke finde blev når mine bekymringer / mit spørgsmål. Mit spørgsmål: Hvornår kan min kæreste (bras.) (Statsborgere) igen til Tyskland rejse? Efter 3 eller 6 måneder. Historie / fakta: det er slutningen af marts
  1. # 1
    Ny bruger
    Sammenføje dato
    02.03.2008
    Stillinger
    23

Standard Indvandring destination efter Tyskland?

Hej sammen,

først og fremmest: Jeg var på udkig allerede på søgefunktionen, men desværre ikke finde blev når mine bekymringer / mit spørgsmål.

Mit spørgsmål:
    Når kan min kæreste (bras.) (Statsborgere) igen til Tyskland rejse? Efter 3 eller 6 måneder.

Historie / fakta:
    Hun indtastes uden visum som turist slutningen af marts og har modtaget dets indrejsestempel i lufthavnen i Madrid i passet.

Udgangen af juni (i god tid før udgangen af måneden, 3 bo) vi kunne få en "opholdstilladelse" eller en opholdstilladelse til en anden 3 måneder når kompetente indvandring kontoret. Denne opholdstilladelse (en sticker i passets) var midlertidig som et visum indtil September 30, 2008.
    Min kæreste er forlod derefter til 25.09.08 og scoret (igen) i Madrid deres Afslut stempel i din Passport-konto (således næsten 6 måneder juridiske ophold i d eller i Schengen-området i ét stykke).

Ovennævnte "opholdstilladelse" er baseret på "§ 7 stk. 1 s. 3 bopæl Act".
    (Got nu ofte at høre, at fordi på indvandring Office soooo megen strid velvilje blev bragt, og at denne slags fornyelse af opholdstilladelse er alt andet end indlysende).

Erfaring siden en person har eller kan en person til at sige noget, fordi når hun igen tidligst kan rejse op til D?
    Efter 3 måneder - > sent December - > eller kun efter 6 måneder, fordi det var ja sidste også kun 6 måneder på et tidspunkt her?

Tak for tips og Råd!

• Reklame

2. # 2
    Ny bruger
    Emne starter

Sammenføje dato
    02.03.2008
    Stillinger
    23

Standard AW: indvandring bestemmelse i overensstemmelse med Tyskland? / Ny post til Tyskland

søgefunktionen i min konstellation... det har bliver stadig ikke kan finde dem.

Så hvis en person har et tip til mig, skal du kontakte / e-mail.

Tak!

3. # 3
    Ny bruger
    Sammenføje dato
    Juli 23, 2008
    Stillinger
    4

Standard AW: indvandring bestemmelse i overensstemmelse med Tyskland?

Zitat Oprindeligt blev bogført ved roberto15 Beitrag anzeigen
    (Got nu ofte at høre, at fordi på indvandring Office soooo megen strid velvilje blev bragt, og at denne slags fornyelse af opholdstilladelse er alt andet end indlysende).
    Hvad grunde havde du har angivet for dette?

PS: ifølge min viden din kæreste fra December 25, 2008 (f.eks. 90 dage senere) skal rejse igen.

4. # 4
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    04.05.2006
    Stillinger
    847

Zitat Oprindeligt blev bogført ved roberto743 Beitrag anzeigen
    PS: ifølge min viden din kæreste fra December 25, 2008 (f.eks. 90 dage senere) skal rejse igen.
    Jeg ser endda så. Hun må vente mindst 90 dage før du skal rejse igen som TURIST i Schengen-området.

I mellemtiden bør visum (studerende, osv.) kan du angive straks igen, selvfølgelig! Derefter, er ´s ikke vente!

5. # 5
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    11. Oktober 2008
    Sted
    Berlin
    Stillinger
    256

Zitat Oprindeligt blev bogført ved roberto15 Beitrag anzeigen
    Hej sammen,

først og fremmest: Jeg var på udkig allerede på søgefunktionen, men desværre ikke finde blev når mine bekymringer / mit spørgsmål.

Mit spørgsmål:
    Når kan min kæreste (bras.) (Statsborgere) igen til Tyskland rejse? Efter 3 eller 6 måneder.

Historie / fakta:
    Hun indtastes uden visum som turist slutningen af marts og har modtaget dets indrejsestempel i lufthavnen i Madrid i passet.

Udgangen af juni (i god tid før udgangen af måneden, 3 bo) vi kunne få en "opholdstilladelse" eller en opholdstilladelse til en anden 3 måneder når kompetente indvandring kontoret. Denne opholdstilladelse (en sticker i passets) var midlertidig som et visum indtil September 30, 2008.
    Min kæreste er forlod derefter til 25.09.08 og scoret (igen) i Madrid deres Afslut stempel i din Passport-konto (således næsten 6 måneder juridiske ophold i d eller i Schengen-området i ét stykke).

Erfaring siden en person har eller kan en person til at sige noget, fordi når hun igen tidligst kan rejse op til D?
    Efter 3 måneder - > sent December - > eller kun efter 6 måneder, fordi det var ja sidste også kun 6 måneder på et tidspunkt her?

Tak for tips og Råd!

Jeg havde også forsøgt at på de første besøg af min ven stadig brasiliansk. Så de normale 90 dage at udvide flere 90. Have en glat Surfeit på alder. modtaget. ALDER sagde, da du behøver meget gode grunde (sygdom, graviditet eller ægteskab i Tyskland) til den regelmæssige ophold at udvide med en anden 90 dage.At de som har gjort godt meget sjældne med dig. Når alder fik at vide, men at genindrejse i Schengen-området i udvidelsen, kan være en anden 90 dage derefter efter 180 dage.Siden du kan kun 180 dage selskab fra datoen for første indrejse i Schengen-området opholde sig som en ikke EU-borgere om året. Efter denne erklæring af alder har jeg udeladt en udvidelse og så hun kunne komme igen 3 måneder senere. Dette er så langt jeg kender i dag som.Så rent computational bør de kommer igen i marts 09. Spørge men bedste for alder eller konsulat.

Hilsen Amozinho!

Lignende tråde

1. Flyt over Tyskland efter ægteskab i USA
    Ved uwe88 i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 5
    Sidste indlæg: 24. Juni 2010. 12: 33 pm
  2. Udvisning efter Tyskland
    Ved Ritinha623 i Forum Hjælpeforum
    Svar: 0
    Sidste indlæg: 14. Februar 2010. 11: 37
  3. Dukke samling af Tyskland
    Ved Rubiana i Forum rejse til Brasilien
    Svar: 6
    Sidste indlæg: 1. September 2009, 07: 09
  4. Svar: 7
    Sidste indlæg: 25. Juli 2009. 01: 57
  5. Container shipping efter Tyskland
    Ved Marlon Brando i Forum insider-tip
    Svar: 5
    Sidste indlæg: 17 Oktober 2007, 08: 53

Tags

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •