Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 1 af 4 1234 SidsteLetzte
Viser resultatet 1 til 6 af 24
Pregnant i Brasilien bede om uopsættelige hjælp... nu hurtig ægteskab i D: goddag til alle venner af forummet, jeg har brug for en presserende hjælp, hvordan jeg skal fungere korrekt og nogle oplysninger. Følgende er sket: min forlovede og jeg har været en stor Fællesskabet siden Jan. 2007. Store kærlighed, troskab, alle klasse! Nu til mit problem. Siden oktober har jeg med den civile registreringsdatabasen office
  1. # 1
    Ny bruger
    Sammenføje dato
    02.02.2007
    Sted
    Tyskland/Nordrhein-Westfalen
    Stillinger
    6

Standard Gravide i Brasilien... nu hurtig ægteskab i d presserende hjælp venligst

Hej til alle venner af forummet

Jeg skal indtrængende hjælp, hvordan jeg skal fungere korrekt og nogle oplysninger. Følgende er sket:

Min forlovede og jeg har været en stor Fællesskabet siden Jan. 2007. Store kærlighed, troskab, alle klasse!

Nu til mit problem. Siden oktober har jeg i min hjemby i forbindelse med civile registreringsdatabasen kontoret. Du, de velkendte dokumenter kræver for ægteskab. Der er dog uanset om den har eller ikke gjort tyske løbet af A1. At sige dette er opgave af alder (Immigration Office). Komplet dossier er intet til hinder et bryllup.

Min forlovede var i 2007 fra August til oktober her i Tyskland.

Desværre jeg har bliver for nylig arbejdsløse, har til men bruges tid til at Brasilien at rejse.

I marts, har min forlovede bliver gravide. Nu i juni, vil jeg bringe dem til mig. Vi ønsker at få gift her. Jeg ønsker, at hun får sit barn D. Den tyske kursus A1 har det gjort, havde for lidt men 10 punkter og har ikke bestået. Jeg ved imidlertid, at vores barns fødsel ændret alt. Retten til ophold. Jeg vil gerne bare gå glip af den smukke tid af graviditet og vil forberede mig for forældrene bliver sammen med min forlovede og ser frem.

Kommer i juni, skal hun forlade vores land normalt igen i August. På dette tidspunkt er det kun i slutningen af 6 måneden af hendes graviditet.

Hvordan kan jeg kontakte at hun udvidet og får vores barn her?

Hvordan fungerer loven, fordi jeg blev så nu uventet arbejdsløse?

Gøre jeg nu du betale gør en erklæring om engagement med alder og endda ne 2.600 euro som sikkerhedsstillelse?

Min sygeforsikring selskab har underrettet mig allerede, at min forlovede i tilfældet er forsikret, når vi er gift. Omkostninger (hospital, fødsel, afkrydsningsfeltet-up) er også fuld af dem overtaget. Uanset opholdstilladelse.

Hjælp mig, jeg er helt desperate. Ved ikke hvordan jeg skal opføre sig for at ikke forbrudt (i overtræk 90 dagene Visafrei).

Der er måske juridiske smuthuller kan bruges?
    Eller er der måske særlige visa til gravide?

Tak på forhånd for din hjælp og beklager, at jeg har skrevet så meget!

Hilsen
    Marcus...!

• Reklame

2. # 2
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    Mar
    Sted
    Einbeck
    Stillinger
    324

Standard

Ked, så længe barnet fødes ikke, og du ikke har erkendt faderskab under tysk lov, barn eller graviditet ved tyskerne giver ugift ingen fordele eller gavn.

Allerede gange fordi mente at foretrække at ægteskab, i stedet for i oktober i juli, mens at gifte sig med de visumfri 3 måneder i Tyskland?

I Visafreien, tysk Lær 3 måneder og gifte sig derefter ansøge om AE i alder en mulighed ville være.

Ved ægteskab visumfri udløb kan stole på artikel 39 para. 3 AufenthV og i D, AE anmodning.
    Ansøgningen kan tage i Tyskland på tid at forbedre ægteskab/ansøger om AE, så du bør også denne forhindring på AE nu ikke tilstrækkeligt kendskab til tyske.

Ægteskab og ansøgningen til AE venligst inden de 3 måneder for visumfri ikke bagefter.
    vigtigt:
    Gifte sig i Tyskland ikke i Danmark, kun Tyskland er berettiget ifølge § 39 para 3 AufenthV
    Marcus_JB sige tak.

3. # 3
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    19.07.2006
    Sted
    Belo Horizonte
    Stillinger
    2.597

Standard

Oi Marcus
    Desværre er der ingen særlige visum for gravide kvinder, og heller ikke arbejdsløshedsunderstøttelse for din sag.
    For dine problemer vedrørende tilstrømning af din ven er kun og alene, indvandring Office af din hjemby.

Ja til resten Einback sagde alt.
    Jeg kan ikke se et problem med firmaet sygesikring. Hvis du vil tages i tilfældet, en skal være gift og være logget i D. For at gøre dette skal du være her men juridiske. Gerne i vores tilfælde med FZF visum eller i dit tilfælde med???. I din sag, du vil have en stat ja afventer afklaring af situationen for ophold og som følge, hvis det går galt, en høj koste risiko.

Er min sundhed insurance company har pågældende kun efter gentagne opfølgning.

Hilsen
    Tiradentes

@ Oi Einbeck
    Det er én måde, men siden du skal AB allerede meget meget forståelse. Min fortalte mig lønklasse stadig, at hvis du berettiget det pludselige ønske om ægteskab med graviditet, man meget hurtigt møder igen bevoksninger. Vores nye salg Tilknyt for asylsager er imidlertid zuständing (en uheldig situation) som sandsynligvis har forhærdet hjertet. Heldigvis har hun slægtninge Santa Catarina, som er til gengæld godt for os.

Mange hilsner
    Marcus_JB sige tak.

4. # 4
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    December 14, 2007
    Stillinger
    177

Standard

Godt, ser det ud du placerer der i et dilemma på den ene side siden kan din kæreste grund af manglende A1 Hent certifikat ægteskab visum, på den anden siden ønskede fødsel i Tyskland finder sted. At gøre dette skal du være gift, men fordi ellers KKV antager omkostningerne.
    Naturligvis kan du indtaste en turistvisum, og du derefter gifter sig med. Hvilke også HEIRATSTECHNISCH juridiske og repræsenterer ikke noget problem. KUN indvandring Office (alder), vil give helt sikkert ingen opholdstilladelse (AE) efter et ægteskab med turistvisum, fordi der ikke er nogen ægteskab visum, således er en indirekte Visamissbrauch under du og således ydes ingen AE. Med andre ord, ville du skulle rejse igen efter 90 dage. Hvis det bør ikke længere være støtteberettigede rejse på denne gang på grund af graviditet, kan du få en udvidelse på denne maj.
    Når barnet bliver født, ansøgningen om AE kan gøres, fordi ja, bortset fra ægteskab som følge af dette barn (med tysk statsborgerskab) er en Anspruck på AE.
    Det er meget risikabelt, hvis alt passer sammen så tid.

Det ville være lettere, hvis barnet i BRA er født. Efter din registrering med det kompetente tyske konsulat i BRA, mor til sig selv, kan visum Familienzusammenführungs anmode om at leve med tysk barn fader og tysk barn i Tyskland. For dette, derefter er ikke A1 certifikat også nødvendige.

I hvilket omfang kan være, din arbejdsløshed kunne være et problem, du har brug at præcisere venligst med din alder, under hvilke omstændigheder og i hvilke Konstelation der kan kræve et bevis for indkomst / kan.

Zitat Oprindeligt blev bogført ved Marcus_JB Beitrag anzeigen
    Nu til mit problem. Siden oktober har jeg i min hjemby i forbindelse med civile registreringsdatabasen kontoret. Du, de velkendte dokumenter kræver for ægteskab. Der er dog uanset om den har eller ikke gjort tyske løbet af A1. At sige dette er opgave af alder (Immigration Office).
    Meget præcis!
    Venligst begå fejlen og kaste alder og registreringsdatabasen office, eller visa og gifte sig i en pot!
    Disse er 2 meget forskellige ting, og du har derfor med 2 kontorer at gøre.
    ALDER bekymrer sig ikke for dokumenterne til marry og topdomæneadministratoren er interesseret i ikke som kvalificere sig til et visum.

.... Jeg ved imidlertid, at vores barns fødsel ændret alt. Også ret til ophold. ...
    All right!
    Men kun når barnet er GEBOREN!

...Jeg vil gerne bare gå glip af den smukke tid af graviditet og vil forberede mig for forældrene bliver sammen med min forlovede og glade....
    Klart og forståeligt, inkonsekvent for indvandring og ophold kun! Hvad du vil og hvad loven omhandlede er ikke altid at bringe en hat!

...Jeg har nu du afgive en erklæring om engagement med alder og endda ne garanti beløber sig til 2.600 euro løn?...
    Giver ingen mening at indgive en erklæring om forpligtelse til arbejdsløse, fordi der er intet at samle op!
    Bortset fra sådanne Veperpflichtungserklärung ville visum forarbejdning kun nyttige. Fordi din kæreste men ingen A1 har certifikat ville visum ægteskab ydes alligevel.

Sikkerhed??? Ingen idé, aldrig hørt!

...Firmaet sygeforsikring har allerede meddelt mig, at min forlovede i tilfældet er forsikret, Når vi er gift. Omkostninger (hospital, fødsel, afkrydsningsfeltet-up) er også fuld af dem overtaget. Uanset opholdstilladelse.
    ...
    Bare så snart du er gift!

...Hjælp mig, jeg er helt desperate. Kende ikke hvordan jeg skal opføre sig for at ikke forbrudt (i overtræk 90 dagene Visafrei)....
    I ingen måde læg på turistvisum af din ven, som kun kompliceret alt hvad kommer bagefter. Så du har kun problemer på halsen at legalisere ophold af din kæreste/kone, bliver endnu et ægteskab vanskeligere uden lovligt opholdsstatus.

Kig på dig selv tid siden følgende: Auslnderrecht portal af praktikere ´s der er også et meget nyttigt FORUM alle du du med kan deaktivere alle spørgsmål om indvandring og AUfenthalt lov i D!

Marcus_JB sige tak.

5. # 5
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    17.02.2005
    Sted
    Jaboatão
    Stillinger
    146

Reden

Hej.

kan tiltræde Brasil kun helt COPAS rapport. Hvis barnet i Brasilien er født, derefter gennem familiesammenføring i Tyskland er helt sikkert den mest snild løsning.

Held og lykke.
    Marcus_JB sige tak.

6. # 6
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    Mar
    Sted
    Einbeck
    Stillinger
    324

Standard

Hej
    Ja, forbliver sundhedsrisiko for ægteskabet.
    Ellers holder jeg fast ved min redegørelse. Ked folk, hvis det har tilstrækkeligt kendskab til tyske og andre almindelige yde kriterier (§ 5 AufenthG og afsnit 27, § 28 AufenthG) opfyldt så er der AE af alder.

Du kan holde trit med den manglende viden i visumfri 3 måneder / forbedre på A1-plan det mislykkedes snævert.

Ved ægteskab i Tyskland (venligst Benyt ikke Danmark forveksles med) inden for de visumfri 3 måneder § 39 para 3 bruger AufenthG, dvs. højre efter indtastning kom, opfylder alle krav i grant (tysk viden tilgængelige etc., ingen straftäter, ingen identifikation, ingen post barriere, ingen risiko for Tyskland terrorisme osv.). skal give AE alder.

Artikel 39 para. 3 AufenthV igewährt hvis hans lovovertrædelse er opfyldt, en undtagelse til Visaerfordernis af de generelle tilskud krav i henhold til § 5 para 2 AufenthG,.
    (hun nødvendige normalt visum ægteskab, opståen af artikel 39 para. 3 AufenthV er indrømmet en undtagelse).

Tilfreds denne gang drøfte med alder, AE ville ansøge om og bede om beslutning, afhængig af alder med mundtlige oplysninger.
    Kan min bogføring gerne udskrive og tage med dig hvor.

Ellers udlændinge lov forum ser gange på info4alien
    Auslnderrecht portal af praktikere over.

@ tiradentes
    Hvis alle grant krav er opfyldt og ikke længere afviser ægteskab inden de visumfri 3 måneder er retten til at udstede en AE gennem alder kan fandt sted, som skal yde.
    Men venligst altid anmode om og anmode om skriftlig anmeldelse ikke kun mundtlige oplysninger, fangst op.

Her § 39 AufenthV

39 Prolonging ophold i Tyskland til langsigtede formål Der i de Bopæl Act reguleret tilfælde ud over en udlænding opnå en opholdstilladelse i Tyskland eller udvide kan, hvis
    1. en nationalt visum)§ 6 Para 4 i loven om bopæl) eller besidder en opholdstilladelse.
    2. Han er fritaget fra kravet om opholdstilladelse og fritagelsen på del af genstand eller på et ophold er begrænset til højst seks måneder.

3. Han borger en i Bilag II Forordning (EF) 539 / 2001 af staten omhandlet og er lovligt i Tyskland eller et gyldigt Schengen-visum til kortvarige ophold)§ 6 Para 1 No. 2 opholdssted handle) har, så længe betingelserne for ret til at give en opholdstilladelse opstod efter posten,.

4. Han har en opholdssted indrejse under sagen asyllov af og betingelserne for § 10 Stk. 1 eller 2 bopælsland Act være.
    5. hans deportation efter afsnit 60a bopælsland Act er udsat, og han har erhvervet ret til at udstede en opholdstilladelse på grundlag af et ægteskab i Tyskland eller fødsel af et barn under sit ophold i Tyskland.
    6. Han har en opholdstilladelse udstedt af en anden Schengen-stat og er ret på grundlag af denne opholdstilladelse til at opholde sig i Tyskland, forudsat at betingelserne for ret til at give en opholdstilladelse er opfyldt; afsnit 41 Stk. 3 finder anvendelse.
    Marcus_JB sige tak.

Side 1 af 4 1234 SidsteLetzte

Lignende tråde

1. Akut hjælp!
    Ved Unregistriert i Forum ægteskab og familie
    Svar: 3
    Sidste indlæg: 8. Juli 2008. 13: 33
  2. Presserende info venligst
    Ved Boa Viagem i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 3
    Sidste indlæg: August 6, 2006, 12: 05
  3. meget presserende oversættelse? Venligst hjælp!
    Ved Manuel i programmeringssproget Forum - sprog
    Svar: 5
    Sidste indlæg: November 30, 2004, 13: 56
  4. bede om hurtig hjælp
    Ved Anonymous i programmeringssproget Forum - sprog
    Svar: 7
    Sidste indlæg: November 24, 2004, 12: 11

Tags

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •