Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 1 af 4 1234 SidsteLetzte
Viser resultatet 1 til 6 af 20
Like Tree6Tak
Hvad ville du gøre: elsker Brasilien fans, jeg vil gerne fortælle dem min historie og bede om råd. Min kærlighed til Brasilien begyndte for mange år siden. Der går ikke en dag, når jeg ikke tænker på denne vidunderlige land. Mine rejser der begyndte i 2005, og jeg var allerede tre gange på jorden. Rio,
  1. # 1
    Ny bruger
    Sammenføje dato
    24 Juli, 2008
    Stillinger
    2

Standard Hvad ville du gøre

Kærlighed Brasilien-Fans
    Jeg vil gerne fortælle dem min historie og bede om råd. Min kærlighed til Brasilien begyndte for mange år siden. Der går ikke en dag, når jeg ikke tænker på denne vidunderlige land. Mine rejser der begyndte i 2005, og jeg var allerede tre gange på jorden. Rio, Salvador og Recife blev min stationer, hver i flere uger.
    Jeg er inficeret og har bevilget underviste selv sproget jeg. Under mit sidste besøg i Salvador var jeg i stand til at underholde mig allerede i portugisisk.
    Jeg er 40 år gamle og i vejen for mit liv. Var selvstændige i erhvervsgrenen i fast ejendom og vellykket. Jeg er heldigvis en tilstrækkelig kontanter til har komfortable stilling. (mere end 100.000 €)
    Jeg har også vidunderligt tvillinger i en alder af 4, jeg elsker. Am men skilt. Vejen til Brasilien ville betyde brud med hele familien, som jeg ville betragtes som hensynsløse egoist. Det ville betyde, at jeg ikke længere ville se mine børn i mange år. Dette ville igen bryde mig men glatte hjerte. Det ville bryde mig, men også hjertet til at gå i dette land.

Der er også spørgsmålet om, hvilke investeringer på Værelset Pernambuco vil tilbyde. Ejendomsmægler, Barraca, osv.?
    Jeg skal gøre hvad, der er udelukket. Deprimerende ikke at gøre noget er ikke min ting. Nej, jeg ønsker at investere, denne men det beskedne omfang.
    Jeg ved af erfaring, at du skal holde sammen på din kul som en Gringo. Jeg lechze til at leve i beskedenhed. Det er dette land, som er blevet en del af mig.

Dette er store: selvopofrelse til fordel for børn eller livet for bly, ifølge hvilken du du så lang, at det er uudholdeligt.

Jeg takker dem for talrige svar

• Reklame

2. # 2
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    af 28.10.2003
    Stillinger
    276

Standard AW: Hvad ville du gøre

Da du har ja børn, er det ikke korrekte Hvis du ville tror kun af du og lige afskåret. MEN du bør ikke give op også din drøm, du bør se på noget mere realistisk.
    Børn er gamle nok på et tidspunkt, at stå på egne ben, men indtil da du skal lægge begge "afstemmes", fordi børn behøver Faderen meget. I det øjeblik, når du er blevet en far, har du taget på et ansvar, som bør betragtes ikke som en negativ, fordi børn er virkelig store.
    For eksempel ville være en løsning, at du var kun en "delvis" udvandrer, og et halvt år der, hvor én her kunne opdele dem tre måneder som der et halvt år her?
    Men som bekendt dine egne helt sikkert gode evner!

3. # 3
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    Jan 4, 2007
    Stillinger
    1.000

Zitat Oprindeligt blev bogført ved Revoluzzer Beitrag anzeigen
    Dette er store: selvopofrelse til fordel for børn eller livet for bly, ifølge hvilken du du så lang, at det er uudholdeligt.
    Jeg vil kontakte mig med din store på rådgivning, kirken, etc. og ikke en Brasilien-Forum.
    Au royaume aveugles af Les borgnes sont rois.

4. # 4
    007
    007 está offline
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    Marts 31, 2008
    Sted
    Fortaleza / Ceará
    Stillinger
    1.459

Standard Re: Hvad ville du gøre

Jeg er enig med Marlon Brando.

Også mener din "egenkapital position" med 100 k er lidt tynd EURO med 40 års liv, jeg. Hvis du derefter når lager er for dig.

Doing business er over hele verden ikke bare, men at gøre forretninger Brasilien allerede er virkelig vanskelig. Som enheden, som sproget, der kan være forkert, at de forkerte personer, er hurtigt befri hans penge.

Du ueberleg, med permanente i Brasilien. Gøre det ligesom min tidligere forfatter
    har foreslået.

Abraço

fortal

5. # 5
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    20.12.2006
    Stillinger
    116

Jeg mener også, at aktier i 100.000.--€ for en 40-årig er stadig meget tynde. I nord-øst en Superhaus ved havet er i det for penge, hvad men derefter... ?

På den anden side mener jeg også, at man i Brasilien -Hvis du i øjeblikket flittige og veluddannede - alt for kan meget flytte. Med tyske dyd og business acumen du har en vis fordel før durchsschnittlichen brasiliansk simpelthen. Lyder arrogante - men så er!

Spørgsmålet er måske, om ophold er repræsentant for en senere liv. Ikke at du oplevede en ubehagelig overraskelse i den daglige Lebenskampf.

Lykke i din beslutning alligevel. Jeg er stadig her, fordi jeg er for fej til at. Selv om der allerede et hus, bygget, men det er sikrere at alle tilfælde her.

Pedro Brasilien

6. # 6
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    17.02.2005
    Sted
    Jaboatão
    Stillinger
    146

Hej.

bor i nordøst siden 2001. Uden gennemsnitlige godt placeret bras.Familien, som har støttet mig overalt ville være gået sikker galt. Er der en chance for en Gringo her ikke frivilligt. Fra min erfaring er Brasilien ikke en god land til at udvandre. Beskidte, dyrt og farligt, er dette virkeligheden her i nordøst.
    Ifølge rapporten i spejlet - online, juli 2008, om Recife og Pernambuco der alene i Pernambuco, i måneden i juni 2008 om 2000 ofre for vold. Du bør virkelig kun én gang til højre prøven live og teste, om det er dette klima af permanent vold. På ferie ligner alt i det virkelige liv altid forskellige.
    Priserne er allerede for mange områder i Europa. Stiger dramatisk. Mange tyskere er allerede væk. Sidst er lyset, så jeg bo stadig.

Alligevel held og lykke

Side 1 af 4 1234 SidsteLetzte

Lignende tråde

1. AF 447 annulleret. Hvad gør?
    Ved Lemi i Forum rejse til Brasilien
    Svar: 9
    Sidste indlæg: 6. Juni 2009. 14: 29
  2. 18. 28,8 Hvad besøg i Rio?
    Ved Unregistriert i Forum rejse til Brasilien
    Svar: 10
    Sidste indlæg: August 15th, 2007, 10: 19
  3. 4. / 5.02. I São Paulo - hvad gøre weekenden?
    Ved Tuxaua i Forum byer og regioner
    Svar: 4
    Sidste indlæg: 2. Februar 2006. 17: 45
  4. Hvilke 4 x 4 ville du drive?
    Ved Frankfrank i Forum udvandring til Brasilien
    Svar: 22
    Sidste indlæg: 25 Oktober 2005, 12: 23 pm
  5. Hvilke 4 x 4 ville du drive?
    Ved Frankfrank i Forum udvandring til Brasilien
    Svar: 0
    Sidste indlæg: 18 Oktober 2005, 10: 49 am

Tags

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •