Velkommen til Forum, den let komme Registrer?
  • Login:

Velkommen til Brasilien Forum (Dansk).

Velkommen til Forum af Brasilien Web

... overalt i Brasilien på en side

•  » Stille spørgsmål og få svar
  •  » Fotos, få vist og uploade dit eget
  •  » Ferie eller udvandring
  •  » Skrive din egen blog
  •  » Finde Brasilien i Tyskland

JOIN …simple

Ja! Jeg vil gerne Registrer nu!

p.s.: Registrerede medlemmer, forummet er annonce-fri!

Side 1 af 2 12 SidsteLetzte
Viser resultatet 1 til 6 af 11
Tyske skilsmisse i Brasilien: Hej, jeg håber nogen her kan også mig besvare et par spørgsmål vedrørende dokumenterne i forummet, jeg har brug for.. .eigentlich gehts blot om min skilsmisse til bryllup i Brasilien, kunne men trods Forum søge for at finde noget konkret. Følgende: Jeg ønsker min bras. Gifte kæreste i Brasilien, am tyske, en tysk
  1. # 1
    Ny bruger
    Sammenføje dato
    06.09.2005
    Stillinger
    3

Unglücklich Tyske skilsmisse i Brasilien

Hej, håber jeg nogen her kan også mig besvare et par spørgsmål vedrørende dokumenterne i forummet, I bryllup i Brasilien .. .eigentlich gehts blot om min skilsmisse, skal intet beton kunne se men trods Forum søge.

Følgende: Jeg ønsker min bras. Gifte kæreste i Brasilien, bin Deutscher, skilt fra en tysk lovligt i Tyskland, dom er endelige, er legaliseret ved de højere regionale domstol i Stuttgart, endnu en gang legaliseret af bras. Konsulat-General i München, og oversat af en edsvoren oversætter i Brasilien... .ok …as langt så godt... skal skilsmisse stadig i Brasilien ved Domstolen der accepteret/revideres osv...??? (er virkelig et rent tysk dom uden bras). (Deltagelse)

En advokat der blev annonceret af min kæreste at min tyske skilsmisse der "ville have skal genkendes af denne domstol (eller højesteret)", hvorfor skal jeg jurist og mindst 6 måneder og i overensstemmelse hermed nogle euro...Jeg glaubs ikke men ærligt....
    Jeg har kun unøjagtige oplysninger...Hjælp!

• Reklame

2. # 2
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    31.05.2005
    Sted
    Rio de Janeiro
    Stillinger
    594

Reden

Jeg ved ikke så meget det er tilstrækkelig. Ville være anderledes, hvis du var nogensinde gift med en brasiliansk kvinde derefter skal skilsmisse ved højesteret i Brasilia Hvis du har været skilt i Tyskland er anerkendt. Det tager ca. 6-9 måneder omkostninger ca. 800 euro og er en vanvid på papirarbejde.

3. # 3
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    06.03.2004
    Sted
    Köln eller São Paulo
    Stillinger
    238

Standard

til min viden kan du igen din kontrakt
    ombryde, forkert papir. Hvorfor? fordi det siger selv om den
    Du har været skilt én gang pænt, men intet om din
    aktuelle stående, kan faktisk gift i mellemtiden tre gange
    har . dvs., du har brug for en Ehefähigkeitszeugnis, som
    på din aktuelle mål. at del oversætte, attesterer
    kan genkende og los går der. til udstillingen vil du
    bestemt brug for din kontrakt kan.

4. # 4
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    25.05.2005
    Stillinger
    192

Standard

Hej Jörg.

Du har brug for skilsmisse i formen beskrevet ved du under alle omstændigheder. Og det er faktisk i formen beskrevet ved du helt okay, mine var på det tidspunkt selv lige her oversat til Tyskland. Problemet er du delvist ramt af Cartorios (måske også for Attorney af din kone) på koncentreret inkompetence. For mig var det på det tidspunkt også sådan, at det var følte på Cartorio, denne tyske skilsmisse bør stadig i Brasilia Velsignet være, hvad der er samlede nonsens. Tog derefter virkelig ne tid indtil tilfældigt en meddelelser ring i Cartorio om måde kørte mig, der først sagde tal, som er.

Så efter min mening foretaget du absolut ret der kun ses der desværre altid overraskelser. Med Cartorio abkären under alle omstændigheder tidligere. Ja advokat til at gøre dette, fordi bør faktisk, at forklare den retlige situation, som, hvis nødvendigt.

Fofu

5. # 5
    Erfaren bruger
    Sammenføje dato
    31.05.2005
    Sted
    Rio de Janeiro
    Stillinger
    594

Reden

Hej Jörg.

ligesom det er koblet med dumhed og arrogance, og ikke blot i landskabet Inkomeptenz.
    Vi fik gift i Tyskland og vores ægteskab har været registreret brasiliansiche ambassade i Berlin. Konsulen bad os om at registrere der, vi fik kun en Notesblok med alle mulige krav i en Cartorio i Rio hvordan de skal undervise 2 vidner, certifikat de solteira usw.usw.
    Så igen kaldes ved ambassade i Tyskland ikke vi skal alt ikke vi var allerede gift kun register. Tilbage ud på Cartorio af hovedet den dumme ko os ikke var der, fordi tjente har afsluttet derefter blot døren.
    Her i Tyskland sendte vi notaen til den brasilianske ambassade med de oplysninger, der var alle nonsens og alle man ville behøver ægteskabet Brasilien ikke for at registrere ville bare hvem ønsker at gøre det, være sket allerede i Tyskland.

6. # 6
    Frankfrank
    Gæst

Standard

@ Jörg
    Ændre Cartorio doch mal.
    I den Cartorio, hvor vi var på tidspunktet, krævede du os, at Lad offentligt hænger vores ægteskab projekt på tysk konsulat for 14 dage og konsul, havde at attestere os derefter, at der har været nogen indvendinger. Konsulen havde aldrig oplevet dette og har suspenderet griner folderne. Nu da.

Side 1 af 2 12 SidsteLetzte

Lignende tråde

1. Tysk TV i Brasilien
    Ved arminasia i Forum ser TV og radio
    Svar: 44
    Sidste indlæg: 5. September 2010, 14: 23
  2. Tyske iptv i Brasilien?
    Ved martinho9000 i Forum ser TV og radio
    Svar: 4
    Sidste indlæg: September 14, 2008, 12: 02
  3. Tysk radio i Brasilien?
    Ved zeta i Forum ser TV og radio
    Svar: 30
    Sidste indlæg: 22 Juli 2008. 12: 58 pm
  4. Skilsmisse til ægteskab i Danmark
    Ved freddi45 i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 3
    Sidste indlæg: April 23, 2008, 13: 38
  5. Tyske skilsmisse
    Ved Leozinho i Forum af myndigheder - Oficial
    Svar: 4
    Sidste indlæg: 26 Juni 2005. 23: 47

Tags

Forum regler

• Det er du ikke tilladt, skrive nye temaer.
  • Det er du ikke tilladt, til at reagere på stillinger.
  • Det er du ikke tilladtOverfør vedhæftede filer.
  • Det er du ikke tilladt, redigere dine indlæg.
  •