Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Viser resultater 1-5 af 5
Tysk fjernsyn i Brasilien via internettet: Hi, et tip for alle med DSL: under www.shift.tv kan registreres på en (næsten) ethvert program af tysk fjernsyn og derefter få vist det via internettet overalt i verden. Mig blot i D, vil det her arbejde ud godt, selv som en stream. Kvalitet er ikke fremragende, men okay.
  1. # 1
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    09.12.2004
    Sted
    Berlin/Fortaleza
    Stillinger
    101

Standard Tysk fjernsyn i Brasilien via internettet

Hej

et tip for alle med DSL: se www.Shift.tv Du kan registrere et (næsten) ethvert program af tysk fjernsyn og derefter få vist det via internettet overalt i verden. Mig blot i D, vil det her arbejde ud godt, selv som en stream. Kvalitet er ikke fremragende, men okay. Bundesliga reichts til Marienhof er formentlig ingen fornøjelse.
    Hvor godt download i Brasilien værker, jeg vil snart forsøge.

• Reklame

2. # 2
    PIOLIO
    Gæst

Standard nysgerrig omkring

Am Gespannt hvad tid her nu for smart scheisse ren fra spinners som Chechel, yens osv... Komme!

3. # 3
    Moderator
    Sammenføje dato
    20.03.2004
    Sted
    Württemberg / São Paulo
    Stillinger
    2.281

Standard

Hej!
    Dette omfatter en lille uddrag af en artikel af "teknologi revisionen" af September:
    "..."
    Mere for nylig de juridiske afdelinger af tv-selskaber bider små München selskab Netlantic GmbH for den. Selskabet tilbyder en PVR [digital videooptager] på internettet med 'Skift TV'. Kunder til at programmere deres ønskede varer via en Web interface og derefter at bringe dem via streaming eller hente til din computer. Administrerende direktør Michael Westphal følte lovligt faktisk på den sikre side. «Om en bruger er dens harddisk recorder i stuen har eller om han forpagter er en virtuel PVR med os, gør ikke lancerede, han konstaterer. Der dog i modsætning til så fire tyske private tv-stationer og dækket Westphal med påbud. Michael Westphal har ingen illusioner: "kanalen forsøger at vinde med klassisk Hau drauf metode". Dette er en klar Marktverhinderungs strategi.
    Ligeledes vil den endelige juridiske afklaring som i tilfældet med TV gebyr [en enhed, der skifter, når reklame på en anden kanal], sandsynligvis tage år. Om Westphal har så meget Gedld, vil vise. En alternativ mulighed for sin virksomhed, han angiver mindst: «vores system fungerer lige så godt, hvis det er i Indien.» Om gerningssted fra sidste søndag på en harddisk i Unterföhring er gemt eller på et i Bangalore, ligegyldigt faktisk i Internet alder. "..."
    Hilsen
    Thomas

4. # 4
    Moderator
    Sammenføje dato
    29.03.2004
    Sted
    Rio/Saarland / Swabia
    Stillinger
    4.392

Standard

Venlige det nu, med shift.tv? Når jeg prøvet det når måneder siden, var det kun med Internetudbyderens servere, der var i Takatukaland.

Åh timeout jeg probiers simpelthen...

Godnat
    Ursinho

5. # 5
    Moderator
    Sammenføje dato
    20.03.2004
    Sted
    Württemberg / São Paulo
    Stillinger
    2.281

Standard

Zitat Oprindeligt blev bogført ved Ursinho4711
    Venlige det nu, med shift.tv? Når jeg prøvet det når måneder siden, var det kun med Internetudbyderens servere, der var i Takatukaland.

Åh timeout jeg probiers simpelthen...

Godnat
    Ursinho
    Du har allerede den "betale" version eller du vil gerne bruge frie optagelsen?

I princippet, der lytter til orden. Desværre-Internetforbindelsen er undertiden meget dårlig efter Tyskland. Da gibts i streaming af bucking og dropouts. Forbliver kun hente hele filen. Dette er ikke med den gratis version.
    Og hvad du fordi alle data skal angive når registrering. Bestemt en interessant reklame marked, Skift TV kunder. Det gælder naturligvis "privacy policy". Men hvor længe?
    Eksempel.: Da er lang stående kunde af TransGlobe Telekom. Pludselig, selskabet får problemer og allerede finder man selv (herunder kundedata) som kunde hos Telekom. Som du kan modsige mindst?
    Hilsen
    Thomas

Lignende tråde

1. Deltag i TV - tysk TV i udlandet
    Ved Lemi i Forum ser TV og radio
    Svar: 11
    Sidste indlæg: 5. Februar 2010. 18: 03
  2. Tysk TV i Brasilien
    Ved Christian.Thiessen i Forum ser TV og radio
    Svar: 0
    Sidste indlæg: 10. Januar 2010. 09: 39
  3. Tysk TV i Brasilien
    Ved juntabaka i Forum ser TV og radio
    Svar: 10
    Sidste indlæg: September 12, 2008, 15: 59
  4. Tysk fjernsyn i Brasilien
    Ved bernd i Forum ser TV og radio
    Svar: 2
    Sidste indlæg: 2. Maj 2006; 17: 17
  5. Tysk fjernsyn i Fortaleza
    Ved beachboy0303 i Forum byer og regioner
    Svar: 0
    Sidste indlæg: 26. Februar 2006. 10: 14

Tags

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •