Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 1 af 11 12345 ... SidsteLetzte
Viser resultater 1 til 6 af 61
Laugenbrezel: Hej! I Tyskland ville jeg aldrig få den idé til at bage pretzels hjemme. Siden vil hurtigt Baker, og dermed det blevet. Men her jeg forpasset hurtigt en god pretzles. Du kan bage men også selv at! Derefter har udforsket på internettet og
  1. # 1
    Moderator
    Sammenføje dato
    20.03.2004
    Sted
    Württemberg / São Paulo
    Stillinger
    2.281

Blinzeln Laugenbrezel selberbacken

Hej!
    I Tyskland ville jeg aldrig få den idé til at bage pretzels hjemme. Siden vil hurtigt Baker, og dermed det blevet. Men her jeg forpasset hurtigt en god pretzles. Du kan bage men også selv at!

Derefter har udforsket på internettet og også nogle fundet.
    Særligt anbefalet:
    www.Andreas-boerner.de - pretzles og lye wienerbrød
    Schwbische køkken - lektion 8: pretzles

Når jeg endelig kom til natriumhydroxid, ging’s på kringle bagning. De første forsøg har imidlertid svigtet. Resultatet var bages ud og hårde ting; af ægte Schwäbische pretzels ingen spor. Og Kauapparat hævdedes desuden gennem rough madlavning salt.
    I juni har jeg så i Tyskland af nogle bagere giver tips mig. Og nogle gik: varighed bagning folie, kringle salt og naturlige surdej.

Og nu jeg bage min egen lækre pretzles mig her:

500 g mel, 20 g gær, 10 g salt 30 g Fett(Öl), 250 ml vand og naturlige surdej
    40 g NaOH opløses i 1 liter vand (sikkerhedsmeddelelserne venligst!)

Jeg er ingen dejen som i Tyskland, men Bland alle sammen. Her ist’s så varme, gær så „arbeitet“. Af den naturlige surdej jeg kun halvdelen af det angivne sæt indrømme ellers schmeckt’s for meget til hele korn. Efter jeg har godt kneaded af dejen, lade jeg ham gå 30 minutter, spille dejen igennem igen og vente 30 minutter. Derefter, jeg deler dejen i 8 stykker, roll til ca. 50 cm lang, tykkere i midten indsatsområder og denne forme Brezelteiglinge, naturligvis med den berømte „Doppelschlinge“.
    Jeg gefriere en dejen straks. Frosne dejen stykker kan bedre væske og absorbere ikke så meget lye. Også du kan beholde så nogle dage de.
    Frosne dejen dykke jeg kort i natriumhydroxidopløsning (til den være væske jeg sætte på handsker mig), anbringe dem på arket bagerbrød foret med bagning folie (være dej laugte ikke direkte på aluminium bagning ark sted!) og kringle salt er tilføjet korrekt.
    Jeg bager 30 minutter i de opvarmede vandvarmere kringle (andet højeste temperatur indstilling, øverste jernbane - du skal afprøve).

Hilsen
    Thomas

Og resultatet:
    Miniaturansicht angehängter Grafiken Miniaturebillede af vedlagte grafik Laugenbrezel-brezelgross.jpg  
    Ændret ved sfio (omkring 30 August 2010) 20: 00 (Ur) Årsag: 2. Link opdateret
    plattenboss sige tak.

• Reklame

2. # 2
    Moderator
    Sammenføje dato
    29.03.2004
    Sted
    Rio/Saarland / Swabia
    Stillinger
    4.392

Standard

Ah, en konkurrent. Jeg troede, jeg var det kun vellykkede "Baker" her i Forum...

Hvor du fanger din surdej? Vil du ham, som jeg også gør det, selv til? Eller har du en kilde, hvor du kan købe det. Jeg har 30% Udvalget nemlig ca. Når jeg sidder ned det selv. Omforme vækst, selv om jeg følge 1000 dicas (fra sour dejen fora og mange brød bagerbrød bøger).

God nat og Prost (vil sandsynligvis en grad at kringle hældning?)
    Ursinho

3. # 3
    Moderator
    Emne starter

Sammenføje dato
    20.03.2004
    Sted
    Württemberg / São Paulo
    Stillinger
    2.281

Standard

Jeg har bragt surdej fra Tyskland.
    Etiketter: "surdej (tørret)" "gær ekstrakt" eller "Naturlige surdej." "Teigsäuerungsmittel". Findes der i alle sundhed mad butikker (Alnatura, Ark) og også i supermarkedet (god & er glade for at).
    Self blanding var for usikre mig, har jeg ikke forsøgt endnu.

Hilsen
    Thomas

4. # 4
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    af 28.10.2003
    Stillinger
    565

Standard

Hej mennesker...

Parabener til disse kringle... Det ville være præcis lige nu for vores Weisswurst....

En person kan give et tip mig hvor jeg i Brasilien Denne lye pretzels fabrikat kan organisere og midler.... såsom i portugisisk

Kære hilsener fra Brezellosen Canoa Quebrada....

Mani

www.pousadavialactea.com

5. # 5
    Moderator
    Emne starter

Sammenføje dato
    20.03.2004
    Sted
    Württemberg / São Paulo
    Stillinger
    2.281

Standard

NaOH kaldes her "hidroxido de silikat".
    Kontakt bedste ved kemisk Institut for et universitet eller et hospital laboratorium og spørger, om de kan bestille du det. [--------------]. Ikke sige, snarere, at du har brugt det til kringle. Hidroxido de silikat her normalt bruges til at rengøre toilet
    Hilsen
    Thomas

Redigere.:
    Henvisning til NaOH på lager kvalitet

Husk
    http://Brasil-Web.de/forum/ShowPost....6 & postcount = 32

6. # 6
    Moderator
    Sammenføje dato
    29.03.2004
    Sted
    Rio/Saarland / Swabia
    Stillinger
    4.392

Standard

Oi hendes 2 master Baker!

Jeg vil, prøve når jeg igen i Rio, gange at tørre en vellykket surdej. Så jeg kunne sende til pulver du. Minder du mig, hvis jeg glemmer det igen? Når jeg er i Brasil mine tanker, cirkel de første uger til andre (nice) ting...

Ophold Live
    Ursinho

Side 1 af 11 12345 ... SidsteLetzte

Tags

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •