Hej til alle venner af forummet
Jeg skal indtrængende hjælp, hvordan jeg skal fungere korrekt og nogle oplysninger. Følgende er sket:
Min forlovede og jeg har været en stor Fællesskabet siden Jan. 2007. Store kærlighed, troskab, alle klasse!
Nu til mit problem. Siden oktober har jeg i min hjemby i forbindelse med civile registreringsdatabasen kontoret. Du, de velkendte dokumenter kræver for ægteskab. Der er dog uanset om den har eller ikke gjort tyske løbet af A1. At sige dette er opgave af alder (Immigration Office). Komplet dossier er intet til hinder et bryllup.
Min forlovede var i 2007 fra August til oktober her i Tyskland.
Desværre jeg har bliver for nylig arbejdsløse, har til men bruges tid til at Brasilien at rejse.
I marts, har min forlovede bliver gravide. Nu i juni, vil jeg bringe dem til mig. Vi ønsker at få gift her. Jeg ønsker, at hun får sit barn D. Den tyske kursus A1 har det gjort, havde for lidt men 10 punkter og har ikke bestået. Jeg ved imidlertid, at vores barns fødsel ændret alt. Retten til ophold. Jeg vil gerne bare gå glip af den smukke tid af graviditet og vil forberede mig for forældrene bliver sammen med min forlovede og ser frem.
Kommer i juni, skal hun forlade vores land normalt igen i August. På dette tidspunkt er det kun i slutningen af 6 måneden af hendes graviditet.
Hvordan kan jeg kontakte at hun udvidet og får vores barn her?
Hvordan fungerer loven, fordi jeg blev så nu uventet arbejdsløse?
Gøre jeg nu du betale gør en erklæring om engagement med alder og endda ne 2.600 euro som sikkerhedsstillelse?
Min sygeforsikring selskab har underrettet mig allerede, at min forlovede i tilfældet er forsikret, når vi er gift. Omkostninger (hospital, fødsel, afkrydsningsfeltet-up) er også fuld af dem overtaget. Uanset opholdstilladelse.
Hjælp mig, jeg er helt desperate. Ved ikke hvordan jeg skal opføre sig for at ikke forbrudt (i overtræk 90 dagene Visafrei).
Der er måske juridiske smuthuller kan bruges?
Eller er der måske særlige visa til gravide?
Tak på forhånd for din hjælp og beklager, at jeg har skrevet så meget!
Hilsen
Marcus...!

14Tak
Oi Marcus

Ingen idé, aldrig hørt!