Kærlighed Brasilien-Fans
Jeg vil gerne fortælle dem min historie og bede om råd. Min kærlighed til Brasilien begyndte for mange år siden. Der går ikke en dag, når jeg ikke tænker på denne vidunderlige land. Mine rejser der begyndte i 2005, og jeg var allerede tre gange på jorden. Rio, Salvador og Recife blev min stationer, hver i flere uger.
Jeg er inficeret og har bevilget underviste selv sproget jeg. Under mit sidste besøg i Salvador var jeg i stand til at underholde mig allerede i portugisisk.
Jeg er 40 år gamle og i vejen for mit liv. Var selvstændige i erhvervsgrenen i fast ejendom og vellykket. Jeg er heldigvis en tilstrækkelig kontanter til har komfortable stilling. (mere end 100.000 )
Jeg har også vidunderligt tvillinger i en alder af 4, jeg elsker. Am men skilt. Vejen til Brasilien ville betyde brud med hele familien, som jeg ville betragtes som hensynsløse egoist. Det ville betyde, at jeg ikke længere ville se mine børn i mange år. Dette ville igen bryde mig men glatte hjerte. Det ville bryde mig, men også hjertet til at gå i dette land.
Der er også spørgsmålet om, hvilke investeringer på Værelset Pernambuco vil tilbyde. Ejendomsmægler, Barraca, osv.?
Jeg skal gøre hvad, der er udelukket. Deprimerende ikke at gøre noget er ikke min ting. Nej, jeg ønsker at investere, denne men det beskedne omfang.
Jeg ved af erfaring, at du skal holde sammen på din kul som en Gringo. Jeg lechze til at leve i beskedenhed. Det er dette land, som er blevet en del af mig.
Dette er store: selvopofrelse til fordel for børn eller livet for bly, ifølge hvilken du du så lang, at det er uudholdeligt.
Jeg takker dem for talrige svar

6Tak